Euh nee, helaas niet, de foto's komen uit een boek genaamd "Why Paint Cats: The Ethics of Feline Aesthetics" (Paperback), geschreven door Burton Silver en Heather Busch,quote:Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is photoshop
Ja, dat weet ik. Maar wel met photoshop gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2008 13:47 schreef verita het volgende:
[..]
Euh nee, helaas niet, de foto's komen uit een boek genaamd "Why Paint Cats: The Ethics of Feline Aesthetics" (Paperback), geschreven door Burton Silver en Heather Busch,
zie aub Link
quote:Waar of niet waar?
Nadat eerder foto's van Bonsai-poesjes voor ophef zorgden, zijn het nu foto's van beschilderde poezen waardoor dierenliefhebbers alarm slaan. Maar net zoals eerder de Bonsai poesjes niet bleken te bestaan, zijn ook de foto's hierboven niet echt.
De foto's komen uit het humoristische kunstboek 'Why Paint Cats' van de Nieuw-Zeelanders Burton Silver en Heather Busch. Dit duo was eerder verantwoordelijk voor bestsellers als 'Why Cats Paint' (1994) en 'Dancing with Cats' (1999).
In 'Why Cats Paint' wordt lezers uitgelegd hoe zij hun poes kunnen leren om gevoelens op het schildersdoek vast te leggen. Dankzij 'Dancing with Cats' kunnen mensen leren dansen met hun poezen.
Terug naar de foto's hierboven. Er werden geen poezen ondergeschilderd voor het maken van de foto's. Via het fotobewerkingsprogramma Photoshop zijn de foto's gemanipuleerd.
Ow, aha. Ze zijn dus niet echt. Zal ik je zeggen dat ik er blij mee ben? Ik vond het al zo walgelijk.quote:
Nog 25 minuten!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Cat22, ik heb mn wagen volgeladen!!!!
Cya in an houre or so
En jakkes die gekleurde nageltjes
whehehe ik had m al af voor je postte, maar volgens mij zit er paars en roze inquote:Op woensdag 10 september 2008 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, doe eensIets met paars graag
en roze
Zeg, pas je op? A.D.H.V die stoel zouden we je adres wel eens kunnen vindenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:09 schreef nein het volgende:
Kijk![]()
![]()
en ik heb overigens ook een nieuw product gebruikt: voetzooltjesverf
[ afbeelding ]
origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan geen goede crack meer vinden
Ik photoshop wel veel jaquote:Op woensdag 10 september 2008 15:15 schreef Hekates het volgende:
Hmmm, als ik dat zo zie is photoshoppen met kleurtjes niet zo heel moeilijk, of werk jij continu met photoshop?
Misschien moet ik het ook eens proberen.Vind het wel stoer om zo zelf kaartjes te maken ofzo.
Uurtje geleden gechecked; still the same.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:21 schreef Qwea het volgende:
trouwens ; Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeys! Kan joe tell mii hoe much wie have on tha rekening?
Of is er nog geen nieuwe stand?
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uurtje geleden gechecked; still the same.
Maar als het goed is, is er eea onderweg
Ik kan verkleinen in photoshopquote:Op woensdag 10 september 2008 15:22 schreef nein het volgende:
[..]
Ik photoshop wel veel ja![]()
Maar het is sowieso wel makkelijk, je moet alleen even de brush mode goed instellen. Normaal staat die altijd op "normal", maar je hebt nog tientallen andere opties, waardoor je bv kan oplichten met een bepaalde kleurtint, en verdonkeren met een tint. Voetzooltjes doe je met "color" mode..etc.
Je moet gewoon alleen al es uitvogelen hoeveel je wel niet met de Brush Tool kan doen, gewoon beetje over fotos heenkladderen en kijken wat er gebeurt
He chips....nu vallen we door de mandquote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Hoi kloon van Greys
Nou, dan moeten we maar even wachten op de nieuwe stand. Hey, moet ik nog naar ehm het asiel of expert bellen of die vriezert er al is?
ThnQ!!quote:
Oke, dna ga ik eerst ff met mams mee, want die zeurt al 10 min aan mn hoofd. Dan ga ik expert bellen of ie afgeleverd is, en indien ja het asiel. Als dat nog open is. Dacht tot 21u.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He chips....nu vallen we door de mand![]()
Is mss idd wel een leuk idee om ff te bellen over de vriezert ja![]()
ff weten of ie al bezorgd is en zo ja...wat vinden ze er van.
weehee, leuke fotos! En binnenkort ligt al dat spul weer bij mij in de autoquote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukt!!!
Net het spul aan Cat22 overgedragen!!
Het spul:
[ afbeelding ]
En uiteraard een plaatje van Cat22:
[ afbeelding ]
Ging vrij rap, toen ze me eenmaal hadden binnengelaten bij haar werk
Leuk!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef bigbird het volgende:
Vanavond ga ik bij de vriendelijke mevrouw Nicole in Lelystad haar spulletjes ophalen
Ze gaf wel aan dat ze niet zo heel veel bij elkaar heeft kunnen krijgen, maar alle kleine beetjes helpen
Aangezien Ing toch aan het einde van de actie de controleuse van de rekening is, heb ik haar maar gewoon vast de gegevens gegeven dat ze ook af en toe kan kijken zoals in mijn vakantiequote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Hoi kloon van Greys
Nou, dan moeten we maar even wachten op de nieuwe stand. Hey, moet ik nog naar ehm het asiel of expert bellen of die vriezert er al is?
check je PM eensquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Aangezien Ing toch aan het einde van de actie de controleuse van de rekening is, heb ik haar maar gewoon vast de gegevens gegeven dat ze ook af en toe kan kijken zoals in mijn vakantieIng is een heel betrouwbaar persoon, dus dat kan wel
Dat weet ik toch, jij harde werkerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:18 schreef Greys het volgende:
Done QVanmiddag niet echt tijd voor gehad, zat op het werk
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwen DML kunnen kan niet samen zonder drama, hadden we van te voren kunnen weten.
Het valt me dit jaar anders nog alles mee wat betreft de wijvennijdquote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwen kunnen niet samen zonder drama, hadden we van te voren kunnen weten. En volgens mij wisten we het ook al van vorig jaar
Saai...quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar moeten we maar een paar lekkere kerels erbij nemen als bliksemafleiders enzo
Geloof me, dat dacht ik vorig jaar ook. Tot het allemaal in de hal van het asiel lagquote:Op woensdag 10 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Al die spullen lijkt nog niet echt veel of zo eigenlijkMaar dat zal vast een hele berg zijn wanneer t bij elkaar is
* voelt zich heul niet aangesproken*quote:Op woensdag 10 september 2008 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn er dit jaar toch ook wel. Alleen heeft een ervan zich al teruggetrokken uit het afleveren. heeft vandaag alles veilig bij Cat22 achtergelaten
Jullie jagen de kerels weg.
quote:Hoi HaraBee!
Zouden jullie ook om 14.00 uur kunnen?
Dan zijn de klanten weg en is er meer tijd om gezellig even te zitten en
jullie een rondleiding te geven! Dan kun je ook zien waarvoor jullie de
actie hebben gehouden :-)
10 a 15 man is geen enkel probleem, dat vinden we alleen maar super!
Laat maar even weten.
Groetjes,
Remco
Je wil een tagjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef drummerdude het volgende:
En de bankrekening is héél iets gespekter
Jaaaah Nicolequote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Greys het volgende:
Top, bigbird!Hartstikke bedankt (weer!
)
En ook natuurlijk bedankt aan de dame, Nicole was het toch?
Was kleine moeitequote:Op woensdag 10 september 2008 19:07 schreef Qwea het volgende:
top BB! 14.gif
+300 euro?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:01 schreef drummerdude het volgende:
En de bankrekening is héél iets gespekter
Da's mooi, Maanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef Hekates het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van Maan!!!! Ze komt maandag haar spulletjes afleveren. Precies op tijd nog want Woensdag komt Verita ze al weer ophalen.
Ik begreep dat Djep zelf ook naar het asiel zou rijden, maar als ik richting Zwolle ga kom ik langs Meppel.quote:
Ik heb vrij weinig en ik dacht als er al zoveel mensen zijn, dan maakt mijn afwezigheid niet uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Djep zelf ook naar het asiel zou rijden, maar als ik richting Zwolle ga kom ik langs Meppel.
Dus als het niet te veel (groot) is, wil ik het wel bij je weghalen hoor
300 euro ook?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een tagje? Is zo geregeld hoor
Ik vind het prima om het zaterdagochtend voor de overdracht bij je weg te halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:57 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig en ik dacht als er al zoveel mensen zijn, dan maakt mijn afwezigheid niet uit.
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
* voelt zich heul niet aangesproken*
4 of 5 tasjes ongeveerquote:Op woensdag 10 september 2008 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het prima om het zaterdagochtend voor de overdracht bij je weg te halen.
Hoeveel is het ongeveer?
Nouwwwwwquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you should.
je wilde nieteens naar Nijmegen komen
Verkapte-check-mijn-nieuwe-auto-post.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukt!!!
Net het spul aan Cat22 overgedragen!!
Het spul:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |