| 1 |

Nou, volgens mij ziet Greys er vanzelf zo goed uit hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef Qwea het volgende:
wat je wel allemaal niet met paint kan doen
Da's ook de bedoeling!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:48 schreef TheYoung1 het volgende:
DuchessX, je bent gemeen!!!!! Ik zit helemaal zo van mwaaahhh, oooohwwww, kijk nou,,,, wat een poepie...
Wor heulemaal week van die schatjes
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ziet Greys er vanzelf zo goed uit hoor...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Wij leveren een strak model voor een lage prijs. Er zijn drie maten, 180 liter, 230 liter en 320 liter. De tonnen worden geleverd met een los kraantje.
Type/Inhoud Afm (h x b)
180 liter 90x63 cm
230 liter 115x63 cm
320 liter 115x72 cm
[ afbeelding ]
De middelste is dus de vrieskist, maar dan wit en met koelelementen...
Schotland, op whisky-jacht...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
Neeheeee, jokkerd
Tenminste, ik hoop dat je ongelijk hebt
Hoe was je vakantie nou? Waar was je naartoe?
Mooi initiatiefquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef bigbird het volgende:
Kijk nou: http://www.mag-nl.org/fotoalbums/
En dan de dierenvoertoer 2008
Ik ben ook zo dol op Schotlandquote:Op woensdag 10 september 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotland, op whisky-jacht...
Gelukkig beter weer gehad dan hier (naar ik begrepen heb) en mijn missie was geslaagd.
Schotland is gewoon enorm mooi, heel afwisselend en het is soms net of de tijd er heeft stil gestaan...
Jij ook gefeliciteerd met jullie prachtige mooie rooie nieuwe gezinslidquote:
Vanavond al twee mailers om het rekeningnummerquote:Op woensdag 10 september 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
nou, ik ga naar bedje. jammer dat er bij zo'n frontpage bericht altijd van die fanatiekelingen zijn die zo nodig moeten spuien wat er niet goed aan is ipv dat ze dan zich er gewoon buiten houden. maar goed, wie weet houden we er toch genoeg positieve invloed aan over nog
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook zo dol op Schotland
Iets minder op de whisky distilleerderijen, want die lucht altijd daar, ieuw!Heb er een aantal bezocht, maar na drie had ik het wel gezien zeg maar
Het scheelt misschien ook dat ik het zelf niet lust. Shame on me...
Als jullie van Schotland houden is Madeira misschien ook iets voor jullie! Zo zijn wij aan die tip gekomen namelijk, van mensen die zeiden dat Madeira op sommige plekken net 'Schotland in de lente' isOok prachtige ruige hooglanden maar wel altijd rond de 25 graden. Daar zijn wij dus net een weekje geweest. Aanrader! En als eindkadootje een catamarantochtje van 3 uur waarin we walvissen, dolfijnen en een zeeschildpad hebben gezien
Jezus, wat een drama kun je ervan maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Tof beestquote:Op woensdag 10 september 2008 08:58 schreef verita het volgende:Goedemorgen iedereen
![]()
Hier weer een spamfoto van onze asielkat.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:13 schreef Hekates het volgende:
Terug vind Poezies!!
Benieuwd of we de 2000 nog gaan halen.
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halenquote:Op woensdag 10 september 2008 07:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys ik wil ook mijn huis niet op fok!!!!!!!!! Ik dacht dat ik zeer duidelijk was geweest
Foto z.s.m. verwijderen aub.
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest het alvast weg te halen![]()
Maar ik weet zeker dat Greys het niet opzettelijk heeft gedaan DML, waarschijnlijk is het gewoon een misverstand en heeft ze het niet helemaal begrepen.
Ja, vind ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Greys moet nu gewoon een andere foto van haar zelf posten...
Ik geloof best dat je je redenen ervoor hebt hoor en het is nu in ieder geval wegquote:Op woensdag 10 september 2008 09:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank je wel Senes, en ik begrijp wel dat Greys het niet expres heeft gedaan maar 's ochtends vroeg nadat je dacht heel duidelijk te zijn geweest.... Dit leek me even de duidelijkste manier om te laten zien dat ik het echt niet wil.
Er is een reden dat ik er zo fel op ben en dat heb ik haar ook netjes in PM uitgelegd.
precies deze opvang verdient het net zo goed en heb eigenlijk nu iets van, ik neem waarschijnlijk een kat van ze, jullie hebben al zoooveel voor zwolle, wat geweldig isquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef bigbird het volgende:
Ach ja, het ene goede doel of het ander
Moet ookquote:Op woensdag 10 september 2008 11:22 schreef verita het volgende:
Moeilijk kiezen hoor, succes met je keuze
In ons geval koos de kat ons.
adopteer beidequote:Op woensdag 10 september 2008 11:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies deze opvang verdient het net zo goed en heb eigenlijk nu iets van, ik neem waarschijnlijk een kat van ze, jullie hebben al zoooveel voor zwolle, wat geweldig is(ik heb al gedoneerd met geld in het begin) en het wordt gewoon lastig om het bij een opslagpunt te krijgen dus vandaar eigenlijk.....
Oh het wordt misschien ook wel
[ afbeelding ]
ze zijn beiden mooi
Dat zei ik dus alquote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
adopteer beide
De eerste vond ik qua uiterlijk mooier. Misschien even kijken welk karakter het beste bij Rosa past.
Ik was net te laat met mijn reactie.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat zei ik dus alik vind ze beiden even mooi
Wat verder naar beneden scrollen. Topic is al ver op lijst gezakt....quote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef nein het volgende:
Even een tvp-tje
ik heb nog altijd niets op de FP gezien, of ben ik scheel?
Eensch!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:20 schreef nein het volgende:
Sjonge.... das wel snel naar beneden gezakt...wat een kuttijd om te plaatsen ook
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
En oh ja, mn nagel knakte dubbel tijdens deze zware arbeid
Mijn ogen gaan zienderogen achteruit bij elke keer het aanschouwen van jouw avatar, da's veel erger...quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Even vooruitlopend om een mogelijke opmerking over het wel of niet hebben gehad van een geknakte nagel. Ja ik ben er helaas mee bekend, tot aan het afscheuren in het vlees toequote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
Madmaster, 't is wel duidelijk dat jij nog nooit een geknapte nagel gehad hebt
Ik ben als de dood om een hele nagel kwijt te rakenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Even vooruitlopend om een mogelijke opmerking over het wel of niet hebben gehad van een geknakte nagel. Ja ik ben er helaas mee bekend, tot aan het afscheuren in het vlees toe
Leek mij alleen een typische vrouwen opmerking
Lief he? Wat een dametje!quote:
Ik hanteer de katten-methode: Gewoon die nagel tussen je tanden plaatsen en knagen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
Madmaster, 't is wel duidelijk dat jij nog nooit een geknapte nagel gehad hebt
OEH NOESZZZ! MII HUIS OP PHOTO!!!!! WW3quote:Op woensdag 10 september 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he? Wat een dametje!![]()
Overigens uitgebreid met haar moeder overlegd dat ze gewoon op Fok geplaatst mag worden.
Daarop inhakend even het volgende, moet me toch even van het hart en ik zal het netjes houden:
Dizzy, je bent heel duidelijk geweest dat JIJ niet op de foto wilde, ook niet met een balkje over je hoofd. Dus ik dacht het zo zeer netjes op te lossen door je compleet onherkenbaar neer te zetten. Je hebt NIETS gezegd over je huis, je liet ons ook gewoon foto's maken van de katten en de spulletjes en dan had je daar duidelijker over moeten zijn, dat je huis er niet op mocht, want je wist dat we in elk geval de kattenfoto gingen plaatsen.
Dat er een stukje van je huis ook niet op mocht dat spijt me dan (maar nogmaals, had dat dan even expliciet gezegd) maar dat kan je ook op een normale manier zeggen. Jakkie.
Maar goed, ik ga weer aan het werk. Laat maar lekker zitten, ik ben er wel even klaar mee.
(Niet met de actie, maar ik wens gewoon absoluut niet op deze nare toon aangesproken te worden als ik dat totaal niet verdien, call me stupid).
Tot vanavond
ik bijt nagels, en regelmatig scheurt er 1 compleet half af tot in het vel aan toequote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben als de dood om een hele nagel kwijt te rakenEcht, ik begin al half te kokhalzen als ik er alleen maar aan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |