Ride the Hipposquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet gelogen, want het zijn zulke dingen![]()
En niet zo:
[ afbeelding ]
Whehequote:
Sowieso is echt Italiaans ijs natuurlijk >>> alles.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit gehad
Nee.. ik moet eigenlijk absoluut heel erg sparenquote:
In je bolle dromen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:15 schreef OA het volgende:
Kwartet in een MPG topic
nietesquote:
GMTAquote:
quote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is echt Italiaans ijs natuurlijk >>> alles.
Waarom zwicht je er dan toch voor?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. ik moet eigenlijk absoluut heel erg sparen![]()
En het kost 5 euro. dus dat is best asociaal.
Sneller quoten joh!quote:
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezetenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zwicht je er dan toch voor?
Vrouwen.
B&J vind ik overigens wel lekker. Lidl niet. Ook Hertog valt bij mij niet in de smaak. Ik heb wel 1 van de AH die gaat, met yoghurt.quote:
Whehe, goede reden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezeten.
Je bent TTK-mod of niet... [insert nerdsmilie]quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezeten.
Ach.. morgen vergaat de wereld toch? Dus noujaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zwicht je er dan toch voor?
Vrouwen.
Fiets >>> allquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, goede reden.
Auto's van de baas FTW.
Sowieso, auto >> trein.
En dan zit ik hier niet te eten en te drinkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. morgen vergaat de wereld toch? Dus nouja
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga jij maar op de fiets het halve land doorquote:
Mwa, of ik nou anderhalf uur in de auto zit of in de trein, dan vind ik de trein toch beter... zometeen even twintig minuten fietsen om mijn eigen auto naar huis te halen. Om de een of andere reden laat ik vannacht liever mijn oude fiets dan mijn auto bij het station staanquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, goede reden.
Auto's van de baas FTW.
Sowieso, auto >> trein.
Goeie reden!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Tegen wie had je dat nu?quote:
Neem wel een bak ijs mee voor onderwegquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef OA het volgende:
[..]
Goeie reden!![]()
* OA neemt direct het vliegtuig naar ver weg
Hmm, mja. Voor korte afstanden iig. Voor langere afstanden is de auto wel beter.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga jij maar op de fiets het halve land door
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, of ik nou anderhalf uur in de auto zit of in de trein, dan vind ik de trein toch beter... zometeen even twintig minuten fietsen om mijn eigen auto naar huis te halen. Om de een of andere reden heb ik liever mijn oude fiets dan mijn auto bij het station staan.
Volgens mij maakt hem dat weinig uit. Nee Fles, ik pas.quote:
Definieer 'langere afstanden' ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, mja. Voor korte afstanden iig. Voor langere afstanden is de auto wel beter.
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem wel een bak ijs mee voor onderweg
Kortom Randstad ftl.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.
15+ km.quote:
Maar het is de laatste avond!quote:
Voordeel van de auto is dat je de muziek kunt luisteren die je wilt, en zo hard als je zelf wilt zonder commentaar van anderenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.
In principe wel ja.quote:
Weet je.... als het de laatste avond zou zijn zou ik sterven zonder spijtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is de laatste avond!Je moet alles doen wat verboden is en lekker en dat soort dingen
Waar woon je ook alweer? Dan laat ik het vliegtuig even een tussenstop maken. Kan je meteen de bak ijs afgeven!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is de laatste avond!Je moet alles doen wat verboden is en lekker en dat soort dingen
OMG....quote:
Als je niets hoeft mee te nemen en het is mooi weer, dan vind ik de fiets een prima alternatief.quote:
Eensch.quote:
Hij doet enkel boodschappen bij de AH denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit gehad
Zeg maar gewoon wat je wilquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
*wortelstamp gaat koken*
of mag dat ook al niet.. net als 'friet'... en moet ik het hier 'hutspot' noemen zodat iedereen me kan volgen?
Niks mis met wortelestamp. Of met friet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
*wortelstamp gaat koken*
of mag dat ook al niet.. net als 'friet'... en moet ik het hier 'hutspot' noemen zodat iedereen me kan volgen?
Nee, voor het echt verse werk ga ik echt niet naar een supermarktquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij doet enkel boodschappen bij de AH denk ik
Deventerquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef OA het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer? Dan laat ik het vliegtuig even een tussenstop maken. Kan je meteen de bak ijs afgeven!![]()
O, en vooruit, omdat het de laatste dag is mag je mee!![]()
Stamppot met patatquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met wortelestamp. Of met friet.
Boerenkool met mayo.quote:
Dat treft. Deventer ligt toevallig op de routequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
DeventerIk ga wel alvast op het balkon staan
(want dan wil ik zo vet cool via een touwladder om hoog klimmen
@droom: ja ik zou ook best tevreden sterven
Nee, wortelestamp OF friet.quote:
Andijviestamppot met knakworstquote:
Is dat 'gewone' stamppot of zit er nog iets speciaals doorheen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, wortelestamp OF friet.
Oelewapper.
quote:
Gewone stamppotquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat 'gewone' stamppot of zit er nog iets speciaals doorheen?
En een lekker gekruide gehaktbal erbij!quote:
Wooohoooquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat treft. Deventer ligt toevallig op de route.
En er is vast wel een touwladder aanwezig.
Zelfgekruid. Immer lekker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
En een lekker gekruide gehaktbal erbij!
Uiteraard. Als je een gefabriceerde bal koopt is ie waarschijnlijk te zout en te droog enzo...quote:
Jamaar, mèrtwiéver zijn dan ook niet representatief voor de Limburgse bevolking he.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef OA het volgende:
Ik was zo zaterdag in Remunj (ofzo)... begint er zoeen paard marktkoopvrouw tegen me te praten...
Sommige Limlanders hebben echt nooit Nederlands geleerd...
Gefabriceerde ballenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je een gefabriceerde bal koopt is ie waarschijnlijk te zout en te droog enzo...
Ik zat dit weekend in Renesse. De tering, praat even normaal nederlands ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef OA het volgende:
Ik was zo zaterdag in Remunj (ofzo)... begint er zoeen paard marktkoopvrouw tegen me te praten...
Sommige Limlanders hebben echt nooit Nederlands geleerd...
Vanaf hier raakte ik de draad al kwijt...quote:
Uhu.quote:mèrtwiéver zijn dan ook niet representatief voor de Limburgse bevolking he.
Ik vind het best een leuke stad.quote:Sowieso is Remunj best wel een sjabbenstad.
Maar dat is toch een Br33z4h cq. Duitse enclave?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zat dit weekend in Renesse. De tering, praat even normaal nederlands ofzo
Hoe lang?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
Ja, hoi. Nog een uur drinken en dan mag ik niets meer.
En dik...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Fha het volgende:
Pff ik heb al twee dagen een vreetbui en ik word er heel erg moe en bleg-erig van
Gelukkig niet al te lang, tot morgen in de middag of zo.quote:
En dan? Weer een onderzoek bij de achterdeur?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet al te lang, tot morgen in de middag of zo.
En ook niet met hutspot of patatquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met wortelestamp. Of met friet.
Whehe.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Vanaf hier raakte ik de draad al kwijt...![]()
quote:
Het is ook wel een leuke stad. Ze grijpt tenminste kansen die Venlo laat liggenquote:[..]
Ik vind het best een leuke stad.
Leg even uit wat mèrtwiéver en sjabben is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
[..]
Het is ook wel een leuke stad. Ze grijpt tenminste kansen die Venlo laat liggen.
Alleen wonen er teveel sjabben.
Nee, geen achterdeur meer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
En dan? Weer een onderzoek bij de achterdeur?
pwnquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoor.. ik heb weer wortel gehad.. *hik*
mèrtwijven kennen wij hier ook welquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:53 schreef OA het volgende:
[..]
Leg even uit wat mèrtwiéver en sjabben is.
Neuh. zo snel gaat dat niet. Daarbij, morgen weer fitness..quote:
Hela Curry. Pleonasme.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Oh. En bij de wortelstamp hoort mosterd trouwens.
Mèrtwiéver zijn marktwijven (a.k.a. viswijven).quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:53 schreef OA het volgende:
[..]
Leg even uit wat mèrtwiéver en sjabben is.
Eenschquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Wortelstamp vreet je maar in de winterquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Hela Curryquote:
Oeh, netjes!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh. zo snel gaat dat niet. Daarbij, morgen weer fitness..
Dat is de enige echte curryquote:
empiedzjie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Nu snap ik ineens ook hoe het uitgesproken moet worden MPG...
quote:
fap?quote:
Lees anders even een paar posts terugquote:
Lama, ben ff druk met iets wat ongetwijfeld NOG belangrijker isquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Nu snap ik ineens ook hoe het uitgesproken moet worden MPG...
Dus je bedoeld eigenlijk dat jij er altijd bent?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Altijd als ik er ben, ben jij er ook!
.quote:
WPzquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
Dat riekt naar een kloon.
Hmm, dat heeft inderdaad wat van wegquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus je bedoeld eigenlijk dat jij er altijd bent?
Sterkte morgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens uitlachen. Even nog wat puzzelen en dan slapen. Morgen weer een ziekenhuisdag
Sayonara
sterkte morgen Ph.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens uitlachen. Even nog wat puzzelen en dan slapen. Morgen weer een ziekenhuisdag
Sayonara
Doe nou maar gewoon ffquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
<zucht>
ik zou eigenlijk nog moeten strijken....maar kheb geen zin.
Aan de andere kant... anders heb ik morgenmiddag een probleem waarschijnlijk. Nou ja, dat zie ik dan morgen wel. Ga ik wel een halfuurtje eerder weg op het werk.
Nee. Geen zin. Moet ook nog douchen. Ook geen zin. Maar dat ga ik nog wel doenquote:
Morgen zul je denken "Had ik maar naar Fles geluisterd"quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Geen zin. Moet ook nog douchen. Ook geen zin. Maar dat ga ik nog wel doen
In welk land zit jij nou weerquote:
Muckquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen zul je denken "Had ik maar naar Fles geluisterd"
Dat ga ik ook doen.quote:
Andere tijdzone en zoquote:
quote:
oooohquote:
Hophop! douchen jij!quote:
graag jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.. ik moet echt gaan douchen.
Zielige jij!quote:
krijg ik koffie van je?quote:
Nu ga zelfs ik koffie voor je maken..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
krijg ik koffie van je?
*insert heeeele zielige puppy-blik
ik zei toch ook dat ik ze leuk vindquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Omdat jij één van de weinigen bent die ze leuk vondt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:05 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Morgen ga ik denken: Waarom heeft Fles niet mijn was gestreken?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu ga zelfs ik koffie voor je maken..
Drom geaaid?quote:
laat maar zien :fpquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Muck, heb weer nieuwe banners gemaakt
Is er nou ook al een speciale frontpage-smiley? Dat moet echt iets heel doms zijnquote:
Whehe...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er nou ook al een speciale frontpage-smiley? Dat moet echt iets heel doms zijn
das per ongeluk mijn msn-smileyquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er nou ook al een speciale frontpage-smiley? Dat moet echt iets heel doms zijn
nietes.quote:
owwww.. de jouwequote:
quote:
Spijt mequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:03 schreef DR34M3R het volgende:
Oh nee. Fha komt spelbreken. zelfs dat beetje sex wordt me nu ontzegd
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Best wel. Snap je nu waarom ik naar bed ga?
blont?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Voor Marjo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hartjes en zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:09 schreef Fha het volgende:
Oeh oeh nu banners met allemaal vet psychedelische blije kleurdingen en bloemen enzo![]()
Dus als zij zegt, spring in de maas, dan doe je dat ookquote:
Je bent de bestequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wie was hier ook weer van de cijfertjes? Volgens mij haal ik mijn hoogste postinglevel vanaf het moment dat ik meld dat ik naar bed ga of zo.
Dat is toch niet na te gaan? Behalve door handmatig tellenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Wie was hier ook weer van de cijfertjes? Volgens mij haal ik mijn hoogste postinglevel vanaf het moment dat ik meld dat ik naar bed ga of zo.
quote:
Dat is totaal wat andersquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als zij zegt, spring in de maas, dan doe je dat ook?
Nou ja, mocht iemand zich vervelen dan...quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch niet na te gaan? Behalve door handmatig tellen
Trustequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, mocht iemand zich vervelen dan...
Och.quote:
If you say "jump" I say "how high?"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
Dus als zij zegt, spring in de maas, dan doe je dat ook?
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
Bleg morgen naar de kapper. Ik haat naar de kapper gaan.
Langharig werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweest
quote:
Onder het motto "Beter laat dan nooit":quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
krijg ik koffie van je?
*insert heeeele zielige puppy-blik
maand of 5 geleden.. bleg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweest
Er van uitgaande dat dit niet voor jou geldt:quote:
zeg ik:quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hanteer sindsdien zelf de tondeuseVeul goeikoperder
quote:
Pixelachtige bak koffie zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Onder het motto "Beter laat dan nooit":
[ afbeelding ]
Mooi hè!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Pixelachtige bak koffie zeg!
'tis ook niet voor jouquote:
Whehequote:
Altijd toch?quote:
Nog steeds niemand deze score verbeterd?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[ afbeelding ]
Nu echt slaaapen
Oh, toen lag ik nog steeds wakker.quote:
En bedankt. Nu loop ik pinguins te meppen ipv de kids uit bed te halen, waardoor ik ipv 10 inmiddels 25 minuten achter loop op schema..quote:Op woensdag 10 september 2008 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds niemand deze score verbeterd?
[ afbeelding ]
Dukenburg?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ok, wie moest er zo nodig schieten bij Dukenburg.
Nijmegen Dukenburg.quote:
Ja, fantastisch. Dat hebben die Haagse rakkers toch even mooi voor ons 'geregeld'.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:49 schreef Pheno het volgende:
En de zorgpremie weer omhoogWat een goed plan is dat geweest: verplicht moeten verzekeren en prijsafspraken maken onder elkaar
Zegt me nog steeds niets. Even google'nquote:
Ah:quote:Op woensdag 10 september 2008 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds niets. Even google'n
quote:Het stadsdeel Dukenburg is gesitueerd aan de zuidwest-kant van Nijmegen. Dit stadsdeel bestaat nu ruim 40 jaar, in 1965 werd een begin gemaakt met het bouwen op moeras-/kleigrond.
Precies.quote:
WIj ookquote:Op woensdag 10 september 2008 07:56 schreef OA het volgende:
De fijne regering zorgt er wel voor dat ik er volgend jaar op vooruit ga.![]()
http://www.rtl.nl/(/actue(...)opkracht_groepen.xml
Hoe kom je daar nou bij. De regering bestaat uit integere mensen die het beste voor hebben met het volk!quote:Op woensdag 10 september 2008 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
WIj ook, maar iets zegt me dat die zorgpremie niet meegerekend is
Politiek in NLquote:
Wel knap dat ze schoten hebben gehoord, het eerste huis duurt toch wel even voordat je vanaf de oprit daar bentquote:Op woensdag 10 september 2008 08:05 schreef OA het volgende:
Ah, het gaat hier over Ph?
Dode bij schietpartij op de A73
quote:Op woensdag 10 september 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is offline, psp'en en anale onderzoeken
Good luckquote:Op woensdag 10 september 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is offline, psp'en en saaie onderzoeken
Dat dus!quote:
Nog lange niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
Is het al 16:15?
Er is vannacht onderhoud geweest aan de Large Hadron Collider, is een MEDje over geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
Waar blijft de oerknal?
Geen testrun gemaakt net dus?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is vannacht onderhoud geweest aan de Large Hadron Collider, is een MEDje over geweest
Maar is het wel gelukt om over die score heen te gaan?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Nu loop ik pinguins te meppen ipv de kids uit bed te halen, waardoor ik ipv 10 inmiddels 25 minuten achter loop op schema..
ja ik zit ook te wachtenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
Waar blijft de oerknal?
Omg je bent abohouderquote:Op woensdag 10 september 2008 09:31 schreef JortK het volgende:
Nice Fok! zonder banners gaat vet snel
Ach, het is een full abonnement, en niet zo'n spamabonnement (geen floodcontrol). Een paar maanden geleden zou Jort nog zo'n spamabonnement hebben genomen)quote:
Ik ben het spammen een beetje verleerdquote:Op woensdag 10 september 2008 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is een full abonnement, en niet zo'n spamabonnement (geen floodcontrol). Een paar maanden geleden zou Jort nog zo'n spamabonnement hebben genomen).
http://www.dumpert.nl/med(...)rand._pijn_pijn.htmlquote:Op woensdag 10 september 2008 09:37 schreef JortK het volgende:
Fik trom: http://www.dumpert.nl/med(...)leren_in_de_fik.html
quote:Top 100 van dinsdag 9 september 2008
001. 331 Pheno
007. 128 Papierversnipperaar
011. 119 OA
035. 075 Fha
044. 064 indahnesia.com
047. 061 Houniet
062. 056 DR34M3R
065. 054 JortK
072. 051 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Kut is datquote:Op woensdag 10 september 2008 10:25 schreef JortK het volgende:
Godverdomme documentatie die weer niet klopt![]()
![]()
Je kan elkaar maar niks gunnen he... Dan moet alles heel duidelijk vastgelegd wordenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben nog steeds bezich met die echtscheiding
man die mensen hebben veel op te nemen in het convenant
alleen de omgangsregeling met de kids is al 1 heel a4-tje
Moet zeggen dat bij dit stel alles in goed overleg gebeurt.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan elkaar maar niks gunnen he... Dan moet alles heel duidelijk vastgelegd worden
Wat ik gehoord heb, ben je een behoorlijke tijd wel bezig om alles rond te krijgen. Degene die het meeste ervan profiteerd, is de advocaatquote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben nog steeds bezich met die echtscheiding
man die mensen hebben veel op te nemen in het convenant
alleen de omgangsregeling met de kids is al 1 heel a4-tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |