Ride the Hipposquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet gelogen, want het zijn zulke dingen![]()
En niet zo:
[ afbeelding ]
Whehequote:
Sowieso is echt Italiaans ijs natuurlijk >>> alles.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit gehad
Nee.. ik moet eigenlijk absoluut heel erg sparenquote:
In je bolle dromen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:15 schreef OA het volgende:
Kwartet in een MPG topic
nietesquote:
GMTAquote:
quote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso is echt Italiaans ijs natuurlijk >>> alles.
Waarom zwicht je er dan toch voor?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. ik moet eigenlijk absoluut heel erg sparen![]()
En het kost 5 euro. dus dat is best asociaal.
Sneller quoten joh!quote:
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezetenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zwicht je er dan toch voor?
Vrouwen.
B&J vind ik overigens wel lekker. Lidl niet. Ook Hertog valt bij mij niet in de smaak. Ik heb wel 1 van de AH die gaat, met yoghurt.quote:
Whehe, goede reden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezeten.
Je bent TTK-mod of niet... [insert nerdsmilie]quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moest iets weggebracht worden en dat lag op mijn autoroute, dus kreeg ik de auto van de baas mee om even om te rijden naar huis... al had ik liever met een boek in de trein gezeten.
Ach.. morgen vergaat de wereld toch? Dus noujaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zwicht je er dan toch voor?
Vrouwen.
Fiets >>> allquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, goede reden.
Auto's van de baas FTW.
Sowieso, auto >> trein.
En dan zit ik hier niet te eten en te drinkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach.. morgen vergaat de wereld toch? Dus nouja
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga jij maar op de fiets het halve land doorquote:
Mwa, of ik nou anderhalf uur in de auto zit of in de trein, dan vind ik de trein toch beter... zometeen even twintig minuten fietsen om mijn eigen auto naar huis te halen. Om de een of andere reden laat ik vannacht liever mijn oude fiets dan mijn auto bij het station staanquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, goede reden.
Auto's van de baas FTW.
Sowieso, auto >> trein.
Goeie reden!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Tegen wie had je dat nu?quote:
Neem wel een bak ijs mee voor onderwegquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef OA het volgende:
[..]
Goeie reden!![]()
* OA neemt direct het vliegtuig naar ver weg
Hmm, mja. Voor korte afstanden iig. Voor langere afstanden is de auto wel beter.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga jij maar op de fiets het halve land door
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, of ik nou anderhalf uur in de auto zit of in de trein, dan vind ik de trein toch beter... zometeen even twintig minuten fietsen om mijn eigen auto naar huis te halen. Om de een of andere reden heb ik liever mijn oude fiets dan mijn auto bij het station staan.
Volgens mij maakt hem dat weinig uit. Nee Fles, ik pas.quote:
Definieer 'langere afstanden' ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, mja. Voor korte afstanden iig. Voor langere afstanden is de auto wel beter.
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem wel een bak ijs mee voor onderweg
Kortom Randstad ftl.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.
15+ km.quote:
Maar het is de laatste avond!quote:
Voordeel van de auto is dat je de muziek kunt luisteren die je wilt, en zo hard als je zelf wilt zonder commentaar van anderenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht in de randstad, met al die files. Maar verder, auto FTW.
In principe wel ja.quote:
Weet je.... als het de laatste avond zou zijn zou ik sterven zonder spijtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is de laatste avond!Je moet alles doen wat verboden is en lekker en dat soort dingen
Waar woon je ook alweer? Dan laat ik het vliegtuig even een tussenstop maken. Kan je meteen de bak ijs afgeven!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het is de laatste avond!Je moet alles doen wat verboden is en lekker en dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |