Trustequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, mocht iemand zich vervelen dan...
Och.quote:
If you say "jump" I say "how high?"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
Dus als zij zegt, spring in de maas, dan doe je dat ook?
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:24 schreef Fha het volgende:
Bleg morgen naar de kapper. Ik haat naar de kapper gaan.
Langharig werkschuw tuig!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweest
quote:
Onder het motto "Beter laat dan nooit":quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
krijg ik koffie van je?
*insert heeeele zielige puppy-blik
maand of 5 geleden.. bleg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Februari 2000 voor het laatst geweest
Er van uitgaande dat dit niet voor jou geldt:quote:
zeg ik:quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hanteer sindsdien zelf de tondeuseVeul goeikoperder
quote:
Pixelachtige bak koffie zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Onder het motto "Beter laat dan nooit":
[ afbeelding ]
Mooi hč!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Pixelachtige bak koffie zeg!
'tis ook niet voor jouquote:
Whehequote:
Altijd toch?quote:
Nog steeds niemand deze score verbeterd?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[ afbeelding ]
Nu echt slaaapen
Oh, toen lag ik nog steeds wakker.quote:
En bedankt. Nu loop ik pinguins te meppen ipv de kids uit bed te halen, waardoor ik ipv 10 inmiddels 25 minuten achter loop op schema..quote:Op woensdag 10 september 2008 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds niemand deze score verbeterd?
[ afbeelding ]
Dukenburg?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ok, wie moest er zo nodig schieten bij Dukenburg.
Nijmegen Dukenburg.quote:
Ja, fantastisch. Dat hebben die Haagse rakkers toch even mooi voor ons 'geregeld'.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:49 schreef Pheno het volgende:
En de zorgpremie weer omhoogWat een goed plan is dat geweest: verplicht moeten verzekeren en prijsafspraken maken onder elkaar
Zegt me nog steeds niets. Even google'nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |