ik ben er nu toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hey we missen je in het andere topic!
mogguh
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versiequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
Hmm die Chrome browser is nog niet helemaal lekker geloof ik
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
gaat zeker weer over computers
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meterquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versie
Dat dusquote:
maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
jah ik heb em zelf ik em nog neit geprobeerd... maar als je kijkt naar gmail dat is al 5 jaar in beta statusquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
Nee voel je niet aangesprokenquote:
ik schrok alquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee voel je niet aangesprokenme werk is "vermoeiend"
Goeiemorgen euh...eerhm...trutquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen sletjes van me!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwou net zeggen barra waar blijf je!
quote:
Hmmm wat voor salaris krijg je dan? Misschien wil ik daar ook wel voor werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja voor dit salaris toch wel
Helleuwquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Morguh mede foto interesse dame
quote:
Ik ben zelf in eerste instantie voor een instapmodel gegaan. Deze zijn betaalbaar en goed genoeg voor de opleiding aan de fotovakschool. Als je dan straks klaar bent en echt gaat beginnen heb je mooi de tijd gehad om te sparen voor een semi pro of professionele camera (want reken maar dat dat echt wel wat kost) en de rest van je uitrusting. En dan kun je je instapmodel bewaren als noodcamera. En qua merk enzo, maakt niet zo heel veel uit, gewoon goed kijken wat je het beste ligt en welke model het fijnst voor jou vast houdt enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helleuw
Komt al iets dichterbij nu. Geld bij elkaar sparen en dan kan ik me aanmelden
![]()
Oja had nog een vraagje aan je. Ik wil dus ook een DSLR gaan kopen als ik daar het geld voor heb. Maar wat is nu beter een Instapmodel of een echt professionele? Mij lijkt een instapmodel beter omdat het nieuw is enzo. Zou graag even je mening daarover weten
Als je nou gewoon mij inhuurt...mij gebeuren dat soort dingen nooooitquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze was gister vergeten te zeggen dat de suiker op was en die dus niet in mijn koffie heeft gedaan!!
ik nam een slok en ging zowat over mn nek!
gelukkig heeft er iemand tussen de middag suiker gefixt
da's ook nie aardig zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze was gister vergeten te zeggen dat de suiker op was en die dus niet in mijn koffie heeft gedaan!!
ik nam een slok en ging zowat over mn nek!
gelukkig heeft er iemand tussen de middag suiker gefixt
Oki, dankjequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben zelf in eerste instantie voor een instapmodel gegaan. Deze zijn betaalbaar en goed genoeg voor de opleiding aan de fotovakschool. Als je dan straks klaar bent en echt gaat beginnen heb je mooi de tijd gehad om te sparen voor een semi pro of professionele camera (want reken maar dat dat echt wel wat kost) en de rest van je uitrusting. En dan kun je je instapmodel bewaren als noodcamera. En qua merk enzo, maakt niet zo heel veel uit, gewoon goed kijken wat je het beste ligt en welke model het fijnst voor jou vast houdt enzo.
Mogguh!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
En? Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
mogguh smokezquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oki, dankje![]()
Mijn voorkeur voor merk gaat uit naar een Canon of een Nikon...en dat is een lastige keuze. Nu heb ik gelukkig nog een jaartje de tijd om te sparen voor alles enzo
. Hopelijk snel werk voor hele week enzo..
morguhquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
uhu, ik zou dan waarschijnlijk toch eerder een Canon nemen. Maar hier zit dus de twijfelquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Ik zou dan zelf voor een Nikon gaan, maar smaken verschillen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon mij inhuurt...mij gebeuren dat soort dingen nooooit
*proest*quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe goed ben je in de rest?
Zo'n 400D is wel smakelijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, ik zou dan waarschijnlijk toch eerder een Canon nemen. Maar hier zit dus de twijfel. Maarja tijd genoeg om over na te denken
ik hou gewoon mn mondquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Altijdquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
quote:
Okee, nu niet té enthousiast worden he, ik bedoel het ook gewoon maar sarcastisch enzoquote:
Wil ik weten welke rest?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet eerlijk gezegd... Mag wel wat kosten zeker?quote:
Nicequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik... met 2 extra lenzen en een flitsert
Komt in oktober in de winkels. Yup idd zeer prijzigquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet eerlijk gezegd... Mag wel wat kosten zeker?
[..]
Nice
ik zal naar je zwaaienquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga nog even Zwolle in en daarna naar huis..
telefoon opnemen, afspraken voor me maken. post openen... the usualquote:
Simple as hell...uiteraard kan ik dat, doe niet andersquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
telefoon opnemen, afspraken voor me maken. post openen... the usual
Mogge WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[ afbeelding ]
Goedesmorgensquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[ afbeelding ]
WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[ afbeelding ]
yep!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
Eerst ff werken hequote:Op dinsdag 9 september 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep!tis fantastisch weer, ik denk erover om te gaan BBQ-en vandaag
Helaas wel jaquote:
Ik zou dan zelf voor Canon kiezen, smaken verschillenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Ik zou dan zelf voor een Nikon gaan, maar smaken verschillen
Mogguhquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf voor Canon kiezen, smaken verschillen
Heb zelf al en tijdje een instapper... 350D. Nog erg tevreden over!
Mogguh trouwens!
En.. hebben we er een beetje zin in?quote:
STERFquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En.. hebben we er een beetje zin in?
opbokken met die straaljagers hier, ik wil gvd pitten!
Mag gewoon verder slapen ook?quote:
Ik zeg dat nou wel zo leuk, maar ik heb zelf niet eens een Nikonquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou dan zelf voor Canon kiezen, smaken verschillen
Heb zelf al en tijdje een instapper... 350D. Nog erg tevreden over!
Mogguh trouwens!
Het is toch geen werkweerquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Helaas wel jamaja ieder geval wat om naar uit te kijken
Ik ben nog even aan het roken, en dan draai ik me weer even om...quote:
Je hebt nooit geld genoeg, wil nu een nieuw stukje glas hebben....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg dat nou wel zo leuk, maar ik heb zelf niet eens een Nikonach we kunnen vooruit, maar wacht maar...straks...als ik groot ben later en veel geld heb
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je mij eens precies uitleggen wanneer het wél weer is om te werken?
Waarom heb je een nieuw stukje glas nodig?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt nooit geld genoeg, wil nu een nieuw stukje glas hebben....
Als je kijkt wat je daar voor moet betalen.. niet normaal zeg!
Vanmiddag maar weer even wat foto's maken hiero.
werkweer is een mythe, dat bestaat nietquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werkweer is een mythe, dat bestaat niet
wel ? bij je sollicitatie , hebben ze werkweer besproken ?quote:
Gebruik nu nog die kit kut lens van Canon (18-55), maar vind gewoon dat dat niet genoeg isquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw stukje glas nodig?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? bij je sollicitatie , hebben ze werkweer besproken ?
Ja dat wisselen van lenzen is kutquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gebruik nu nog die kit kut lens van Canon (18-55), maar vind gewoon dat dat niet genoeg is
Mijn andere lens is een 70-300 van een niet digitaal toestel (crop factor dus)... en moet nog te vaak van lens switchen.
Ik zou graag een 20-70 / 20-100 (met stabilisator, vanwege mijn pols) willen hebben![]()
Zoals je weet heb ik die ook nog.... ergens...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb een sony cybershot.
ja ik weet het, ik ben l33t
het spijt me, kan ik het weer goed maken bij je ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej maar ik heb wel altijd de mythe geloofd
Zo dan, doe maar luxe!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat wisselen van lenzen is kutik heb een 14-45 en 45-150 en een 70-300 lens. Wordt niet goed als ik aan het wisselen denk
Ik weet niet hoe het bij jullie is hoor.... maar hier in de voortent al ruim 20 graden,quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het spijt me, kan ik het weer goed maken bij je ?
Ene Olympus...doet het prima hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, doe maar luxe!
Het liefst heb ik gewoon 2 lenzen, 20-70/20-100, en een lens voor verderweg
Wat voor camera heb je nu dan?
het is hier werelds weer buiten jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie is hoor.... maar hier in de voortent al ruim 20 graden,
en een heerlijk zonnetje
Zit ik hier bij een leger basis ofzo... optyfen met die heli's en straaljagers!!!!!
Ik ben emotioneel zwaar beschadigd...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het spijt me, kan ik het weer goed maken bij je ?
Oei dat is idd wel minder, ben wel blij dat ik verschillende merken lenzen enzo kan kiezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ene Olympus...doet het prima hoormaar ik had er wel iets anders van verwacht en de ellende is dat je echt alles van het originele merk moet kopen dus kolere duur. Maar ja...ik was een leek..en ik had weinig geld, dus je moet het doen met de middelen die je hebt
maar voor nu voor school enzo is hij prima, want ik waggel overal met goede punten doorheen
Ik zit hier binnen in een hok maar buiten is het geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is hier werelds weer buiten jageen zuchtje wind, en vollop zon. ik ga vanavond bbqen
Filters heb ik nog niet..wel flister, tas, statief, studiolampen. En ik doe die school ook naast het werk, moet zeggen...valt niet altijd mee, we krijgen grote opdrachten, maar het is het wel waard. Weet alleen niet meer hoe mijn vriend heetquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei dat is idd wel minder, ben wel blij dat ik verschillende merken lenzen enzo kan kiezen.
UV filter.. polar filter.. tas... flitser.. statief enzo... waarom kies ik altijd van die dure hobby's :
(
Dat klinkt goed!
Ik zou er ook graag wat meer mee willen doen enzo,
maar heb er niet zo veel tijd voor...
Je brengt me op een idee!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is hier werelds weer buiten jageen zuchtje wind, en vollop zon. ik ga vanavond bbqen
wat voor meldingen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
debbie_19, is goed
(eve nsnelle post tussendoor) we hebben er even 14 meldingen doorheen geknald
nu weer de meldingen waarbij we afhankelijk zijn
* Dr.Droxz zet bakje thee neer voor Crazy....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
debbie_19, is goed
(eve nsnelle post tussendoor) we hebben er even 14 meldingen doorheen geknald
nu weer de meldingen waarbij we afhankelijk zijn
thanksquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet bakje thee neer voor Crazy....
ict meldingen. en dan dus alle soorten meldingen zeg maar.quote:
Mogguh fubar!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:goeie morgen >.<
iedereen weer present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh fubar!hoe zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
mja, hij moest weten wat voor meldingenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoe zoIk ga zo ook maar eens douchen en de stad opzoeken... camera mee... just relaxingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens douchen en de stad opzoeken... camera mee... just relaxingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:
Je moeder, díe is 27 gradenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Fucking hell. het is hier gewoon 27 graden!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN, nu 28 graden!...
Ik ben er weer vantussen mensen!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
in Oirschot zit er een, die klote dingen vliegen hier ook overquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie is hoor.... maar hier in de voortent al ruim 20 graden,
en een heerlijk zonnetje
Zit ik hier bij een leger basis ofzo... optyfen met die heli's en straaljagers!!!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Enjoy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAMN, nu 28 graden!...
Ik ben er weer vantussen mensen!![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dan is er wel iets mis denk ikquote:
ik haat jou avatarquote:
Moet je niet gestopt zijn per 1 juliquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:27 schreef crazy987 het volgende:
het is trouwens lekker weer om te roken
neequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je niet gestopt zijn per 1 juli
Ik welquote:
gromquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
grom![]()
jij... jij... jij....
stombo
alsjeblieft, JIJquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en u ook een hele goeie middag
Echte mannen eten ook geen honing! Die kauwen op de bijenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echte mannen roken niet
idd jij snapt het!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Echte mannen eten ook geen honing! Die kauwen op de bijen
Loop ff die basis binnen en zeg dat soldaat Butter op de camping aan het streaken is geweestquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en een heerlijk zonnetje
quote:
Dudequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Loop ff die basis binnen en zeg dat soldaat Butter op de camping aan het streaken is geweest![]()
owquote:
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ow
na dan maar geen echte man ...
eerhm...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbendat is alweer 3 jaar geleden.
kom het niet latenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Stombo ook echtAchja... moet zeggen, dat ik er weinig last van heb
euhhhhquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbendat is alweer 3 jaar geleden.
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kom op jongens... doe nou niet als of het raar is... een mooi zakcentje bijverdienen
+ je doet waarvoor je gemaakt bent... voortplanten bij het leven.
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
Zo wel vijf minuten thuis van werk, snel omkleden, even een peuk en weer door naar school tot 5 uur..
Zo wat was die wekker kut vanochtend en wat zal ik zo lekker slapen in de les..
5 euro per kuub zaad?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?
Blaren enzo...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een kuub?
Godsammekrake, dan zijn we wel ff bezig met z'n allen
haha braafquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gebruik zelf ook firefox hoor
Ik zal ff een nieuwe maken
dat zijn geen blaren, dat is eeltquote:
Ja doe dat maar, in plaats van dat je ons een beetje jaloers zit te makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vermoeiend topic...
ik duik eens lekker me bedje in
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn geen blaren, dat is eelt
met wiee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vermoeiend topic...
ik duik eens lekker me bedje in
quote:
17:30quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist
Toe hoe laat moeten jullie vandaag werken?
Nou werkse hequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
middag pauze zit erop.
Nu verder met andere werkzaamheden.
collega is eerst nog rokenquote:
Oh ik kan ook om half3 klaar zijn hoor, maar dan had ik vanmorgen om 6 uur moeten beginnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zit vandaag alleen in ons (mijn collega en mijn) kantoorerg saai
Ik moet tot half 5 werken..wat moeten jullie allemaal tot laat!
Arme jullies
17:00quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik zit vandaag alleen in ons (mijn collega en mijn) kantoorerg saai
Ik moet tot half 5 werken..wat moeten jullie allemaal tot laat!
Arme jullies
Klinkt logisch jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh ik kan ook om half3 klaar zijn hoor, maar dan had ik vanmorgen om 6 uur moeten beginnen.
M'n bed lag zo lekker
Moet je ver rijden dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
17:00
hopelij ee nterug rit zonder files
ligt eraan.quote:
16.45quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist
Toe hoe laat moeten jullie vandaag werken?
Kun je dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zou graag willen dat ik een hele dag op kon zijn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lang verhaal, maar komt er op neer dat ik dystrofie aan mn voet/been heb
Hmmm ik heb migraine en (volgens de dokter) chronosche ontsteking in beide liezen. Wel vaag dat ik daar niet iedere dag last van hebquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja zo heeft een ieder wel wat!
dat vind ik wel een mooie instelling eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik meet niet graag met erg of minder erg
eerlijk gezegd
Ik wel. Als ik mezelf dan weer eens zielig vind dan zeg ik mezelf altijd dat mensen ergens anders het slechter hebben en (niet dat ik me dan beter voel) dat ik me niet zo moet aanstellen..(niet dat dat helptquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik meet niet graag met erg of minder erg
eerlijk gezegd
dankquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat vind ik wel een mooie instelling eigenlijk
Ieder heeft zo z'n eigen ding natuurlijk, maar wat bij een ander vervelend is, is voor jou die migraine natuurlijk net zo vervelend...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik mezelf dan weer eens zielig vind dan zeg ik mezelf altijd dat mensen ergens anders het slechter hebben en (niet dat ik me dan beter voel) dat ik me niet zo moet aanstellen..(niet dat dat helpt)
Dat zeg ik NOOIT want dat vind ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder heeft zo z'n eigen ding natuurlijk, maar wat bij een ander vervelend is, is voor jou die migraine natuurlijk net zo vervelend...Als iemand zegt 'mijn aandoening is erger' dan ben je niet lekker bezig vind ik
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik NOOIT want dat vind ik niet
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"
ik geloof dat ik dezelfde gedachte heb, "iets" is erg/vervelend whatever voor iemandquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"
maar dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is ook een mooie instelling, maar zoals ik al zei ik denk zo als ik mezelf weer eens zielug vind
en reken maar dat ik mezelf zielug kan vinden
ik ook. nog een uurquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga weer aftellen...nog 2 uur en 20 min
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Draakjequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef draculettetje het volgende:
maarre nu ben ik dus mn bed in
ja je krijgt wat je verdient hehquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je krijgt wat je verdient heh![]()
idd particle acceleratorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALENquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd particle accelerator![]()
ken je het spel halflife ? dan weet je precies wat er gaat gebeurne
Niet gelovenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet geloven
Een of andere moleculen henkie denkt dat er een te groot zwart gat ontstaat zeker?
Ik denk...ik hou het simpelquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Gekke M!quote:
Noted!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum ahum
ATTENTIE ATTENTIE NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID.
IK HERHAAL NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID
ik ken alleen andere spannende verhalenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALEN
Ik maak me niet druk, we gaan teminste met z'n alle
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..quote:
18+ forum?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
Uhuhquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Noted!
Ik ook trouwens(althans..ik vertrek altijd wat vroeger om m'n trein te halen enzo
)
Moet je beginnen metquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
valt mee nu.,quote:
Ff lekker rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee nu.,
we hebben eve ngisteren en vandaag (de ochtend) door zitten vlammen.
dus nu echt bijna niks meer
dat is goed gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je beginnen met
"Nou...waar ben ik godverdomme helemaal voor naar Enschede gekomen? "
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
check je pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Zo wat een lekker weer zeg!
Net even 15 km gefiets!
* Dr.Droxz trekt eerste biertje van de dag open! PROOST!
idd, ff een google-maps linkquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?quote:
Vlak bij het NAC stadionquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ff een google-maps link
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?
Done, thx!quote:
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!quote:
dat klinkt interessant! vertelquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doen
Ze heeft al een vriend WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt interessant! vertel
Zet je ALU hoedje alvast maar op!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Bedankt voor je inzetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
*proest*quote:
Doei WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet wasquote:
hey je hebt vakantie, dan moet je niet demotiverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!
whahaha, wat zijn we toch ook verwend hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werken
roddeltantes hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet was
Ach we gaan toch met z'n alle, ik ga niks extra's doen hoor...veels te vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, wat zijn we toch ook verwend he
wereld vergaat morgen, maar iedereen wil gewoon normale gang van zaken doen![]()
Mja ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
pff, iedereen gaat genieten van het weer... en ik moet nog werken
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still workingquote:
En bedankt hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Pfff tis best warm in de zon
Die Hardsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still working
Verkeerde icoontjequote:
NOG 3 KWARTIERquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
zo, en weer iets waarmee we moeten wachten op 3de partij![]()
Nog 5 kwartie r ...quote:
quote:
ik wacht vanavondquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
CRAZZYYY ik had geen tijd om fobo op te daten.druk druk, maar heb nu vanaaf tijd
quote:
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo vergeetachtig, maar ik zal proberen te onthouden..me fobo is wel erg triest leeg nu
Whatevaaaaaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
quote:
nah, ze moet er zelf maar even aan denkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordtquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ze moet er zelf maar even aan denken
ik kan niet in haar agenda kijken he dus misschien komt er nog wel iets tussen ofzo
You never know
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
ja hey,quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
Geeft niks hoor crazyquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Voor Debbie nog 26 minutenquote:
Biertje maar dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze nietquote:
Eerhm...overal en nergens eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze niet
Het is wel zoooo....wij rokers worden gepest maar o weeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef Sm0keZ het volgende:
WHAHAHA tijdloos
Rokers pesten STIVORO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |