dat is goed gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je beginnen met
"Nou...waar ben ik godverdomme helemaal voor naar Enschede gekomen? "
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd particle accelerator![]()
ken je het spel halflife ? dan weet je precies wat er gaat gebeurne
check je pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Zo wat een lekker weer zeg!
Net even 15 km gefiets!
* Dr.Droxz trekt eerste biertje van de dag open! PROOST!
idd, ff een google-maps linkquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?quote:
Vlak bij het NAC stadionquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ff een google-maps link
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?
Done, thx!quote:
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!quote:
dat klinkt interessant! vertelquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doen
Ze heeft al een vriend WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt interessant! vertel
Zet je ALU hoedje alvast maar op!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Bedankt voor je inzetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
*proest*quote:
Doei WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet wasquote:
hey je hebt vakantie, dan moet je niet demotiverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!
whahaha, wat zijn we toch ook verwend hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werken
roddeltantes hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet was
Ach we gaan toch met z'n alle, ik ga niks extra's doen hoor...veels te vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, wat zijn we toch ook verwend he
wereld vergaat morgen, maar iedereen wil gewoon normale gang van zaken doen![]()
Mja ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
pff, iedereen gaat genieten van het weer... en ik moet nog werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |