ik ook. nog een uurquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga weer aftellen...nog 2 uur en 20 min
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Draakjequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef draculettetje het volgende:
maarre nu ben ik dus mn bed in
ja je krijgt wat je verdient hehquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je krijgt wat je verdient heh![]()
idd particle acceleratorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALENquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd particle accelerator![]()
ken je het spel halflife ? dan weet je precies wat er gaat gebeurne
Niet gelovenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet geloven
Een of andere moleculen henkie denkt dat er een te groot zwart gat ontstaat zeker?
Ik denk...ik hou het simpelquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd particle accelerator![]()
ken je het spel halflife ? dan weet je precies wat er gaat gebeurne
Hey Gekke M!quote:
Noted!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum ahum
ATTENTIE ATTENTIE NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID.
IK HERHAAL NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID
ik ken alleen andere spannende verhalenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALEN
Ik maak me niet druk, we gaan teminste met z'n alle
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..quote:
18+ forum?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
Uhuhquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Noted!
Ik ook trouwens(althans..ik vertrek altijd wat vroeger om m'n trein te halen enzo
)
Moet je beginnen metquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
valt mee nu.,quote:
Ff lekker rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee nu.,
we hebben eve ngisteren en vandaag (de ochtend) door zitten vlammen.
dus nu echt bijna niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |