dat vind ik wel een mooie instelling eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik meet niet graag met erg of minder erg
eerlijk gezegd
Ik wel. Als ik mezelf dan weer eens zielig vind dan zeg ik mezelf altijd dat mensen ergens anders het slechter hebben en (niet dat ik me dan beter voel) dat ik me niet zo moet aanstellen..(niet dat dat helptquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik meet niet graag met erg of minder erg
eerlijk gezegd
dankquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat vind ik wel een mooie instelling eigenlijk
Ieder heeft zo z'n eigen ding natuurlijk, maar wat bij een ander vervelend is, is voor jou die migraine natuurlijk net zo vervelend...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik mezelf dan weer eens zielig vind dan zeg ik mezelf altijd dat mensen ergens anders het slechter hebben en (niet dat ik me dan beter voel) dat ik me niet zo moet aanstellen..(niet dat dat helpt)
Dat zeg ik NOOIT want dat vind ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ieder heeft zo z'n eigen ding natuurlijk, maar wat bij een ander vervelend is, is voor jou die migraine natuurlijk net zo vervelend...Als iemand zegt 'mijn aandoening is erger' dan ben je niet lekker bezig vind ik
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik NOOIT want dat vind ik niet
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"
ik geloof dat ik dezelfde gedachte heb, "iets" is erg/vervelend whatever voor iemandquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo heel direct bedoelde ik het ook niet natuurlijk, meer een verwijzing op Draakje d'r uitspraak " ik meet niet graag met erg of minder erg"
maar dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is ook een mooie instelling, maar zoals ik al zei ik denk zo als ik mezelf weer eens zielug vind
en reken maar dat ik mezelf zielug kan vinden
ik ook. nog een uurquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga weer aftellen...nog 2 uur en 20 min
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Draakjequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef draculettetje het volgende:
maarre nu ben ik dus mn bed in
ja je krijgt wat je verdient hehquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je krijgt wat je verdient heh![]()
idd particle acceleratorquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALENquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd particle accelerator![]()
ken je het spel halflife ? dan weet je precies wat er gaat gebeurne
Niet gelovenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
Ooow ik las net ff op een ander fok forumpie dat we morgen met z'n alle kapot gaan
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet geloven
Een of andere moleculen henkie denkt dat er een te groot zwart gat ontstaat zeker?
Ik denk...ik hou het simpelquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Gekke M!quote:
Noted!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ahum ahum
ATTENTIE ATTENTIE NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID.
IK HERHAAL NOG 1 UUR EN 35 MINUTEN TOT VRIJHEID
ik ken alleen andere spannende verhalenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm wel van gehoord nooit gespeeld. Vertel eens ik hou van SPANNENDE VERHALEN
Ik maak me niet druk, we gaan teminste met z'n alle
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..quote:
18+ forum?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
Uhuhquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Noted!
Ik ook trouwens(althans..ik vertrek altijd wat vroeger om m'n trein te halen enzo
)
Moet je beginnen metquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend in een boekenwinkel, werd ik ineens gebeld door cwi in enschede. Had gesolliciteerd op een baan. Maar de eis van de werkgever was dat diegene een hele erge christelijk ingestelde houding heeft. Ik ben gelovig, maar ga niet iedere zondag naar de kerk..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken alleen andere spannende verhalenmaar die zijn niet voor FOK bestemd
valt mee nu.,quote:
Ff lekker rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee nu.,
we hebben eve ngisteren en vandaag (de ochtend) door zitten vlammen.
dus nu echt bijna niks meer
dat is goed gezegdquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je beginnen met
"Nou...waar ben ik godverdomme helemaal voor naar Enschede gekomen? "
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
check je pmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s
Zo wat een lekker weer zeg!
Net even 15 km gefiets!
* Dr.Droxz trekt eerste biertje van de dag open! PROOST!
idd, ff een google-maps linkquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sgele, waar woon jij nou precies?
(pleur het anders ff in de PM)
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?quote:
Vlak bij het NAC stadionquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ff een google-maps link
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nog dingen die je graag wilt doen ?
Done, thx!quote:
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!quote:
dat klinkt interessant! vertelquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doen
Ze heeft al een vriend WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt interessant! vertel
Zet je ALU hoedje alvast maar op!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Bedankt voor je inzetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
*proest*quote:
Doei WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet wasquote:
hey je hebt vakantie, dan moet je niet demotiverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!
whahaha, wat zijn we toch ook verwend hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werken
roddeltantes hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet was
Ach we gaan toch met z'n alle, ik ga niks extra's doen hoor...veels te vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, wat zijn we toch ook verwend he
wereld vergaat morgen, maar iedereen wil gewoon normale gang van zaken doen![]()
Mja ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
pff, iedereen gaat genieten van het weer... en ik moet nog werken
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still workingquote:
En bedankt hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Pfff tis best warm in de zon
Die Hardsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still working
Verkeerde icoontjequote:
NOG 3 KWARTIERquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
zo, en weer iets waarmee we moeten wachten op 3de partij![]()
Nog 5 kwartie r ...quote:
quote:
ik wacht vanavondquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
CRAZZYYY ik had geen tijd om fobo op te daten.druk druk, maar heb nu vanaaf tijd
quote:
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo vergeetachtig, maar ik zal proberen te onthouden..me fobo is wel erg triest leeg nu
Whatevaaaaaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
quote:
nah, ze moet er zelf maar even aan denkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordtquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ze moet er zelf maar even aan denken
ik kan niet in haar agenda kijken he dus misschien komt er nog wel iets tussen ofzo
You never know
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
ja hey,quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
Geeft niks hoor crazyquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Voor Debbie nog 26 minutenquote:
Biertje maar dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze nietquote:
Eerhm...overal en nergens eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze niet
Het is wel zoooo....wij rokers worden gepest maar o weeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef Sm0keZ het volgende:
WHAHAHA tijdloos
Rokers pesten STIVORO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |