Done, thx!quote:
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!quote:
dat klinkt interessant! vertelquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuhm...ja er valt nog maar 1 ding te doen
Ze heeft al een vriend WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt interessant! vertel
Zet je ALU hoedje alvast maar op!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Bedankt voor je inzetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
*proest*quote:
Doei WLquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mensen, ik ga er vandoor, t was weer gezellig. tot laters
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld morgen ?
Dan weet ik of het nog de moeite is om in de file te staan ja of nee
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet wasquote:
hey je hebt vakantie, dan moet je niet demotiverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sjo, demotiveren gaat weer goed vandaag!
whahaha, wat zijn we toch ook verwend hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach als ik maar uit kan slapen ik hoef morgen niet te werken
roddeltantes hierquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jullie zaten over mij te praten terwijl ik er ff niet was
Ach we gaan toch met z'n alle, ik ga niks extra's doen hoor...veels te vermoeiendquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, wat zijn we toch ook verwend he
wereld vergaat morgen, maar iedereen wil gewoon normale gang van zaken doen![]()
Mja ik ben ook nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
pff, iedereen gaat genieten van het weer... en ik moet nog werken
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still workingquote:
En bedankt hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Pfff tis best warm in de zon
Die Hardsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor..gewoon still working
Verkeerde icoontjequote:
NOG 3 KWARTIERquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
zo, en weer iets waarmee we moeten wachten op 3de partij![]()
Nog 5 kwartie r ...quote:
quote:
ik wacht vanavondquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
CRAZZYYY ik had geen tijd om fobo op te daten.druk druk, maar heb nu vanaaf tijd
quote:
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo vergeetachtig, maar ik zal proberen te onthouden..me fobo is wel erg triest leeg nu
Whatevaaaaaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
quote:
nah, ze moet er zelf maar even aan denkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy..stuur d'r ff een PM...vergeet ze het niet
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordtquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ze moet er zelf maar even aan denken
ik kan niet in haar agenda kijken he dus misschien komt er nog wel iets tussen ofzo
You never know
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
ja hey,quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hoe hier gewoon doodserieus op gereageerd wordt
Geeft niks hoor crazyquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Voor Debbie nog 26 minutenquote:
Biertje maar dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hey,
ik ben al de hele dag serieus
gooi ziekte heerst hier ook al ....
gaat vandaag niet goedmoet maar weer tijd worden dat ik wat minder druk heb enzo
dan ben ik niet meer zo serieus
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze nietquote:
Eerhm...overal en nergens eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar the fuck haal jij die smiley's vandaan..ik zie ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |