ik ben er nu toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hey we missen je in het andere topic!
mogguh
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versiequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
Hmm die Chrome browser is nog niet helemaal lekker geloof ik
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
gaat zeker weer over computers
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meterquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versie
Dat dusquote:
maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
jah ik heb em zelf ik em nog neit geprobeerd... maar als je kijkt naar gmail dat is al 5 jaar in beta statusquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
Nee voel je niet aangesprokenquote:
ik schrok alquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee voel je niet aangesprokenme werk is "vermoeiend"
Goeiemorgen euh...eerhm...trutquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen sletjes van me!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwou net zeggen barra waar blijf je!
quote:
Hmmm wat voor salaris krijg je dan? Misschien wil ik daar ook wel voor werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja voor dit salaris toch wel
Helleuwquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Morguh mede foto interesse dame
quote:
Ik ben zelf in eerste instantie voor een instapmodel gegaan. Deze zijn betaalbaar en goed genoeg voor de opleiding aan de fotovakschool. Als je dan straks klaar bent en echt gaat beginnen heb je mooi de tijd gehad om te sparen voor een semi pro of professionele camera (want reken maar dat dat echt wel wat kost) en de rest van je uitrusting. En dan kun je je instapmodel bewaren als noodcamera. En qua merk enzo, maakt niet zo heel veel uit, gewoon goed kijken wat je het beste ligt en welke model het fijnst voor jou vast houdt enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helleuw
Komt al iets dichterbij nu. Geld bij elkaar sparen en dan kan ik me aanmelden
![]()
Oja had nog een vraagje aan je. Ik wil dus ook een DSLR gaan kopen als ik daar het geld voor heb. Maar wat is nu beter een Instapmodel of een echt professionele? Mij lijkt een instapmodel beter omdat het nieuw is enzo. Zou graag even je mening daarover weten
Als je nou gewoon mij inhuurt...mij gebeuren dat soort dingen nooooitquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze was gister vergeten te zeggen dat de suiker op was en die dus niet in mijn koffie heeft gedaan!!
ik nam een slok en ging zowat over mn nek!
gelukkig heeft er iemand tussen de middag suiker gefixt
da's ook nie aardig zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze was gister vergeten te zeggen dat de suiker op was en die dus niet in mijn koffie heeft gedaan!!
ik nam een slok en ging zowat over mn nek!
gelukkig heeft er iemand tussen de middag suiker gefixt
Oki, dankjequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben zelf in eerste instantie voor een instapmodel gegaan. Deze zijn betaalbaar en goed genoeg voor de opleiding aan de fotovakschool. Als je dan straks klaar bent en echt gaat beginnen heb je mooi de tijd gehad om te sparen voor een semi pro of professionele camera (want reken maar dat dat echt wel wat kost) en de rest van je uitrusting. En dan kun je je instapmodel bewaren als noodcamera. En qua merk enzo, maakt niet zo heel veel uit, gewoon goed kijken wat je het beste ligt en welke model het fijnst voor jou vast houdt enzo.
Mogguh!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
En? Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
mogguh smokezquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal!
En? Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oki, dankje![]()
Mijn voorkeur voor merk gaat uit naar een Canon of een Nikon...en dat is een lastige keuze. Nu heb ik gelukkig nog een jaartje de tijd om te sparen voor alles enzo
. Hopelijk snel werk voor hele week enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |