owquote:
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ow
na dan maar geen echte man ...
eerhm...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbendat is alweer 3 jaar geleden.
kom het niet latenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Stombo ook echtAchja... moet zeggen, dat ik er weinig last van heb
euhhhhquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben ermee gestopt omdat ze me anders niet bij de zaadbank wouden hebbendat is alweer 3 jaar geleden.
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kom op jongens... doe nou niet als of het raar is... een mooi zakcentje bijverdienen
+ je doet waarvoor je gemaakt bent... voortplanten bij het leven.
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef lynda het volgende:
Zo wel vijf minuten thuis van werk, snel omkleden, even een peuk en weer door naar school tot 5 uur..
Zo wat was die wekker kut vanochtend en wat zal ik zo lekker slapen in de les..
5 euro per kuub zaad?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zakcentje eigenlijk?
Blaren enzo...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een kuub?
Godsammekrake, dan zijn we wel ff bezig met z'n allen
haha braafquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gebruik zelf ook firefox hoor
Ik zal ff een nieuwe maken
dat zijn geen blaren, dat is eeltquote:
Ja doe dat maar, in plaats van dat je ons een beetje jaloers zit te makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vermoeiend topic...
ik duik eens lekker me bedje in
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn geen blaren, dat is eelt
met wiee?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Vermoeiend topic...
ik duik eens lekker me bedje in
quote:
17:30quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist
Toe hoe laat moeten jullie vandaag werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |