quote:Op zondag 7 september 2008 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik
Nou vooruit..
Opa blijf eens hier![]()
Nou eh.. ik ben dus Maik (uit Arnhemquote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stel jezelf ff voor, wat doe je, hoe oud ben je, etc..
pwndquote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja Piet, ik wilde ze zo weer weghalen aap
Das bij mij in de buurtquote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar examenjaar havo dus studeer nog niet, wil later wel in Nijmegen gaan studeren. Woon in Boven-Leeuwen (niet dat iemand het kent, maar toch) en zoals ik al eerder zei, ben ik veel in Nijmegen te vinden
Al een tijdje niet meer in Dollars geweest, binnenkort weer ff naar toequote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef ImTheBase het volgende:
Vorige week zaterdag was Dollar$ echt megavet, waren er meer mensen? Ze gingen echt tot half 4 heerlijk door, geweldig
Nijmegen is puik!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jawohl! Hoe bevalt het daar in Nijmegen? Leuk onderkomen gevonden?
quote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen is puik!
Vandaag huis in Arnhem schoongemaakt, morgen sleutels inleveren, en hebben nu een ruim appartement in Dukenburg
Weer helemaal begonnen aan CMD? Begint het al iets leuker te worden (ook met studiegenootjes? (zo goed CP?))
Dollar$ Mash-Up trad opquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer in Dollars geweest, binnenkort weer ff naar toe.
Ja, de CMD-I kant nuquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen is puik!
Vandaag huis in Arnhem schoongemaakt, morgen sleutels inleveren, en hebben nu een ruim appartement in Dukenburg
Weer helemaal begonnen aan CMD? Begint het al iets leuker te worden (ook met studiegenootjes? (zo goed CP?))
Ow trouwens, ik heb hier nog een stel scheenbeschermers liggen, heb je die nog nodig voor je kungfu bami ?quote:
ik weet niet of ik xalo kenquote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo kent iedere nieuwe in deze reeks?
Haha, vond je het echt zo erg? Nja het is wel weer erg typisch dat alleen de leuke meiden aan de C-kant zitten zeg.. de I-kant zit vol met van die typetjesquote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik xalo ken
Maik heb ik mee in de 'klas' gezeten tijdens mijn blokje HBO-fail
quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
dan ken ik xalo vast niet
Nou, ik vond het onderwijs er gewoon kut
die Wim die ik moest vertellen waarom ik wat had gedaan bij Webdesign en mn bluf van 7,5 bij Java was gewoon triest
Ik gebruik ze toch niet meer, en vraag me af of er ook nog een vechtsport weer inkomt komende tijd. Dus geef maar een gil als je denkt dat je ze nodig hebt, kan je ze ff passenquote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
kungfubami![]()
misschienzou wel hip zijn
ontkennigsfasequote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en swarma, ik was niet wéér dronken
Het is niet dat ik altijd drink ofzo*kijkt schijnheilig*
Lekker is die héquote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw ik kan die Happy Hardcore mix inmiddels wel dromen![]()
Er zitten delen bij waar ik denk van, mijn oma laat die nog beter in elkaar over lopen, maar er zitten ook geweldige stukken bijquote:
Leukquote:Op zondag 7 september 2008 22:38 schreef Houniet het volgende:
Piet: [TOERNOOI] Het beste nummer uit de 80's - 2e KNOCKOUTRONDE!
Ik lig al een kwartier te huilen omdat er geen reacties zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zie nu pas in hoe geweldig de TT is
+ 2 kudosquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik lig al een kwartier te huilen omdat er geen reacties zijn.
Ik kan het wel waarderen hoor. Ik heb zelfs wel eens een koe gemolkenquote:Op zondag 7 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik wilde jullie nog wel een keer mee naar Opa nemen, zodat je kon genieten vant boerenleven
Vet hequote:Op zondag 7 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk, morgen ff doen. Jij ook blijkbaar
.
Je bent 100% neutraal?quote:Op zondag 7 september 2008 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik heb al gestemd.
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vet maken, of het andere nummer weglaten..
LEZEN
quote:
Gast wtf!quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, ik wilde naar bed, maar dat kan niet want dat heb ik straks uit elkaar gehaald![]()
En ma zit nog wel ff beneden tv te kijken... en nee wil niet in het tuinhuis op een opblaasbed
![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
\jij hebt dé Swarma op msn? ??? ?
Ze komen nieuwe kozijnen plaatsen, moet 2 meter ruimte zijn voor het raam. Dus moest mijn bed uit elkaar... Besloot maar om het meteen compleet uit elkaar te halen, en kijk wel waar ik het opbouw. Of niet, want heb ook nog een laag bed staan. Ff kijken welke kamer ik zo in gaquote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom haal je je bed uit elkaar, en krijg je 't niet meer in elkaar?
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Wellicht wilt hij samen met zijn motor in bed en is daarom zijn bed verbouwenquote:Op zondag 7 september 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom haal je je bed uit elkaar, en krijg je 't niet meer in elkaar?
Er bestaat een pic van een man met zijn motor in bedquote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al af. Wellicht wilt hij samen met zijn motor in bed en is daarom zijn bed verbouwenJwt.
Zo, sherlock, dat duurde lang.quote:Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Er bestaat een pic van een man met zijn motor in bed![]()
Maar ik kreeg net een ingeving... Als ik nou in de lege kamer het matras terugleg met een deken, heb ik eigenlijk ook een soort bed
Die link ook, "vuile beunkoe",quote:
Whehequote:
Dat is een account van mij op andere fora oaquote:Op zondag 7 september 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die link ook, "vuile beunkoe",.
Dat, maakt het echt nog erger.quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is een account van mij op andere fora oa
Vuile Beunkoe is de adelijke titel die ik kreeg van Henk.quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef J-heronimus het volgende:
Wat is een beunkoe precies?
En ik heb:quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik own, want ik heb:
[ afbeelding ]
Henk de Spermatank.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vuile Beunkoe is de adelijke titel die ik kreeg van Henk.
CRIA heb ik ook gedaan! Dan zit je nu bij mijn favo I-er in de klasquote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, de CMD-I kant nuIk volg nu het semester CRIA en het is wel tof, lekker gezellig
En ik werk nu erg veel naast school, dus het is wel relaxt allemaal
Gokje: Wim van Beek?quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
die Wim die ik moest vertellen waarom ik wat had gedaan bij Webdesign
ik heb je er nog steeds instaan hoorquote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef J-heronimus het volgende:
Ik had swarma vroeger ook op msn, een paar jaar geleden. Maar plotseling werd ik geblokkeerd
Dat is de swarmatruc, niet te verwarren met barbatruc, net als met multiple telefoonnummers.quote:Op zondag 7 september 2008 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb je er nog steeds instaan hoorof t is mn oude adres zou ook zomaar kunnen
ssstquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is de swarmatruc, niet te verwarren met barbatruc, net als met multiple telefoonnummers.
Op die manier werkt hij je langzaam uit zijn kennisenkring
Hier spreekt een kennerquote:Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is de swarmatruc, niet te verwarren met barbatruc, net als met multiple telefoonnummers.
Op die manier werkt hij je langzaam uit zijn kennisenkring
Normaal niet omdat de kwaliteit enorm kut is meestal, maar deze TS was eigenlijk nog van best aardige kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat, download jij screeners?
Nieuwe PI.
We verwachten wel een reviewquote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Tering, je gaat even een film kijken en dan gaan ze ineens onmeunig snel posten
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zagquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
LR kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
Jason Statham is coolquote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We verwachten wel een review.
LR.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Jason Statham is cool.
Kort gezegd: het verhaal is dun. Gevangenis, autoraces om vrij te komen, maar stiekem wil de gevangenisdirecteur dat natuurlijk niet. Lompe actie, geinige scènes met de auto's, veel schietgeweld. Prima vermaakt voor op de bank met het geluid lekker aan. Een bioscoopkaartje is het echter niet waard.
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em tripquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em trip
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.quote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Nu al naar bed allemaal?
Ik begin net wakker te worden. Zit te twijfelen om nog een filmpje aan te zetten
Die leek mij nietsquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Moet je Iron man doen, die heb ik gisteren gekeken, best een aanrader...
Bij dezen de uitnodiging om mee te komen kijkenquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.
Geniaal over the top film, echt humor X 10quote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen Crank kijken, ook met Jason StathamDie stem van die vent
Mij eerst ook niet, maar goede recensies en een 8,2 op IMDb na 90k votes zeggen misschien toch wel wat. Al is IMDb verre van heilig tegenwoordig, is 't natuurlijk wel enige indicatiequote:
Crank is ook wel vet jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geniaal over the top film, echt humor X 10
Ja ik mag die Downey Junior wel, plus t zag er lekker gelikt uit enzoquote:
Hé, die was onverwachtquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij dezen de uitnodiging om mee te komen kijken.
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doenquote:
Ja dat gaat bij mij nietquote:Op zondag 7 september 2008 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé, die was onverwacht
Maar ik sla helaas af, ik ga zo lekker House kijken
Ik doe dat wel met laptop erbij dus ik kan hartstikke gezellig mee blijven posten!
En 'm dan ook niet kopen met personeelskorting ofzo hèquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doen
Ik denkn die koopt em gewoon, nee, ze gaat naar huis en download émquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doen
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens watquote:Op zondag 7 september 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denkn die koopt em gewoon, nee, ze gaat naar huis en download ém
Alleen dvd's waarvan ik weet dat ik ze vaker dan 1 keer kijk koop ik, Crank valt daar niet onder denk ik..quote:Op zondag 7 september 2008 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens wat.
Ja ik pas ook nog, 5 dvd's voor 10 euro, bij FRS. Nou daar doe ik geen moeite meer voor hoor...quote:Op zondag 7 september 2008 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens wat.
Verschil is maar een meterquote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gratis tip: hij ligt wat lager dan normaal.
Same here, al heb ik er geen 300. Zat op een gegeven moment ruim boven de 250, maar heb een flinke stapel van de hand gedaan. Koop de laatste overigens nog maar beperkt, alleen de écht goede films die ik graag wil hebben, terwijl ik daarvoor minder selectief was. Ik moet echter op de centjes gaan lettenquote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, zal eens een foto maken van mijn collectie, minimaal 300 (legale) dvd's
Maar dan nog, niets mis met downloaden, de echt leuke koop ik gewoon.
quote:
Heb er inderdaad nog nooit van gehoord en dat van die linkjes klopt voor mij wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef LastRequest het volgende:
Een Zweedse zangeres die hier nog moet doorbreken!
Zal maar geen youtubelinkjes posten want ik gok dat er toch niemand op klikt
Tof! Vind ik echt leukquote:Op maandag 8 september 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
ff downloaden, dat album ben wel benieuwd
quote voor yasha!!!!!!!quote:Op zondag 7 september 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb er inderdaad nog nooit van gehoord en dat van die linkjes klopt voor mij wel ja.
Dan klik ik inderdaad soms ook nog wel eens. Maar dan kan het ook goed zijn dat ik na tien tellen alweer denk van: laat ook maarquote:Op maandag 8 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tof! Vind ik echt leuk
En Mik I know, ik klik ook nooit
Tenzij het een grappig filmpje is en er al 3x ofzo gepost is dat het zo grappig is
En nee het werkt niet als jullie dat nu expres doen met een stom filmpje![]()
og een quote voor yasha!!!!quote:Op maandag 8 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tof! Vind ik echt leuk
En Mik I know, ik klik ook nooit
Tenzij het een grappig filmpje is en er al 3x ofzo gepost is dat het zo grappig is
En nee het werkt niet als jullie dat nu expres doen met een stom filmpje![]()
Heb je een linkje naar een torrent ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
ff downloaden, dat album ben wel benieuwd
en datquote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een torrent ofzo?
Je doet wel verdacht veel voor Yashi vanavondquote:
ja, op mininova.org gewoon lykke intypen en dan die met de meeste seeds pakken, ging hier met 750KB/squote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Krijg ik misschien eindelijk die 11e notequote:Op maandag 8 september 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Owh wacht, zo'n linkje wel per PM dan, anders zijn het warez.
Dan zal ik er wel eentje krijgen voor een warezrequestquote:Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg ik misschien eindelijk die 11e note
Dusdat!quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je doet wel verdacht veel voor Yashi vanavond.
Wtf, hij doet hier maar 40 Kb/squote:Op maandag 8 september 2008 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja, op mininova.org gewoon lykke intypen en dan die met de meeste seeds pakken, ging hier met 750KB/s
Staan we dan weer gelijkquote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zal ik er wel eentje krijgen voor een warezrequest
Hij weet nu wie de concurrenten zijnquote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je doet wel verdacht veel voor Yashi vanavond.
Wij hebben hier 20 Mbit geloof ik, ADSL. Maar dat moeten we dan ook met z'n zevenen delenquote:Op maandag 8 september 2008 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee, toen ik dit huidige afsloot 2 a 3 jaar geleden was het 3mbit, en was dat 'gemiddeld'. Deze week hebben ze het geupgrade na 10Mbit dus denk dat dat tegenwoordig gemiddeld is.
Als jij 'm maakt ben ik er sowieso blij mee, dat weet je toch.quote:Op maandag 8 september 2008 00:20 schreef LastRequest het volgende:
Niet dat je zonder niet cool bent trouwens![]()
Maar omdat je dacht niet zo cool te zijn met zo'n lunchdoos
Als je burgerlijke huisvrouw bent zonder verder enige doel in je leven, bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef LastRequest het volgende:
Ahh
Ik vind het echt geniaal, ik ga het later ook doen
Ja, daar zit dan toch een verschilquote:Op maandag 8 september 2008 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Vind ik het wel waard, doe er normaal ook minstens 5 min over m'n brood te maken enz.. want ja dat doe ik
Wie is je favo I-er?quote:Op zondag 7 september 2008 23:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
CRIA heb ik ook gedaan! Dan zit je nu bij mijn favo I-er in de klas![]()
[..]
Gokje: Wim van Beek?![]()
Die heb ik zelfs in m'n eerste jaar nog iets uitgelegd over CMS'en, en ik ben een C-er en had nog nooit met een CMS gewerkt
Zeg ik nietquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 01:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg ik niet![]()
Eerst maar eens weten wie je bent.. weet geen Maik namelijk
Gisteren nog ff dat cd'tje van je geluisterd, is best aardige muziek. Beetje té poppy voor mijn smaak maar goed te luisterenquote:Op maandag 8 september 2008 10:38 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik keelontsteking ofzo, superhandig met zingen!
Tof! Ik weet ook nog niet hoe het is om een heel album achter elkaar te luisteren eigenlijk, moet ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren nog ff dat cd'tje van je geluisterd, is best aardige muziek. Beetje té poppy voor mijn smaak maar goed te luisteren
Mooi héquote:Op maandag 8 september 2008 01:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ZiekelijkGoo Goo Dolls
! Hopelijk treden ze ooit nog in Nederland op
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege latenquote:Op maandag 8 september 2008 10:56 schreef LastRequest het volgende:
Denk het niet haha.. geen flauw idee, en hij al helemaal niet.
Ach ja..
Ik heb honger! Krijg alleen al met moeite thee door m'n keel
Dat was ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag Marillion voorbij komen![]()
Kayleigh
Al gedaan haha.. hmm..quote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege laten
honing thee proberen?
Ik klik wel.quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
noot van mezelf: ik klik ook nooit!!!!!!
Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef morgane het volgende:
MarillionGoo Goo Dolls
![]()
Ik luister nu de cd van a balladeer, erg tof!
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dusquote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Al gedaan haha.. hmm..
Klacht: er is voor 12:00 zo weinig interessants op tv
nietquote:
maar een paar pagina's, eitjequote:
Doe ik ook niet hoor, wel als het 1 of 2 pagina's zijn en ik niets van de discussie snapquote:
Het is net als collegestof, als je iedere keer een beetje doet valt 't best meequote:
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!quote:Op maandag 8 september 2008 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dus
tv kijken gelukkig nietquote:Op maandag 8 september 2008 11:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!
Niet als ik dat relaxed vind, 's middags zijn er altijd kookprogramma's en dat vind ik chill om te kijken.. voorlopig kan dat niet meer.quote:
Die van de échte Bakker vind ik het lekkerstquote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens, croissantjes van de bakkerbart vallen tegen
hap hapquote:Op maandag 8 september 2008 11:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet als ik dat relaxed vind, 's middags zijn er altijd kookprogramma's en dat vind ik chill om te kijken.. voorlopig kan dat niet meer.
Maar die zijn vaak niet open op maandagochtendquote:Op maandag 8 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van de échte Bakker vind ik het lekkerst.
Ik heb net toch echt een halfje wit gehaald voor 85 centquote:Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Maar die zijn vaak niet open op maandagochtend
WAT!quote:Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak niet open op maandagochtend
wit brood is niet goed voor je pietje denk aan je vezelsquote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net toch echt een halfje wit gehaald voor 85 cent, wel in R'dam
.
Ik heb m'n hele jeugd verplicht bruin brood op, genoeg vezels voor de rest van m'n lezen.quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
wit brood is niet goed voor je pietje denk aan je vezels
Mijn bakker is toch echt tot 12 uur gesloten vandaagquote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net toch echt een halfje wit gehaald voor 85 cent, wel in R'dam
.
Eet de metro of de spits! Gratis en vezelrijk!quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je Mikkies eettest niet gedaan?quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Wij aten alleen wit, moeders lust geen bruin.. en daardoor zijn we juist wit helemaal zat. Nice is dat, nu alleen nog bruin!quote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele jeugd verplicht bruin brood op, genoeg vezels voor de rest van m'n lezen.
Je hebt nu ook wit brood met vezels, maar dat is wel gewoon uit de supermarktquote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele jeugd verplicht bruin brood op, genoeg vezels voor de rest van m'n lezen.
true...quote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eet de metro of de spits! Gratis en vezelrijk!
quote:Op maandag 8 september 2008 11:46 schreef LastRequest het volgende:
Wij aten alleen wit, moeders lust geen bruin.. en daardoor zijn we juist wit helemaal zat. Nice is dat, nu alleen nog bruin!
hij heeft wel iets met de test gedaan, maar niet met de uitkomstquote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je Mikkies eettest niet gedaan?
Dat is gewoon om kinderen te naaienquote:Op maandag 8 september 2008 11:46 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt nu ook wit brood met vezels, maar dat is wel gewoon uit de supermarkt
Oh gets mijn ouders hebben ook een jaar ofzo zelf brood gebakken.. en dat dan in dikke plakken gesneden.. bahbah. Alleen tomaten-kaas-brood is wel lekker.quote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb vroeger nog ongesneden brood gegeten, daar krijg je pas een trauma van
Oh noes, ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb vroeger nog ongesneden brood gegeten, daar krijg je pas een trauma van
Sp!tsquote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eet de metro of de spits! Gratis en vezelrijk!
doen ze weer eens niksquote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo... Dalijk maar even mijn tutorgroep afzeiken
Haal voor mij gelijk die nieuwe Ipodquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
bah geen zin meerdalijk maar s ff wat dingen kopen in de stad ofzo
en doe mij maar een nieuwe BMWquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
En maar afvragen hoe wij aan die vooroordelen komen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
Doe mij maar wat nieuwe kleren!
Met moeite.quote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef swarmahoer het volgende:
metselen gelukt mikkie? ik moest maar behelpen met een pizzadingetje van de bakkerbart
Dat is zó verrot hè. Bij mij hebben ze eind vorig jaar ook een ruit ingetikt, radio van een paar maanden oud gejat. Schadepost van 250 euro en een hoop gezeik. En als bonus kom je maanden later nog glassplinters tegen overal in je auto.quote:Op maandag 8 september 2008 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens vannacht is de ruit van m´n vriendjes auto ingeslagen.. navigatiesysteem gejat.. was ie vergeten eruit te halen. Mooi kut.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is gewoon om kinderen te naaien.
Mijn zus heeft een tijd terug brood gebakken met iets van paprika erin, dat was erg goed te etenquote:Op maandag 8 september 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh gets mijn ouders hebben ook een jaar ofzo zelf brood gebakken.. en dat dan in dikke plakken gesneden.. bahbah. Alleen tomaten-kaas-brood is wel lekker.
Puick plan. Zo eerst even een opdracht maken, daarna misschien even in de stad een lekker gebakken visje halen. En een portie gebakken mosselenquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ook! Dan ga ik er zeker heenquote:Op maandag 8 september 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komen.
Die meet laat ik maar aan mij voorbij gaan!quote:Op maandag 8 september 2008 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
Goo Goo Dolls
Als ze in Nederland zijn wordt het gewoon een Fok! meet als ik het zo hoor
Zit nu heerlijk verse kaiserbolletjes met filet american te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |