Gisteren nog ff dat cd'tje van je geluisterd, is best aardige muziek. Beetje té poppy voor mijn smaak maar goed te luisterenquote:Op maandag 8 september 2008 10:38 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik keelontsteking ofzo, superhandig met zingen!
Tof! Ik weet ook nog niet hoe het is om een heel album achter elkaar te luisteren eigenlijk, moet ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren nog ff dat cd'tje van je geluisterd, is best aardige muziek. Beetje té poppy voor mijn smaak maar goed te luisteren
Mooi héquote:Op maandag 8 september 2008 01:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ZiekelijkGoo Goo Dolls
! Hopelijk treden ze ooit nog in Nederland op
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege latenquote:Op maandag 8 september 2008 10:56 schreef LastRequest het volgende:
Denk het niet haha.. geen flauw idee, en hij al helemaal niet.
Ach ja..
Ik heb honger! Krijg alleen al met moeite thee door m'n keel
Dat was ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag Marillion voorbij komen![]()
Kayleigh
Al gedaan haha.. hmm..quote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege laten
honing thee proberen?
Ik klik wel.quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
noot van mezelf: ik klik ook nooit!!!!!!
Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef morgane het volgende:
MarillionGoo Goo Dolls
![]()
Ik luister nu de cd van a balladeer, erg tof!
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dusquote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Al gedaan haha.. hmm..
Klacht: er is voor 12:00 zo weinig interessants op tv
nietquote:
maar een paar pagina's, eitjequote:
Doe ik ook niet hoor, wel als het 1 of 2 pagina's zijn en ik niets van de discussie snapquote:
Het is net als collegestof, als je iedere keer een beetje doet valt 't best meequote:
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!quote:Op maandag 8 september 2008 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dus
tv kijken gelukkig nietquote:Op maandag 8 september 2008 11:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!
Niet als ik dat relaxed vind, 's middags zijn er altijd kookprogramma's en dat vind ik chill om te kijken.. voorlopig kan dat niet meer.quote:
Die van de échte Bakker vind ik het lekkerstquote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef swarmahoer het volgende:
trouwens, croissantjes van de bakkerbart vallen tegen
hap hapquote:Op maandag 8 september 2008 11:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet als ik dat relaxed vind, 's middags zijn er altijd kookprogramma's en dat vind ik chill om te kijken.. voorlopig kan dat niet meer.
Maar die zijn vaak niet open op maandagochtendquote:Op maandag 8 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van de échte Bakker vind ik het lekkerst.
Ik heb net toch echt een halfje wit gehaald voor 85 centquote:Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef Manu82 het volgende:
Maar die zijn vaak niet open op maandagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |