Mooi héquote:Op maandag 8 september 2008 01:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ZiekelijkGoo Goo Dolls
! Hopelijk treden ze ooit nog in Nederland op
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege latenquote:Op maandag 8 september 2008 10:56 schreef LastRequest het volgende:
Denk het niet haha.. geen flauw idee, en hij al helemaal niet.
Ach ja..
Ik heb honger! Krijg alleen al met moeite thee door m'n keel
Dat was ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag Marillion voorbij komen![]()
Kayleigh
Al gedaan haha.. hmm..quote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k zal de voordehandliggende reactie maar achterwege laten
honing thee proberen?
Ik klik wel.quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
noot van mezelf: ik klik ook nooit!!!!!!
Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komenquote:Op maandag 8 september 2008 11:17 schreef morgane het volgende:
MarillionGoo Goo Dolls
![]()
Ik luister nu de cd van a balladeer, erg tof!
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dusquote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Al gedaan haha.. hmm..
Klacht: er is voor 12:00 zo weinig interessants op tv
nietquote:
maar een paar pagina's, eitjequote:
Doe ik ook niet hoor, wel als het 1 of 2 pagina's zijn en ik niets van de discussie snapquote:
Het is net als collegestof, als je iedere keer een beetje doet valt 't best meequote:
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!quote:Op maandag 8 september 2008 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wijze les: als je toch maar tv gaat kijken kan je beter blijven slapen tot 12 uur dus
tv kijken gelukkig nietquote:Op maandag 8 september 2008 11:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde van m'n voorlopig laatste vrije dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |