doen ze weer eens niksquote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo... Dalijk maar even mijn tutorgroep afzeiken
Haal voor mij gelijk die nieuwe Ipodquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
bah geen zin meerdalijk maar s ff wat dingen kopen in de stad ofzo
en doe mij maar een nieuwe BMWquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
En maar afvragen hoe wij aan die vooroordelen komen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
Doe mij maar wat nieuwe kleren!
Met moeite.quote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef swarmahoer het volgende:
metselen gelukt mikkie? ik moest maar behelpen met een pizzadingetje van de bakkerbart
Dat is zó verrot hè. Bij mij hebben ze eind vorig jaar ook een ruit ingetikt, radio van een paar maanden oud gejat. Schadepost van 250 euro en een hoop gezeik. En als bonus kom je maanden later nog glassplinters tegen overal in je auto.quote:Op maandag 8 september 2008 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens vannacht is de ruit van m´n vriendjes auto ingeslagen.. navigatiesysteem gejat.. was ie vergeten eruit te halen. Mooi kut.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is gewoon om kinderen te naaien.
Mijn zus heeft een tijd terug brood gebakken met iets van paprika erin, dat was erg goed te etenquote:Op maandag 8 september 2008 11:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh gets mijn ouders hebben ook een jaar ofzo zelf brood gebakken.. en dat dan in dikke plakken gesneden.. bahbah. Alleen tomaten-kaas-brood is wel lekker.
Puick plan. Zo eerst even een opdracht maken, daarna misschien even in de stad een lekker gebakken visje halen. En een portie gebakken mosselenquote:Op maandag 8 september 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
Ik ook! Dan ga ik er zeker heenquote:Op maandag 8 september 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog een keer naar NL komen.
Die meet laat ik maar aan mij voorbij gaan!quote:Op maandag 8 september 2008 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
Goo Goo Dolls
Als ze in Nederland zijn wordt het gewoon een Fok! meet als ik het zo hoor
Zit nu heerlijk verse kaiserbolletjes met filet american te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |