Normaal niet omdat de kwaliteit enorm kut is meestal, maar deze TS was eigenlijk nog van best aardige kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat, download jij screeners?
Nieuwe PI.
We verwachten wel een reviewquote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Tering, je gaat even een film kijken en dan gaan ze ineens onmeunig snel posten
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zagquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
LR kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
Jason Statham is coolquote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We verwachten wel een review.
LR.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Jason Statham is cool.
Kort gezegd: het verhaal is dun. Gevangenis, autoraces om vrij te komen, maar stiekem wil de gevangenisdirecteur dat natuurlijk niet. Lompe actie, geinige scènes met de auto's, veel schietgeweld. Prima vermaakt voor op de bank met het geluid lekker aan. Een bioscoopkaartje is het echter niet waard.
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em tripquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em trip
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.quote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Nu al naar bed allemaal?
Ik begin net wakker te worden. Zit te twijfelen om nog een filmpje aan te zetten
Die leek mij nietsquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Moet je Iron man doen, die heb ik gisteren gekeken, best een aanrader...
Bij dezen de uitnodiging om mee te komen kijkenquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |