We verwachten wel een reviewquote:Op zondag 7 september 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Tering, je gaat even een film kijken en dan gaan ze ineens onmeunig snel posten
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zagquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
LR kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
wejoooo ik dacht even dat ik em tripte dat ik een smiley per ongeluk op de kop zag
Jason Statham is coolquote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We verwachten wel een review.
LR.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Jason Statham is cool.
Kort gezegd: het verhaal is dun. Gevangenis, autoraces om vrij te komen, maar stiekem wil de gevangenisdirecteur dat natuurlijk niet. Lompe actie, geinige scènes met de auto's, veel schietgeweld. Prima vermaakt voor op de bank met het geluid lekker aan. Een bioscoopkaartje is het echter niet waard.
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em tripquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo zie ik er wel ongeveer uit als ik em trip
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.quote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Nu al naar bed allemaal?
Ik begin net wakker te worden. Zit te twijfelen om nog een filmpje aan te zetten
Die leek mij nietsquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Moet je Iron man doen, die heb ik gisteren gekeken, best een aanrader...
Bij dezen de uitnodiging om mee te komen kijkenquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Maar heb er natuurlijk niks aan als je een filmpje aan zet he.
Geniaal over the top film, echt humor X 10quote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen Crank kijken, ook met Jason StathamDie stem van die vent
Mij eerst ook niet, maar goede recensies en een 8,2 op IMDb na 90k votes zeggen misschien toch wel wat. Al is IMDb verre van heilig tegenwoordig, is 't natuurlijk wel enige indicatiequote:
Crank is ook wel vet jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geniaal over the top film, echt humor X 10
Ja ik mag die Downey Junior wel, plus t zag er lekker gelikt uit enzoquote:
Hé, die was onverwachtquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij dezen de uitnodiging om mee te komen kijken.
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doenquote:
Ja dat gaat bij mij nietquote:Op zondag 7 september 2008 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé, die was onverwacht
Maar ik sla helaas af, ik ga zo lekker House kijken
Ik doe dat wel met laptop erbij dus ik kan hartstikke gezellig mee blijven posten!
En 'm dan ook niet kopen met personeelskorting ofzo hèquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doen
Ik denkn die koopt em gewoon, nee, ze gaat naar huis en download émquote:Op zondag 7 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik verveelde me bij de blokkert dus ik dacht even kijken wat we aan dvd's hebben staan.. dus ik zag em, thuis meteen gedownload alleen nog niet gekeken.. Morgenaaf dus maar eens doen
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens watquote:Op zondag 7 september 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denkn die koopt em gewoon, nee, ze gaat naar huis en download ém
Alleen dvd's waarvan ik weet dat ik ze vaker dan 1 keer kijk koop ik, Crank valt daar niet onder denk ik..quote:Op zondag 7 september 2008 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens wat.
Ja ik pas ook nog, 5 dvd's voor 10 euro, bij FRS. Nou daar doe ik geen moeite meer voor hoor...quote:Op zondag 7 september 2008 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn de écht sloeberige studenten. Ik koop tenminste zo af en toe nog eens wat.
Verschil is maar een meterquote:Op zondag 7 september 2008 23:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gratis tip: hij ligt wat lager dan normaal.
Same here, al heb ik er geen 300. Zat op een gegeven moment ruim boven de 250, maar heb een flinke stapel van de hand gedaan. Koop de laatste overigens nog maar beperkt, alleen de écht goede films die ik graag wil hebben, terwijl ik daarvoor minder selectief was. Ik moet echter op de centjes gaan lettenquote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, zal eens een foto maken van mijn collectie, minimaal 300 (legale) dvd's
Maar dan nog, niets mis met downloaden, de echt leuke koop ik gewoon.
quote:
Heb er inderdaad nog nooit van gehoord en dat van die linkjes klopt voor mij wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef LastRequest het volgende:
Een Zweedse zangeres die hier nog moet doorbreken!
Zal maar geen youtubelinkjes posten want ik gok dat er toch niemand op klikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |