quote:
ik dus wel...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:39 schreef Kekaa het volgende:
Maar dus, het had gisteren geregend?
Didn't notice...
In Zwolle-Zuid regende het om een uur of 5 's middags.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Kekaa het volgende:
Was het een plaatselijke bui dan?
Of rond een uur of 10/11... toen ik weer eens in slaap was gevallen bij het kijken naar een film?
woensdag zit ik helaas reeds volgeboekt tot ongeveer 23.00quote:
Komende woensdag zit ik in Rome, de week daarop is een weekje NL dus komt mij beter uitquote:Op zondag 7 september 2008 01:57 schreef navvy het volgende:
Mooie TT, resultaat: woensdag meet @ popfront waar Beelz achter de bar staat. Swolly duikt op, PS2K "vergeet" dat t al bedtijd is als ie klaar is met zn pc........ik heb geen zinen de rest komt gewoon niet!!
Ow ja, m'n buurman reageert 3 dagen later....oeps ik was 't vergeten.
Als die 5 die kwamen nou vrijgezelle 18 jarige kanppe slijterij eigenarersse's waren...quote:Op zondag 7 september 2008 02:17 schreef swollywood het volgende:
Dat is standaard met Zwolle-meets. Iedereen belooft te komen en als er 5 komen is het veel
Of ze haken 1 dag voor tijd af.
Er is op dit moment nog één andere geaccepteerde vorm: Zoëyzoquote:Op zondag 7 september 2008 01:25 schreef navvy het volgende:
"Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:
Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.
Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'".
Vrijgezel checkquote:Op zondag 7 september 2008 08:36 schreef Radobe het volgende:
Of nog beter, vrijgezelle, lekkere mannen van een jaar of 30.
Woensdagavond heb ik toneellessenquote:Op zondag 7 september 2008 01:57 schreef navvy het volgende:
Mooie TT, resultaat: woensdag meet @ popfront waar Beelz achter de bar staat. Swolly duikt op, PS2K "vergeet" dat t al bedtijd is als ie klaar is met zn pc........ik heb geen zinen de rest komt gewoon niet!!
Ow ja, m'n buurman reageert 3 dagen later....oeps ik was 't vergeten.
Ik wil wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Prima kom ik daarna...![]()
Of je durft: Laten we elkaar geen mietje noemen!
Of je wil: Ja, haha... hoe erg nerd wil je worden en naar een Fok-meet gaan?
quote:Op zondag 7 september 2008 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is op dit moment nog één andere geaccepteerde vorm: Zoëyzo
[..]
Vrijgezel check
lekker check (tsja, ik ben zeker genoeg om dat van mijzelf te zeggen, niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ja, dat is niet mijn probleem)
30 check
Moet ik me aangesproken voelen?
Ik zie een pre-meet aankomen.....menage a deuxquote:
Aan vrijgezelle kerels geen gebrek in het Zwolle-topicquote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zie een pre-meet aankomen.....menage a deux
Ik zal een kaarsje voor je in de fik steken!quote:Op zondag 7 september 2008 22:51 schreef frame-saw het volgende:
Woensdag ben ik dood.
maar ik wilde hem even tvp-en.
En zoals het hoort, geheel volgens een oude Zwolsche traditie, steek ik een auto in de fik!quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je in de fik steken!
Tja, nu je in Holtenbroek woont moet je wel een beetje meedoen met je omgevingquote:Op zondag 7 september 2008 23:06 schreef beelz het volgende:
[..]
En zoals het hoort, geheel volgens een oude Zwolsche traditie, steek ik een auto in de fik!
Ik schrijf ook de boodschappenlijstjes in een vorm die de mensen hier kunnen begrijpen. Het lijstje voor morgen ziet er zo uit:quote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, nu je in Holtenbroek woont moet je wel een beetje meedoen met je omgeving
Het is tevens een hypothetisch sub-atomair deeltjequote:
* MrManiak mompelt iets met "herfstvakantie"quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef navvy het volgende:
Ik vrees van wel ja! Maar blij dat je je aan weet te passen in JE buurt!
Komt er nog een defnitieve datum van een Zwolle Fok-meet? Voorkeur op een vrijdag in oktober!!
Dit schijnt ineens een heel ander licht op de recente branden in de Stilo Sporthal en bij El Torro...quote:Op zondag 7 september 2008 23:06 schreef beelz het volgende:
En zoals het hoort, geheel volgens een oude Zwolsche traditie, steek ik een auto in de fik!![]()
Is dat als je vakantiedagen opneemt in de herfst?quote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
* MrManiak mompelt iets met "herfstvakantie"
Wat is dat? Herfstvakantie?quote:Op maandag 8 september 2008 00:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
* MrManiak mompelt iets met "herfstvakantie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |