Ik word altijd zo blij als ik jouw verhaaltjes lees over je hondjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:46 schreef oh-oh het volgende:Zo vroeg is dr hier nog niemand op de zaterdagochtend heur.
Ik had vandaag hondenscheerdag en poetsdag.
Billy geschoren, Karel nagels geknipt en voetzooltjes geschoren en toen dacht ik what the hell laat ik Frits zn nagels ook es knippen. Normaal laat ik dat altijd ff snel iemand anders doen omdat Frits dr bij mij altijd een drama van moet maken, dus ik deed het tegen beter weten in![]()
Gillen, half stikken, ogen die bijna over de grond rolden, krijsen en spontaan zn haar verliezen, maar geknipt zijn ze hoor die nagels![]()
Nu maar hopen dat de buren niet thuis waren anders zou het me niks verbazen als de dierenbescherming hier binnenkort op de stoep staat![]()
Kleine dramaqueen dat ie is.
Nu nog ff snel Chico zn gezicht scheren en ze zijn weer allemaal tiptop.
En dan eten bij vrienden en voor de derde keer in 4 weken of zo Sweeney Todd kijken
Goed plan. Hoop dat ze morgen weer een stuk meer de oude is.quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Maes het volgende:
Bob is ook een mooi weer buiten loper, zodra het regent blijft ze onder het afdakje staanZe nog steeds erg zielig. Ik neem haar vannacht met mand en al mee naar boven.
Ik ben het wel met oh-oh eens. Wel proberen om haar te laten bewegen. Al is het maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetjequote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef Maes het volgende:
De wonden zitten op haar achterlijf en tussen de schouderbladen. De laatste daar kan ze dus niet bij en de dierenarts heeft er iets op gespoten, ze taalt er nu nog niet naar ze kan er echt niet bij nu ze zo stijf is. Ik til haar eigenlijk alleen uit haar mandje want dat lukt haar niet. Ze probeert het wel maar blijft dan met de voorpoten er buiten staan en de achterpoten in de mand en kijkt me dan aan van: kom je me helpen?
Ik zou er niet aan moeten denken om Baloe uit logeren te sturenquote:Op maandag 8 september 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
even benieuwd hoe het met bob gaat!
Ronja is vannacht uit logeren geweest, komt vanmiddag weer terug maar het is wel stil hoor
quote:Op maandag 8 september 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat sneu voor Bob![]()
Hopen dat ze snel weer opknapt!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat sneu voor Bob![]()
Hopen dat ze snel weer opknapt!
Dit is al de 2de keer hoor ik van MM. Die vorige is weggegaan omdat ie janktequote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoi Ing!
Lekker vakantie gevierd?
Q: echt? Gaan mensen daar zo mee om? Waar gaat de pup heen?
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.quote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het wel met oh-oh eens. Wel proberen om haar te laten bewegen. Al is het maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje
Welke pijnstillers heeft ze gekregen? Rimadyl?
Niet gegeten maar wel gesnackd met de gelderseworst met pil.quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.
Net een heel klein rondje met haar gesjokt maar goed stukken beter dan gisteravond.
Jeeezzz, is er niemnd die tegen die mensen zegt dt ze dat beter niet kunnen doen? Of wel maar luisteren ze daar niet naar?quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer hoor ik van MM. Die vorige is weggegaan omdat ie jankte
Pup van 8 weken staat op marktplaats
Wel aardig jaquote:Op maandag 8 september 2008 20:16 schreef Maes het volgende:
Hooooooi Ing, ben je lekker bruin geworden??
Ja hoi, ik ben er. Vanwaar dequote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel aardig ja![]()
Gelukkig niet verbrand, want dat heb ik nogal snel.
Heerlijk weekje, zwemmen, zonnen, boulevardje slenteren en lekker eten/drinken.
Was echt genieten....we hebben ons samen zo heerlijk vermaakt![]()
Ja Nok, komt u maar
Wat is er met je gebeurd deze week!quote:Op maandag 8 september 2008 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben er. Vanwaar de
Heb serieus even geen idee waarmee ik nu zou kunnen komen
quote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurd deze week!![]()
Mis ik iets, of zeg je expres niets?quote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat ik geen hol verstand van photoshoppen heb en geen geduld heb voor paint
Hoi, nee euh...huh?quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mis ik iets, of zeg je expres niets?![]()
Ing, goed om te horen! Lekker he, zo'n vakantie met z'n 2en?
Ja idd...heel gezellig ookquote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mis ik iets, of zeg je expres niets?![]()
Ing, goed om te horen! Lekker he, zo'n vakantie met z'n 2en?
Let wel op dat ze zichzelf niet forceerd. Baloe heeft de goedkopere versie van dat spul (carprodyl. Wel exact zelfde samenstelling) en het stilt echt flink de pijn.quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.
Net een heel klein rondje met haar gesjokt maar goed stukken beter dan gisteravond.
Ja, zaterdag 2x geneukt. En gisteren 2x. Nee, niet zwanger. Ennu?quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
okay fine... wat moet ik zeggen dan?
Heb je flink genoicked? ben je al zwanger?Ja, dear, sorry hoor. het wordt blijkbaar van me verwacht dat ik dat vraag.
Wil je er iets over vertellen? Gory details then, please
Kom maar op dan.
Ik zit en luister.Gekke meiden
Ik vroeg het aan Ingquote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zaterdag 2x geneukt. En gisteren 2x. Nee, niet zwanger. Ennu?
Ja, jij vroeg erna
quote:Op maandag 8 september 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Ing
Die is lekker relaxed op vakantie gweest en dan kunnen dat soort dingen gebeuren.
Dat jij geneukt hebt nam ik al wel aan![]()
Ik heb die linkjes van je in het asieltopic ook gelezen
Ik kon ook even geen reeele inschatting maken van 17 cm omtrek, dus ik heb het meetlint er vandaag nog even bij gepakt. Kwam het toevallig vanochtend tegen en toen dacht ik nog aan dat topic.quote:
Ah, kijk.. ik miste dus dat je daar op reageerde.. Iets met heul blond denk ik..quote:Op maandag 8 september 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoi, nee euh...huh?![]()
Ik reageerde op de spampost van Senesta. Haar linkje.
Zo'n pop winnen door er een uit te lichten in een originele photoshop of paint.
ze was uit logeren omdat we voor zondag avond kaartje hadden gewonnen voor lionel richie en ik gister naar nijmegen moest (vooronderzoeken) en haar daarna niet kan uitlatenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Mogguh!
Maes hoe is het met Bobbie vandaag?
Gelukkig dat er al wat meer beweging in zit!
Goed voor de bloedsomloop en voor de genezing![]()
Draculetje, waarom was ze uit logeren?
Ik heb al een paar weken een onwijs schuldgevoel omdat ik in het voorjaar een paar dagen met mn beste vriend naar Londen wil en ik nu al weet dat ik toch uiteindelijk niet wil boeken omdat ik Chico eg nie kan missen![]()
Gelukkig kent ie me goed genoeg en weet ie dat denk ik ook wel al
ja lionel was wel lachen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Ah zo, ok, en was Lionel leuk en vielen de onderzoeken mee?
* ik ga even thee pakken, hondjes eten geven en ontbijt pakken hoor *
voordringen mag nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:11 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net alweer een van mn collega's over de zeik geholpen door over bejaarden te schelden die altijd voordringen in de winkel
Ik heb liever geen bejaarden in de winkel als ik daar benquote:
succes!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:14 schreef Qwea het volgende:
ich gehe nach shüle. Nou ja, eerst een u treinentot 11u dus
ik hier zo ook!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga eens even aan de slag hiero!
Later!
dan heb je een aardige reistijd!quote:
Ow hou op. Ik ervaar het als volkomen kut. Maar ja.... ik wil dat papiertje.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh knap hoor Senes, alleen van het idee aan school word ik al moeër dan moei.
Tenminste, in combinatie met 40 uur werken lijkt me dat echt geen doen.
Ik heb me net eens leuk bezig gehouden met mijn boeken top 30.
Wat aan nadenkerij zeg
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef Maes het volgende:
Bob gaat elke dat een beetje beter. Ze trippelt alweer ipv sjokken. Eten doet ze nog steeds niet en ze is nog wel erg angstig. Ik hoop wel dat dat ook wat beter wordt, ze is zo'n vrolijk hondje maar nu hangen die oortjes steeds.
Voor de (bijna) zieken een
Ik had gisteravond helemaal geen idee dat Bob zich zo ellendig voelde. Hopelijk staan de oortjes snel weer overeindquote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef Maes het volgende:
Bob gaat elke dat een beetje beter. Ze trippelt alweer ipv sjokken. Eten doet ze nog steeds niet en ze is nog wel erg angstig. Ik hoop wel dat dat ook wat beter wordt, ze is zo'n vrolijk hondje maar nu hangen die oortjes steeds.
Voor de (bijna) zieken een
nok gefeli!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Meiden... stuur hier een loodgieter langs.
Zus van vriendinnetje is vanavond bevallen.![]()
![]()
Mijn dinnetje was bij haar zus. Ze stuurt me net de foto's.
Ik zit helemaal te snotteren. Mijn traanbuisjes houden niet op met lekken.
Bij deze was ik er zelf niet bij.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
geweldig foto's oh oh
fijn dat je eigen katten weer zichzelf worden, maar jammer van thomas!
Ach en het is toch ook iets wonderbaarlijks Nok een bevalling! Ik kan zo met je mee doen!
nee dat weet ik anders had je niet een telefoontje gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij deze was ik er zelf niet bij.
Misschien als dinnetje zelf weer ooit aan de beurt is. Volgend jaar of zo(hoop ik...volgend jaar augustus).
Jammer he?, ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het makkelijk te verhelpen isquote:Op donderdag 11 september 2008 15:45 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend gaan kijken. Dara begon het gelek weer. Darn...wat ben ik toch een verschrikkelijke emomuts.
DML: Merlijn is weer helemaal goed in orde. Is weer constant in de huiskamer en gaat zelfs uit zichzelf de achtertuin in om met Bijoux op de schommelbank te liggen. Dat is compleet nieuw.
Ook Spicy is weer permanent in de woonkamer te vinden en relaxter.
Ik las net dat Thomas het minder lekker doet dan gehoopt nu
Hij vertoont vreemd poep en piesgedrag.
Je vindt het ook nu vrij bovenaan in de F&F lijst en in mijn AT
Iemand gaf net een heel goed advies.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Jammer he?, ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het makkelijk te verhelpen is
Ik zag het. Idd goed om blaas ontsteking uit te sluitenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand gaf net een heel goed advies.
Mogguh.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Fijn Qwea, van Balou!
En Nok, gefeliciteerd, tranendal!
Oh-oh, hadden de doggies een apart ijsje? Want dat is geen kokos namelijk![]()
Nu heb ik ook trek in kokos ijs
Anders moet je ook maar hier komen tasten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Krijg er zin van
Hoop dat ik straks onderweg ook ergens zoiets kan scoren![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Geloof niet dat Maastricht vandaag op onze route ligt. Hoewel we wel naar het zuiden afzakken. het is de bedoeling om net even boven Reims te landen.
quote:
Hoaxquote:Op maandag 15 september 2008 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nu niet meer.
Ik las straks ergens dat we jou en MM mogen feliciteren
Hierbij GEFELICITEEEEEEERD
Ken je het sprookje van "the boy who cried Wolf" ?quote:
Als ik ooit zwanger zou zijn, zou ik dat niet op fok bekend makenquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken je het sprookje van "the boy who cried Wolf" ?
dwz... als het ooit wel zover kmt dan gelooft niemand je meer.
Kind is er al en dan nog gelooft niemand het.
Het biedt wel interessante opties voor als het toch (ooit) zo blijkt te zijn... de naam is al bekend. HOAX
Jongetje of meisje...maakt niet uit. Al geef je het andere namen... het kind zal bekend staan als HOAX
Die snap ik niet.quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik ooit zwanger zou zijn, zou ik dat niet op fok bekend maken!
Omdat bepaalde mensen dat geen reet aangaatquote:Op maandag 15 september 2008 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
We kennen al redelijk wat gore details van de makers en het maken wel. Waarom dan niet van het resultaat?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
morgen 2e keer knuffelen en kortsluiten of zij Rosá's vriendinnetje wordt
en nu STIL allemaal!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Qwea het volgende:
Serieus, ik snap niet wat ik hier nog op school doe. Ik kan net zo goed thuis werken, hier komt er toch niks uit mn handen
Er zitten 60 mensen in een lokaal, het is tering druk, en de lui tegen over me meppen overal tegen aan en hebben kei veel lawaai
DIT SCHIET TOCH NIET OP!?
Ja, mooi dat het niet helptquote:
da's idd stront vervelend dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooi dat het niet helptEn ik heb al 20x geklaagd, want het is niet de 1ste keer. Het is ELKE dag
*jaloers isquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's idd stront vervelend dan!
succes eigenlijk, ik sluit de boel hier zo af! en ga lekker naar huis
ze zijn ook helemaal niet aardig daar!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
*jaloers is
En dan durven ze ook nog te zeuren dat ik weinig doe
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:41 schreef Xebber het volgende:
Mara heeft d'r voor gezorgd dat ik nu date met een meisje.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]Date je daarvoor met jongens dan?
Ik liep met Mara buiten om d'r uit te laten en d'r kwam een meisje aangefietst. Ze vond Mara d'r zó leuk uitzien dat ze van d'r fiets afstapte om Mara te aaien. Uiteindeljik hebben we gewoon 3 kwartier over van alles en nog wat gebabbeld, en heb ik uiteindelijk aan d'r gevraagd of het haar leuk leek als ik morgenavond voor d'r zou koken. Dat vond ze heel leuk.quote:Vertel. Wat heeft Mara gedaan? Kreeg je zoveel poekelende kirrende dames om je heen door Mara?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik liep met Mara buiten om d'r uit te laten en d'r kwam een meisje aangefietst. Ze vond Mara d'r zó leuk uitzien dat ze van d'r fiets afstapte om Mara te aaien. Uiteindeljik hebben we gewoon 3 kwartier over van alles en nog wat gebabbeld, en heb ik uiteindelijk aan d'r gevraagd of het haar leuk leek als ik morgenavond voor d'r zou koken. Dat vond ze heel leuk.
Dus...
wat doe je dan op kantoor?quote:Op maandag 22 september 2008 09:01 schreef oh-oh het volgende:Knut & Loki
![]()
Mogguh![]()
Ik ben echt zo ontieglijk brak en verkouden, ik zou in bed moeten liggen ipv hier op kantoor te zitten
Werkenquote:Op maandag 22 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat doe je dan op kantoor?
quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan wel weer logisch ja
maar ik bedoelde het goedquote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vraaaaaag het dan ook niet
![]()
Pfff tja naja tis mn eigen schuld, ik had al de griep, maja om dat gisteren niet naar de naakthondendag te gaan is ook weer zoiets he. Nu gewoon ff zorgen dat ik voor zaterdag ieg beter ben.
Ja maar, bij Knut moet ik zo aan Knut denkenquote:
Noorse bosmutsenquote:Op zondag 21 september 2008 11:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik probeer meestal niet in SC topics te kijken want dan fok ik helemaal te veelmaar ik MOET echt even diertjesslowchatten vandaag. Ik ben gisteren wezen kijken bij de fokkers van de twee kittens die meneer Dipkip en ik gaan adopteren en ik ben zo verliehiehiefd
![]()
![]()
en het duurt nog veeeeel te lang voor we ze in huis krijgen (een maand nog)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan écht niet wachtenterwijl we in de tussentijd ook nog gaan verhuizen enzo, maar ik kan alleen maar aan de katten denken. Ze staan een beetje sullig op de foto's, maar het zijn zulke lekkere tijgers in het echt
Vooruit dan maar...quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Hier maar verder, omdat het Asielactie Afterparty topic vol is?
Ik vind het goed hoor, als er nog behoefte aan is dan is het toch prima.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, Ingetje wil geloof ik liever wel nog een apart asielactie topic
Mij ook best, alleen ik weet niet of het van de mods mag?
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofdquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Mooie namen, Dipkip. Hoop dat we straks veel foto's mogen zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Dipkip het volgende:
Goeiemorgen![]()
De namen zijn beslist. Er was nog enige discussie omdat ik de noorse namen Tosti en Kalf tegenkwam, wat natuurlijk ge-wel-di-ge namen zijn, maar goed.
Aki:
[ afbeelding ]
Loki:
[ afbeelding ]
Solly ik zeg wel niks meerquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Thnx, ik voel me echt niet meer zo ziek, zeker niet vergeleken bij gisteren, maar ik heb gewoon geen stem meer .quote:
Ik drink niet dus dat heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef nokwanda het volgende:
's avonds laat een flink grog helpt hier redelijk.
Ik neem groene thee met citroen en een flinke scheut whisky voor het naar bed gaan. En dan wel even plassen voor je onder de wol gaat
denk het ook hoor het veel om me heen nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap oh oh.
Ligt volgens mij aan het weer....vies koud nat bah bleegh
hmm ik merk wel dat ik zelf bijvoorbeeld snel vergeet een jas aan te doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is het ook wel klote weer, maar de afgelopen dagen wa het prachtig. Beetje koud in de ochtenden en avonden, maar zonnig en droog. En juist op dat moment begon het gelazer hier. Mijn collega had het en EW had het.
Dus ik denk niet dat het dan aan het weer ligt.
een combi van ons tweeen zou dan een ideale oplossing zijn!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef nokwanda het volgende:Ik trek een trui aan en neem een jas mee en loop me dan rot te zweten
Trouwen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een combi van ons tweeen zou dan een ideale oplossing zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |