Ik word altijd zo blij als ik jouw verhaaltjes lees over je hondjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:46 schreef oh-oh het volgende:Zo vroeg is dr hier nog niemand op de zaterdagochtend heur.
Ik had vandaag hondenscheerdag en poetsdag.
Billy geschoren, Karel nagels geknipt en voetzooltjes geschoren en toen dacht ik what the hell laat ik Frits zn nagels ook es knippen. Normaal laat ik dat altijd ff snel iemand anders doen omdat Frits dr bij mij altijd een drama van moet maken, dus ik deed het tegen beter weten in![]()
Gillen, half stikken, ogen die bijna over de grond rolden, krijsen en spontaan zn haar verliezen, maar geknipt zijn ze hoor die nagels![]()
Nu maar hopen dat de buren niet thuis waren anders zou het me niks verbazen als de dierenbescherming hier binnenkort op de stoep staat![]()
Kleine dramaqueen dat ie is.
Nu nog ff snel Chico zn gezicht scheren en ze zijn weer allemaal tiptop.
En dan eten bij vrienden en voor de derde keer in 4 weken of zo Sweeney Todd kijken
Goed plan. Hoop dat ze morgen weer een stuk meer de oude is.quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Maes het volgende:
Bob is ook een mooi weer buiten loper, zodra het regent blijft ze onder het afdakje staanZe nog steeds erg zielig. Ik neem haar vannacht met mand en al mee naar boven.
Ik ben het wel met oh-oh eens. Wel proberen om haar te laten bewegen. Al is het maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetjequote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef Maes het volgende:
De wonden zitten op haar achterlijf en tussen de schouderbladen. De laatste daar kan ze dus niet bij en de dierenarts heeft er iets op gespoten, ze taalt er nu nog niet naar ze kan er echt niet bij nu ze zo stijf is. Ik til haar eigenlijk alleen uit haar mandje want dat lukt haar niet. Ze probeert het wel maar blijft dan met de voorpoten er buiten staan en de achterpoten in de mand en kijkt me dan aan van: kom je me helpen?
Ik zou er niet aan moeten denken om Baloe uit logeren te sturenquote:Op maandag 8 september 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
even benieuwd hoe het met bob gaat!
Ronja is vannacht uit logeren geweest, komt vanmiddag weer terug maar het is wel stil hoor
quote:Op maandag 8 september 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat sneu voor Bob![]()
Hopen dat ze snel weer opknapt!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat sneu voor Bob![]()
Hopen dat ze snel weer opknapt!
Dit is al de 2de keer hoor ik van MM. Die vorige is weggegaan omdat ie janktequote:Op maandag 8 september 2008 18:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoi Ing!
Lekker vakantie gevierd?
Q: echt? Gaan mensen daar zo mee om? Waar gaat de pup heen?
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.quote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het wel met oh-oh eens. Wel proberen om haar te laten bewegen. Al is het maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje
Welke pijnstillers heeft ze gekregen? Rimadyl?
Niet gegeten maar wel gesnackd met de gelderseworst met pil.quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.
Net een heel klein rondje met haar gesjokt maar goed stukken beter dan gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |