Bij deze was ik er zelf niet bij.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
geweldig foto's oh oh
fijn dat je eigen katten weer zichzelf worden, maar jammer van thomas!
Ach en het is toch ook iets wonderbaarlijks Nok een bevalling! Ik kan zo met je mee doen!
nee dat weet ik anders had je niet een telefoontje gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij deze was ik er zelf niet bij.
Misschien als dinnetje zelf weer ooit aan de beurt is. Volgend jaar of zo(hoop ik...volgend jaar augustus).
Jammer he?, ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het makkelijk te verhelpen isquote:Op donderdag 11 september 2008 15:45 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend gaan kijken. Dara begon het gelek weer. Darn...wat ben ik toch een verschrikkelijke emomuts.
DML: Merlijn is weer helemaal goed in orde. Is weer constant in de huiskamer en gaat zelfs uit zichzelf de achtertuin in om met Bijoux op de schommelbank te liggen. Dat is compleet nieuw.
Ook Spicy is weer permanent in de woonkamer te vinden en relaxter.
Ik las net dat Thomas het minder lekker doet dan gehoopt nu
Hij vertoont vreemd poep en piesgedrag.
Je vindt het ook nu vrij bovenaan in de F&F lijst en in mijn AT
Iemand gaf net een heel goed advies.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Jammer he?, ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het makkelijk te verhelpen is
Ik zag het. Idd goed om blaas ontsteking uit te sluitenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand gaf net een heel goed advies.
Mogguh.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Fijn Qwea, van Balou!
En Nok, gefeliciteerd, tranendal!
Oh-oh, hadden de doggies een apart ijsje? Want dat is geen kokos namelijk![]()
Nu heb ik ook trek in kokos ijs
Anders moet je ook maar hier komen tasten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Krijg er zin van
Hoop dat ik straks onderweg ook ergens zoiets kan scoren![]()
veel plezier!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Geloof niet dat Maastricht vandaag op onze route ligt. Hoewel we wel naar het zuiden afzakken. het is de bedoeling om net even boven Reims te landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |