Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofdquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Mooie namen, Dipkip. Hoop dat we straks veel foto's mogen zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Dipkip het volgende:
Goeiemorgen![]()
De namen zijn beslist. Er was nog enige discussie omdat ik de noorse namen Tosti en Kalf tegenkwam, wat natuurlijk ge-wel-di-ge namen zijn, maar goed.
Aki:
[ afbeelding ]
Loki:
[ afbeelding ]
Solly ik zeg wel niks meerquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Thnx, ik voel me echt niet meer zo ziek, zeker niet vergeleken bij gisteren, maar ik heb gewoon geen stem meer .quote:
Ik drink niet dus dat heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef nokwanda het volgende:
's avonds laat een flink grog helpt hier redelijk.
Ik neem groene thee met citroen en een flinke scheut whisky voor het naar bed gaan. En dan wel even plassen voor je onder de wol gaat
denk het ook hoor het veel om me heen nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap oh oh.
Ligt volgens mij aan het weer....vies koud nat bah bleegh
hmm ik merk wel dat ik zelf bijvoorbeeld snel vergeet een jas aan te doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is het ook wel klote weer, maar de afgelopen dagen wa het prachtig. Beetje koud in de ochtenden en avonden, maar zonnig en droog. En juist op dat moment begon het gelazer hier. Mijn collega had het en EW had het.
Dus ik denk niet dat het dan aan het weer ligt.
een combi van ons tweeen zou dan een ideale oplossing zijn!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef nokwanda het volgende:Ik trek een trui aan en neem een jas mee en loop me dan rot te zweten
Trouwen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een combi van ons tweeen zou dan een ideale oplossing zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |