wat doe je dan op kantoor?quote:Op maandag 22 september 2008 09:01 schreef oh-oh het volgende:Knut & Loki
![]()
Mogguh![]()
Ik ben echt zo ontieglijk brak en verkouden, ik zou in bed moeten liggen ipv hier op kantoor te zitten
Werkenquote:Op maandag 22 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat doe je dan op kantoor?
quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan wel weer logisch ja
maar ik bedoelde het goedquote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vraaaaaag het dan ook niet
![]()
Pfff tja naja tis mn eigen schuld, ik had al de griep, maja om dat gisteren niet naar de naakthondendag te gaan is ook weer zoiets he. Nu gewoon ff zorgen dat ik voor zaterdag ieg beter ben.
Ja maar, bij Knut moet ik zo aan Knut denkenquote:
Noorse bosmutsenquote:Op zondag 21 september 2008 11:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik probeer meestal niet in SC topics te kijken want dan fok ik helemaal te veelmaar ik MOET echt even diertjesslowchatten vandaag. Ik ben gisteren wezen kijken bij de fokkers van de twee kittens die meneer Dipkip en ik gaan adopteren en ik ben zo verliehiehiefd
![]()
![]()
en het duurt nog veeeeel te lang voor we ze in huis krijgen (een maand nog)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan écht niet wachtenterwijl we in de tussentijd ook nog gaan verhuizen enzo, maar ik kan alleen maar aan de katten denken. Ze staan een beetje sullig op de foto's, maar het zijn zulke lekkere tijgers in het echt
Vooruit dan maar...quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Hier maar verder, omdat het Asielactie Afterparty topic vol is?
Ik vind het goed hoor, als er nog behoefte aan is dan is het toch prima.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, Ingetje wil geloof ik liever wel nog een apart asielactie topic
Mij ook best, alleen ik weet niet of het van de mods mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |