Ken je het sprookje van "the boy who cried Wolf" ?quote:
Als ik ooit zwanger zou zijn, zou ik dat niet op fok bekend makenquote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken je het sprookje van "the boy who cried Wolf" ?
dwz... als het ooit wel zover kmt dan gelooft niemand je meer.
Kind is er al en dan nog gelooft niemand het.
Het biedt wel interessante opties voor als het toch (ooit) zo blijkt te zijn... de naam is al bekend. HOAX
Jongetje of meisje...maakt niet uit. Al geef je het andere namen... het kind zal bekend staan als HOAX
Die snap ik niet.quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik ooit zwanger zou zijn, zou ik dat niet op fok bekend maken!
Omdat bepaalde mensen dat geen reet aangaatquote:Op maandag 15 september 2008 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
We kennen al redelijk wat gore details van de makers en het maken wel. Waarom dan niet van het resultaat?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
morgen 2e keer knuffelen en kortsluiten of zij Rosá's vriendinnetje wordt
en nu STIL allemaal!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Qwea het volgende:
Serieus, ik snap niet wat ik hier nog op school doe. Ik kan net zo goed thuis werken, hier komt er toch niks uit mn handen
Er zitten 60 mensen in een lokaal, het is tering druk, en de lui tegen over me meppen overal tegen aan en hebben kei veel lawaai
DIT SCHIET TOCH NIET OP!?
Ja, mooi dat het niet helptquote:
da's idd stront vervelend dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooi dat het niet helptEn ik heb al 20x geklaagd, want het is niet de 1ste keer. Het is ELKE dag
*jaloers isquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's idd stront vervelend dan!
succes eigenlijk, ik sluit de boel hier zo af! en ga lekker naar huis
ze zijn ook helemaal niet aardig daar!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
*jaloers is
En dan durven ze ook nog te zeuren dat ik weinig doe
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:41 schreef Xebber het volgende:
Mara heeft d'r voor gezorgd dat ik nu date met een meisje.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]Date je daarvoor met jongens dan?
Ik liep met Mara buiten om d'r uit te laten en d'r kwam een meisje aangefietst. Ze vond Mara d'r zó leuk uitzien dat ze van d'r fiets afstapte om Mara te aaien. Uiteindeljik hebben we gewoon 3 kwartier over van alles en nog wat gebabbeld, en heb ik uiteindelijk aan d'r gevraagd of het haar leuk leek als ik morgenavond voor d'r zou koken. Dat vond ze heel leuk.quote:Vertel. Wat heeft Mara gedaan? Kreeg je zoveel poekelende kirrende dames om je heen door Mara?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:00 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik liep met Mara buiten om d'r uit te laten en d'r kwam een meisje aangefietst. Ze vond Mara d'r zó leuk uitzien dat ze van d'r fiets afstapte om Mara te aaien. Uiteindeljik hebben we gewoon 3 kwartier over van alles en nog wat gebabbeld, en heb ik uiteindelijk aan d'r gevraagd of het haar leuk leek als ik morgenavond voor d'r zou koken. Dat vond ze heel leuk.
Dus...
wat doe je dan op kantoor?quote:Op maandag 22 september 2008 09:01 schreef oh-oh het volgende:Knut & Loki
![]()
Mogguh![]()
Ik ben echt zo ontieglijk brak en verkouden, ik zou in bed moeten liggen ipv hier op kantoor te zitten
Werkenquote:Op maandag 22 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat doe je dan op kantoor?
quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan wel weer logisch ja
maar ik bedoelde het goedquote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vraaaaaag het dan ook niet
![]()
Pfff tja naja tis mn eigen schuld, ik had al de griep, maja om dat gisteren niet naar de naakthondendag te gaan is ook weer zoiets he. Nu gewoon ff zorgen dat ik voor zaterdag ieg beter ben.
Ja maar, bij Knut moet ik zo aan Knut denkenquote:
Noorse bosmutsenquote:Op zondag 21 september 2008 11:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik probeer meestal niet in SC topics te kijken want dan fok ik helemaal te veelmaar ik MOET echt even diertjesslowchatten vandaag. Ik ben gisteren wezen kijken bij de fokkers van de twee kittens die meneer Dipkip en ik gaan adopteren en ik ben zo verliehiehiefd
![]()
![]()
en het duurt nog veeeeel te lang voor we ze in huis krijgen (een maand nog)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan écht niet wachtenterwijl we in de tussentijd ook nog gaan verhuizen enzo, maar ik kan alleen maar aan de katten denken. Ze staan een beetje sullig op de foto's, maar het zijn zulke lekkere tijgers in het echt
Vooruit dan maar...quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
Hier maar verder, omdat het Asielactie Afterparty topic vol is?
Ik vind het goed hoor, als er nog behoefte aan is dan is het toch prima.quote:Op maandag 22 september 2008 22:18 schreef Greys het volgende:
Oh, Ingetje wil geloof ik liever wel nog een apart asielactie topic
Mij ook best, alleen ik weet niet of het van de mods mag?
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofdquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Mooie namen, Dipkip. Hoop dat we straks veel foto's mogen zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Dipkip het volgende:
Goeiemorgen![]()
De namen zijn beslist. Er was nog enige discussie omdat ik de noorse namen Tosti en Kalf tegenkwam, wat natuurlijk ge-wel-di-ge namen zijn, maar goed.
Aki:
[ afbeelding ]
Loki:
[ afbeelding ]
Solly ik zeg wel niks meerquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt krijg ik tegenwoordig altijd dit plaatje in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Thnx, ik voel me echt niet meer zo ziek, zeker niet vergeleken bij gisteren, maar ik heb gewoon geen stem meer .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |