Jeeezzz, is er niemnd die tegen die mensen zegt dt ze dat beter niet kunnen doen? Of wel maar luisteren ze daar niet naar?quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer hoor ik van MM. Die vorige is weggegaan omdat ie jankte
Pup van 8 weken staat op marktplaats
Wel aardig jaquote:Op maandag 8 september 2008 20:16 schreef Maes het volgende:
Hooooooi Ing, ben je lekker bruin geworden??
Ja hoi, ik ben er. Vanwaar dequote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel aardig ja![]()
Gelukkig niet verbrand, want dat heb ik nogal snel.
Heerlijk weekje, zwemmen, zonnen, boulevardje slenteren en lekker eten/drinken.
Was echt genieten....we hebben ons samen zo heerlijk vermaakt![]()
Ja Nok, komt u maar
Wat is er met je gebeurd deze week!quote:Op maandag 8 september 2008 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben er. Vanwaar de
Heb serieus even geen idee waarmee ik nu zou kunnen komen
quote:Op maandag 8 september 2008 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurd deze week!![]()
Mis ik iets, of zeg je expres niets?quote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Jammer dat ik geen hol verstand van photoshoppen heb en geen geduld heb voor paint
Hoi, nee euh...huh?quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mis ik iets, of zeg je expres niets?![]()
Ing, goed om te horen! Lekker he, zo'n vakantie met z'n 2en?
Ja idd...heel gezellig ookquote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mis ik iets, of zeg je expres niets?![]()
Ing, goed om te horen! Lekker he, zo'n vakantie met z'n 2en?
Let wel op dat ze zichzelf niet forceerd. Baloe heeft de goedkopere versie van dat spul (carprodyl. Wel exact zelfde samenstelling) en het stilt echt flink de pijn.quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Rimadyl, werkt goed hoor. Ze loopt weer!!!! Gelukkig. Ze heeft niet gegeten wel gedronken en ook haar pilletjes netjes doorgeslikt.
Net een heel klein rondje met haar gesjokt maar goed stukken beter dan gisteravond.
Ja, zaterdag 2x geneukt. En gisteren 2x. Nee, niet zwanger. Ennu?quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
okay fine... wat moet ik zeggen dan?
Heb je flink genoicked? ben je al zwanger?Ja, dear, sorry hoor. het wordt blijkbaar van me verwacht dat ik dat vraag.
Wil je er iets over vertellen? Gory details then, please
Kom maar op dan.
Ik zit en luister.Gekke meiden
Ik vroeg het aan Ingquote:Op maandag 8 september 2008 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zaterdag 2x geneukt. En gisteren 2x. Nee, niet zwanger. Ennu?
Ja, jij vroeg erna
quote:Op maandag 8 september 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Ing
Die is lekker relaxed op vakantie gweest en dan kunnen dat soort dingen gebeuren.
Dat jij geneukt hebt nam ik al wel aan![]()
Ik heb die linkjes van je in het asieltopic ook gelezen
Ik kon ook even geen reeele inschatting maken van 17 cm omtrek, dus ik heb het meetlint er vandaag nog even bij gepakt. Kwam het toevallig vanochtend tegen en toen dacht ik nog aan dat topic.quote:
Ah, kijk.. ik miste dus dat je daar op reageerde.. Iets met heul blond denk ik..quote:Op maandag 8 september 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoi, nee euh...huh?![]()
Ik reageerde op de spampost van Senesta. Haar linkje.
Zo'n pop winnen door er een uit te lichten in een originele photoshop of paint.
ze was uit logeren omdat we voor zondag avond kaartje hadden gewonnen voor lionel richie en ik gister naar nijmegen moest (vooronderzoeken) en haar daarna niet kan uitlatenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Mogguh!
Maes hoe is het met Bobbie vandaag?
Gelukkig dat er al wat meer beweging in zit!
Goed voor de bloedsomloop en voor de genezing![]()
Draculetje, waarom was ze uit logeren?
Ik heb al een paar weken een onwijs schuldgevoel omdat ik in het voorjaar een paar dagen met mn beste vriend naar Londen wil en ik nu al weet dat ik toch uiteindelijk niet wil boeken omdat ik Chico eg nie kan missen![]()
Gelukkig kent ie me goed genoeg en weet ie dat denk ik ook wel al
ja lionel was wel lachen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Ah zo, ok, en was Lionel leuk en vielen de onderzoeken mee?
* ik ga even thee pakken, hondjes eten geven en ontbijt pakken hoor *
voordringen mag nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:11 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net alweer een van mn collega's over de zeik geholpen door over bejaarden te schelden die altijd voordringen in de winkel
Ik heb liever geen bejaarden in de winkel als ik daar benquote:
succes!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:14 schreef Qwea het volgende:
ich gehe nach shüle. Nou ja, eerst een u treinentot 11u dus
ik hier zo ook!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga eens even aan de slag hiero!
Later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |