quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gafquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de magie er vanaf.
Kut sluit ik 'm weer![]()
Vanmorgen dacht ik al bij mezelf 'niet sluiten' en dan doe ik 't tochquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dat ik geen antwoord gaf
De magie moet er toch ooit vanaf, dan maar snel. Zie het als een pleisterquote:Maar idd, dan is de magie er af.
Ik weet niet of we het kunnen laten, waarschijnlijk gaat die dvd er aan vanavond
Bette![]()
Jaquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:33 schreef Stroekie het volgende:
ik stond er nog niet in
Goed idee en goede aktie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb vanavond een feestje ivan m'n ex-vriendin (met wie ik nu een goede vriendschappelijke relatie onderhoud) in een lesbobarretje. Zal ik haar uitnodigen of is dat te snel...?
He, jou ken ik nog nietquote:
Nee hoor, zoals ik al zei is deze ex verworden tot een 'gewone' vriendin. We both moved on.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:39 schreef BlueMage het volgende:
Mogelijke nieuwe partner + ex = gevaarlijke combinatie, maar waarschijnlijk ben ik de enige die zo denkt...
M.
Preciesquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:38 schreef Ezzer het volgende:
Ben hier ook pas net
maar idd, sms'je is altijd goed. Leg je de bal ook mooi bij haar neer. Ben jij er weer vanaf
Lesboland is zo klein, het is moeilijk ergens heen te gaan waar geen ex of iemand die met een ex is geweest isquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef Ezzer het volgende:
[..]
In lesboland zeker, maar als ze relaxt met haar ex om kan gaan is het geen probleem. Lijkt me.
Nieuw vleeschquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef Ezzer het volgende:
Haha, je bent blij als je een keer niet met een ex gaat
Ik bedoelde dat meisje wiens nummer ik heb, met nieuw vleeschquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:26 schreef Ezzer het volgende:
Echt waar? Arme jij...:p
En zo fresh ben ik niet meer, wel in dit topic maar val voor de rest alweer in de categorie oudgediende. Helaas
Vroegah!
Wat is Get Smart?quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef Ezzer het volgende:
En?
Ik ben naar Get Smart geweest, was onverwacht echt ontzettend leuk. Heel veel en heel hard gelachen om de niet eens altijd heel flauwe grappen. Daarna lekker aan de cocktails gegaan, beetje jammer alleen dat ik daar altijd zo brak van ben de volgende dag :p
quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Ezzer het volgende:
bummer..
Get Smart is een slapstick film met die gast van The Office US en met Anne Hathawayniet te vergeten. In strakke pakjes....over de grond kroelend...kortom goeie film.
toch niet om 10.00 uur in de ochtend ?quote:Op maandag 8 september 2008 17:25 schreef Ezzer het volgende:
Euh, een lesbo topic zonder bier... Dat kan toch niet!
*doe maar koffie hoor*
ik wel, maar ben dan ook een pootquote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
Drinken lesbo's bier dan? Ik hou niet van bier
Ik wel, en het liefst uit de flesquote:Op maandag 8 september 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
Drinken lesbo's bier dan? Ik hou niet van bier
Dat zag ik ook later pas...quote:Op maandag 8 september 2008 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet om 10.00 uur in de ochtend ?
Woehoe!quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wel, en het liefst uit de fles
*vooroordelen bevestigt
kan je vast de ene fles verlossen van kroonkurk met hulp van een 2e fles ?quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
*vooroordelen bevestigt
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeauquote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vast de ene fles verlossen van kroonkurk met hulp van een 2e fles ?
daar zijn mijn bijtspijkers me toch echt te lief voorquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeau
Ik ook trouwens.quote:Op maandag 8 september 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
*vooroordelen bevestigt
Daar zijn m'n tanden me te lief voorquote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, met je tanden natuurlijk, als stoere lesbeau
Ow wat een zielig verhaalquote:Op maandag 8 september 2008 20:43 schreef Stroekie het volgende:
http://www.limburger.nl/article/20080908/SCALA/878198591
iets voor de eventuele meet volgend jaar ?
gezellig meezingen in de bios
Nee ze was echt wel lesbischquote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow wat een zielig verhaal![]()
Lees ik daar nou "samen met haar vriendin? Of wil ik dat alleen maar lezen?
hier nog meer treurigstemmende feiten over deze vrouwquote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ow wat een zielig verhaal![]()
Lees ik daar nou "samen met haar vriendin? Of wil ik dat alleen maar lezen?
ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Ezzer het volgende:
Ik kan blikjes open maken met 1 hand ^^
*ook stoer is*
Bier uit blik is viesquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik drink vrijwel nooit uit blik, maar volgens mij bezit ik niet de kennis en kracht omdat met 1 hand open te krijgen![]()
maar ik ben dan ook alles behalve een stoere homo
* NanKing moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:41 schreef Ezzer het volgende:
als lesbo is het hebben van krachtige vingers ook iets belangrijker dan als homo
*althans zo lijkt mij*
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef Ezzer het volgende:
Hertog Jan... mmmm
*net de kleine zeemeermin gekeken*
*weet nu hoe het is gekomen*
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
Oh, dus nou ben jij zieliger?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben heel zielig want ik ben strontverkouden én heb een kater.
quote:
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.quote:
Nou ja zaterdagavond had ze dus andere plannen, schreef ze in een sms, en andere keer beter, maar toen stuurde ik terug van laat maar weten als je een keer in Groningen bent. En misschien kwam dat wel lullig over, dat weet ik niet, maar heb sindsdien niets meer gehoord dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:16 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Arme jij, hoe staat t met vers vlees?
*totaal niet nieuwsgierig*
Dat klinktr best zielig iddquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.
Ok, jij wint.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sowieso, want jij hebt een vrouw en ik slaap op de grond terwijl mijn kamergenoot vrouwen kust.
Hoe gaat het met jouw vrouw mannetje?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinktr best zielig idd
Ja, is een twijfelachtige overwinning voor mijquote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, jij wint.![]()
Of eigenlijk ik natuurlijk![]()
Goedquote:Op woensdag 10 september 2008 16:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw vrouw mannetje?
Succes met de zware aankomende weken danquote:Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Zie hem wel de 20e pas weer.
Das dan drie weken gelede geweest
Als 'ie maar lief voor je is, anders komt de Lesbeau-knokploeg hem even wat laten voelenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Als 'ie maar lief voor je is, anders komt de Lesbeau-knokploeg hem even wat laten voelenEn je weet, manwijven met kisten en okselhaar zijn heel gevaarlijk
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Noodly het volgende:
Ik ga morgen een holebi-vereniging voor studenten uitchecken, c.q. pottenkijken.
omg bestaat dat? Wat ga je dan doen? Bierflesjes open leren maken met een aansteker?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef Noodly het volgende:
Ik ga morgen een holebi-vereniging voor studenten uitchecken, c.q. pottenkijken.
Waar studeer jij dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:36 schreef Ezzer het volgende:
ah oke, daar kan t ook aan liggen. Naja veel plezier!
Oh yeah!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef Wexy het volgende:
middag
Ik heb mijn vakantie geboekt!!
December Fuertaventura
ZIN IN!!!!
yep, het klimaat daar bevalt mij wel erg goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh yeah!
Jij bent ook een fanatieke canarisch eilanden ganger, is het niet?
Wij gaan in het voorjaar ook weer. Ik ben nog aan het kijken waar naar toe. Ik wil een keer wat anders.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
yep, het klimaat daar bevalt mij wel erg goed
En ook dat het niet te veel jongeren hangplekken zijn, maar gelukkig ook niet alleen de ouden van dagen enzo..
Is het daar nog te doen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef Ezzer het volgende:
[..]
AmsterdamAls alles mee zit nog maar een half jaartje
![]()
Ssh...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Ezzer het volgende:
Ow zeker wel, is en blijft de mooiste stad van t land. Wat zeg ik.... de wereld!
alleen zo jammer van al die toeristen die stug zonder te kijken oversteken en op fietspaden lopen
Ik zei 'n glas' niet 'glas'.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Ezzer het volgende:
Aangezien bierflesjes van glas gemaakt zijn drink je dus ook uit het flesje...?
En idd de afwas is een goede leidraad in de keuze tussen wel of geen glas
wie gaat er dan ook in hemelsnaam in Groningen wonen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ssh...
Ik begin net een beetje aan Groningen te wennen. Beetje heimwee kweken is niet tof
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Ezzer het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in hemelsnaam in Groningen wonen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Is toevallig heel leuk hoor hierEn veel minder toeristen.
Als ik nou wist wat 't was dan zou ik heel misschien wel gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Noodly het volgende:
Wie gaat er mee naar Pann on Tour op 4 oktober in Arnhem
quote:PANN-on-Tour Arnhem: Nieuw leven in Luxor!
Op 4 oktober is het zover! PANN-on-Tour doet (eindelijk) Arnhem aan en betrekt het gloednieuwe Luxor Live als locatie. In navolging van uiterst geslaagde edities in onder andere Groningen, Tilburg, Eindhoven, Haarlem en Den Haag, is nu Arnhem aan de beurt. De kaartverkoop is reeds gestart.
PANN gaat helemaal los in adembenemend Arnhem! Na jarenlange leegstand en verwaarlozing is de voormalige bioscoop Luxor in Arnhem nieuw leven ingeblazen als poppodium. Het unieke art deco gebouw is gerestaureerd en getransformeerd tot LuxorLive en opent op 5 september 2008. Een toplocatie voor een bijzonder feest voor homo's én hetero's. De achterliggende gedachte van dit alles is om vandaag de dag de intergratie en emancipatie van homojongeren te stimuleren. De feesten zijn daar een uitstekend middel voor; deze staan bekend om hun toegankelijke en vriendelijke ambiance. Daarom weten niet alleen homojongeren, maar ook hun heterovrienden de weg naar het feest te vinden.
PANN-on-Tour
Stichting PANN is zo’n anderhalf jaar geleden gestart met het PANN-on-Tour concept. Een belangrijke reden daarvoor was dat het maandelijkse PANN feest in het Utrechtse poppodium Tivoli uit zijn voegen barstte. De beschikbare kaarten waren (en zijn nog steeds) binnen de kortste keren uitverkocht. En in plaats van zijn bezoekers uit te nodigen in Utrecht, zoekt PANN-on-Tour ze nu op. PANN betrekt inmiddels de grootste poppodia in Nederland en zet daar uitverkochte feesten neer voor duizenden jongeren. Tot en met het einde van het jaar reist PANN naar Amsterdam, Arnhem, Tilburg en Den Haag. Dit alles op vrijwillige en niet-commerciële basis.
Kaartverkoop
De kaartverkoop is inmiddels gestart. Kaarten zijn ¤ 6,- per stuk en zijn alleen te koop:
- via de online voorverkoop
- op het PANN-Feest van september in Tivoli Utrecht
er zullen daar vast ook wel weer een heleboel mensen uit het H topic rondlopenquote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Noodly het volgende:
Wie gaat er mee naar Pann on Tour op 4 oktober in Arnhem
Pann feesten zijn leuk en de verdeling man/vrouw is vaak in evenwichtquote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef BlueMage het volgende:
Hm kan er nou niet heel goed achterkomen wat voor feest het nou precies is maar homo emancipatie is natuurlijk 'n goeie zaak.
M.
en zo te zien heeft het je aardig opgelucht ?quote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef maedel het volgende:
Zo, ik ben de week goed begonnen. Ik heb vóór negenen al mijn irritantie interim nep-baas de huid vol gescholden...
Haha, klinkt al een n prima maandagquote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef maedel het volgende:
Zo, ik ben de week goed begonnen. Ik heb vóór negenen al mijn irritantie interim nep-baas de huid vol gescholden...
Jupquote:Op maandag 15 september 2008 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij moest weer de kastanjes voor de rest uit het vuur halen ?
en zulks is aan jou wel toevertrouwdquote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Jup
Nou ja, ik wilde het zelf hoor.
Maar het is officieel mijn baas niet, en bovendien heb ik toch niks te verliezen.
Ja, ik ging wel lekker los jaquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zulks is aan jou wel toevertrouwd
Nee, op een nette manier gruwelijk te kakken gezet.quote:Op maandag 15 september 2008 18:00 schreef Ezzer het volgende:
Op zijn minst toch wel een obsceen gebaar gemaakt he?
zet koffie, thee , water, verse jus en chocolademelk klaar voor een iederquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Tijd om het nog eens te proberen op kantoor![]()
*koffie lurkt
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'squote:Op dinsdag 16 september 2008 07:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet koffie, thee , water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Ik heb al een baan, en zie mezelf niet direct een coffee corner beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'sen de verse muntthee'tjes?
Zou het je zo zien doen hoor, zo enthousiast als je elke morgen de drankwaren aanbiedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb al een baan, en zie mezelf niet direct een coffee corner beginnen![]()
maar het staat er ook geheel vrijblijvend hoor, en als je dingen mist mag je die zeker aandragen
nou ik sta zelf toch ook liever aan de andere kant van de barquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Zou het je zo zien doen hoor, zo enthousiast als je elke morgen de drankwaren aanbied
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'sen de verse muntthee'tjes?
Vind je? Ik vind ze echtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op zich is daar niks mis mee, en smoothies zijn ook wel erg lekker
wel de echte vers en handgemaakte zeg maar, niet die van Campina uit het koelvak van de supermarkt want die zijn weer veels te kunstmatig walgelijk zoetquote:
niks, als je het leuk vindtquote:
Nou, caramel lijkt me een beetje aan de zoete kant, maar ik ben dol op Latte Macchiato.quote:Jij hebt zeker nog nooit een caramel macchiato gehad, dan zou je wel anders praten![]()
![]()
OMG, weet jij nog fijne lactosevrije productten? Heb je tips?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hou van Chai. Met soja.
Overigens, maedel, in veel van die hippe koffietenten kan je alles gewoon met sojamelk vragen![]()
*lactose-intolerant is.
Ik vind de niet-houdbare alpro (in het koelschap) gewoon wel lekker. Met nesquick erdoorheen heb je nog best een goede choco, beter dan soja-choco die je koopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, weet jij nog fijne lactosevrije productten? Heb je tips?
*nu aan sojamelk van zonnatura zit... valt een beetje tegen
Mag je ook geen geitenkaas dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik vind de niet-houdbare alpro (in het koelschap) gewoon wel lekker. Met nesquick erdoorheen heb je nog best een goede choco, beter dan soja-choco die je koopt.
Verder ben ik erg echt heel slecht in om lactose vrij te levenIk zit liever 4x per dag op de wc dan dat ik de kaas laat staan...
Ik vind koffies met soja juist lekkerder dan met gewone melkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Mag je ook geen geitenkaas dan?
Die alprotoetjes vind ik erg lekker
Ik zit nu aan de sojamacchiato en euh, het valt wat tegen.
Nadeel van Alpro is dat er vaak ook nog suiker in zit, en dat mag ik ook niet hebben. Al neem ik dus die toetjes met rietsuiker.
Is er ergens online een overzicht o.i.d.?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En wauw, ik zie nu dat in Hollandse harde kazen bijna geen lactose zit![]()
Oh shit. Ik rechtvaardigde mijn andere zondigen altijd met het feit dat ik ook kaas eet.
Niet meetbaar, stond op die site. Ik ga ook nergens anders meer zoeken nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
De vraag is dan "hoeveel is bijna geen"![]()
Zo eet ik ook alpro toetjes onder het mom van "een heel klein beetje rietsuiker".
Welke site?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niet meetbaar, stond op die site. Ik ga ook nergens anders meer zoeken nu
Oh shit candida-dieet..Dat moet een vriendin van mij ook, dat is echt strontirritant!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef maedel het volgende:
Ik begin te denken dat het bij mijn dieet (candidadieet) om de koemelktoestand gaat ipv om de lactose.
Ja, die dokter is er niet aan te pas gekomen. Het is de 3e keer dat ik dat doe, dus ik had zoiets van `ja ik weet het wel`. Gewoon veel te veel gezondigd, en het was weer nodig zeg maar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh shit candida-dieet..Dat moet een vriendin van mij ook, dat is echt strontirritant!voor jou.
Heb er verder de ballen verstand van overigens, maar de dokter zal het wel weten toch?
t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar isquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Sojamelkik weet dat 't gezond is en alles, maar ik blijf 't zo goor vinden.
Haha doe ik toch wat goed, ik koop 't nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar is
Aan jou de eer.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
hello ladies en enkele heer! Hoe is het hier?
En staan jullie tegenwoordig niet meer centraal, of is dat gewoon vergeten deze editie?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:Ik heb Losst en Delirious in huis, vanavond kijken
Twee vrouwen als in "een stel"?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef Noodly het volgende:
Ik ga volgende week kijken naar een kamer in een huis met 2 vrouwen en een paar kattenIk had gereageerd dat ik katten leuk vind en ik mocht komen
Dat is juist om het béter te kunnen vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef BlueMage het volgende:
Oh vandaar dat ik moeite had dit topic te vinden, omdat we nou blijkbaar centraal staan.
M.
Die slotscenequote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Liefde
Wat een lieve, zielige film...
En op tijd is wanneer dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef NanKing het volgende:
Toevallig voor de verandering heb ik wel iets geslapen.
Ik was gisteren op tijd gaan slapen maar om 4 uur al wakker toen was ik er maar uitgegaan
zin maken geen optie ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:40 schreef maedel het volgende:
ja, he![]()
Ik zit op kantoor, en ik heb eigenlijk niet zo veel zin.
Wat nu?
quote:
en jij kan haar niet verder helpen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
Een halve (net als altijd).
Er liep hier net wel een heel prettige mevrouw langs. Die kwam voor een afspraak, maar degene waarmee, die is vrij vandaag.![]()
Nou, dat was mij niet overkomen hoor
Die, die vrij is van die afspraak is een trol (zo, kan ook maar gezegd zijn).
Hoezo, dat we weer een leukerd op kantoor hebben?quote:
Alsof JB niet OOK een leukerd isquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo, dat we weer een leukerd op kantoor hebben?![]()
Moette gij nie werke?
ja, zo bedoelde ik het ook eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof JB niet OOK een leukerd is
Eej, je hebt een nieuwe avatarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk omdat je geen zin ad, misschien even wat afleiding
Nee, ben thuis op vrijdag, niet altijd, moet eens in de twee/drie weken werken
het veranderd nog sneller dan het weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef NanKing het volgende:
User Icoon.
Ik zal een leeg bericht dus keek even in de edithistorygevalding om te kijken wat je nou postte, het was een gifje met kantoor in de naam en nu zie ik een kantoormiep icoontje bij je.
edit:
en nu weer een andere![]()
Normaal ben ik heel icoonvast en ik wissel m dadelijk ook weer terug hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het veranderd nog sneller dan het weer
ik vind die van nu wel heel stoer... lekker geweldadigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal ben ik heel icoonvast en ik wissel m dadelijk ook weer terug hoor
F5 eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die van nu wel heel stoer... lekker geweldadig
deze vind ik heul nie mooiquote:
de volgende wordt waarschijnlijk net zo quasi lievelijk als dit margrietjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef NanKing het volgende:
Het grote "wat wordt JB's volgende icoontje" topic
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef maedel het volgende:
Oh gadver James, het zal wel aan mij liggen, maar doe effe wat anders
Is dat de jouwe?
Dat zou de mijne ook gevraagd hebben als ik aan t werk was geweestquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef maedel het volgende:
Mijn overbuuv' op het werk vroeg waarom ik zo moest lachen
Dan ben je in ieder geval niet de enige.... Ik was jullie ook al een tijdje kwijt / vergeten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef BlueMage het volgende:
En ik zie helemaal geen andere user icon of wat dan ook.Net als dat ik dit topic niet meer kon vinden toen 't centraal stond, ik mis alles.
M.
mag hopen van niet.... hoewel het wel heel erg echt lijkt... de kop ook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Noodly het volgende:
http://www.zootoo.com/petnews/zebradonkeyworldsfirstzedonk
Die zijn echt?![]()
[ afbeelding ]
egwel... ben moe... en wilde eigenlijk vanavond nog op stap...... blerghquote:
Ok, leg uit?quote:Op zondag 21 september 2008 11:39 schreef Ezzer het volgende:
Zondagochend firstpost incl spierpijn en blauwe plekken!
Nou ik ben 5 min bezig geweest om recht op te gaan zitten ivm een iets te fanatieke middag op t veld gister. Gelukkig resulteerde dit in een prima overwinning maar het koste ook wat blauwe plekken en spierpijnquote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, leg uit?
* maedel is heel degelijk aan het poetsen...
Yeey! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Haaaaaai.
Ik ga morgen officieel verhuizen![]()
Heej, is het gelukt?quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Haaaaaai.
Ik ga morgen officieel verhuizen![]()
Wheehehe. Ik denk ookquote:
Hoei woei dat de dag ooit nog mocht komen dat ik iemand aan zou steken met gepoets, halleluja!quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Wheehehe. Ik denk ook
O-ve-ri-gens, Nan, je hebt me aangestoken met je gepoets.
Ik ben de bovenverdieping eens flink onder handen aan het nemen. En ik heb eer van m'n werk kan ik wel zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoei woei dat de dag ooit nog mocht komen dat ik iemand aan zou steken met gepoets, halleluja!
Schiet het al op?
Jeuh! Waar?quote:Ik ga vandaag BBQ-en in het zonnige zuiden (brabant).
Da's best dichtbijquote:Op zondag 21 september 2008 12:53 schreef NanKing het volgende:
Oeh fijn is dat altijd he, dat je eer van je werk hebt. Dat heb ik ook altijd als ik puinruim hier.
Het is in Beek en Donk volgens mij.
Jij was trouwens toch vegetariër?quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef NanKing het volgende:
Ja, we rijden gelukkig met iemand mee met den auto
Ik denk dan altijd aan softbal of rugbyquote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Helemaal goed, de nummer 1 lesbosport
Ja ik ook.quote:Op zondag 21 september 2008 13:25 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan softbal of rugby
Niet geslapen?quote:
o dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Ezzer het volgende:
In diegene die ik gelezen heb zit een lesbisch personage en die wordt op gruwelijke wijze afgemaakt en dat is geloof ik wel het enigste.
Voor de rest alleen maar hetero's
dat zou nu wel ideaal zijn voor mij, want nu ik weer eens snotverkouden ben liggen mijn smaakpapillen toch weer werkeloos in mijn mond/tongquote:Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef maedel het volgende:
Mmm, lekker!
Suiker-, lactose, gist- en smaakvrije wafeltjes!![]()
*propt*
dus toch niet geheel smaakvrij, maar juist smaakvol ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef maedel het volgende:
Nou, die stroopwafels zijn best te doen moet ik zeggen
Ik ben het complete assortiment van de natuurvoedingswinkel aan het uitproberenquote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus toch niet geheel smaakvrij, maar juist smaakvol ?
Dit schreeuwt gewoon om foto's!quote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs stoere pot is
Ben mezelf aan het verhuizen, incl afzakkende broek en zweetdruppeltjes
Helaas nog steeds geen digicam hierquote:Op maandag 22 september 2008 13:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit schreeuwt gewoon om foto's!
Maar, geniet ervan, je stoer voelen is
Yeah right, je wil gewoon niet, geef maar toe...quote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Helaas nog steeds geen digicam hier![]()
Oh nee hoor, ik ga gewoon van een kamer in een portiekflat in Amsterdam naar 2 kamers in een portiekflat in Groningen. Is niet echt een topic waardquote:Op maandag 22 september 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Yeah right, je wil gewoon niet, geef maar toe...
Maar, waar ga je nou wonen eigenlijk? Wat voor ruimte heb je nu? Of heb je een topic in K&W dat ik gemist heb?
oh, dus dat verhaal met "pand kopen in Groningen" heeft toch nog wat opgeleverd?quote:Op maandag 22 september 2008 14:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ga gewoon van een kamer in een portiekflat in Amsterdam naar 2 kamers in een portiekflat in Groningen. Is niet echt een topic waard![]()
Daar ga ik badkamer en keuken delen met fok-user nietzman
Nee, dat topic niet, maar het Groningen SC topic welquote:Op maandag 22 september 2008 14:30 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, dus dat verhaal met "pand kopen in Groningen" heeft toch nog wat opgeleverd?
quote:Op maandag 22 september 2008 14:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, dat topic niet, maar het Groningen SC topic wel
En dat terwijl dat niet eens in mijn hoofd op was gekomen.
Zekers.quote:
OMG, Garth Brooksquote:Op maandag 22 september 2008 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoo naar Garth Brooks - If tomorrow never comes aan het luisteren
Dat is op zich al een hoop lichamelijke arbeid natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef maedel het volgende:
Ok, ik ga zo weer een project beginnen, namelijk "het in elkaar zetten van de reeds weken geleden aangeschafte hometrainer".
Voldoende workout voor vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is op zich al een hoop lichamelijke arbeid natuurlijk.
Hoezeequote:Op maandag 22 september 2008 18:53 schreef maedel het volgende:
Ja ja, hij zit in elkaar hoor.![]()
Met behulp van Nan King, die de handleiding online vond, waarna bleek dat er toch geen pagina ontbrak maar dat ik zelf iets anders had moeten interpreteren (het ligt uiteraard nog steeds aan de handleiding) zit ie in elkaar. Hij fietst nog lekker ook
Veel plezier met kijkenquote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef NanKing het volgende:
Affinity is uit [ afbeelding ]
Ik ga 'm morgen maar even kijken.
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken
Heb het boek nachtwacht gelezen, best een irritant boek als je het mij vraagt.. verschrikkelijk irritant eigenlijk
Zeg me dat je een grapje maaktquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Ezzer het volgende:
*heeft eindelijk door hoe patience werkt*:D:D:D
Ik vind je vanaf nu kei schattigquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Ezzer het volgende:
was t maar waar, altijd als ik het rijtje vol had begon ik gewoon weer opnieuw.
Nu pas zag ik dat je ze op de aasjes moest zetten en kreeg ik een hele vette animatie van mn grandioze overwinning
Als je maar niet vergeet dat ik blikjes kan openmaken met 1 handquote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind je vanaf nu kei schattig
Dat maakt alles goed natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet dat ik blikjes kan openmaken met 1 hand![]()
*compenseert weer*
Een reisverslagtopic?quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef NanKing het volgende:
Hey BX.
Komt er nog iets van een reisverslag topic ofzoot over al je avonturen van de afgelopen maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |