het veranderd nog sneller dan het weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef NanKing het volgende:
User Icoon.
Ik zal een leeg bericht dus keek even in de edithistorygevalding om te kijken wat je nou postte, het was een gifje met kantoor in de naam en nu zie ik een kantoormiep icoontje bij je.
edit:
en nu weer een andere![]()
Normaal ben ik heel icoonvast en ik wissel m dadelijk ook weer terug hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het veranderd nog sneller dan het weer
ik vind die van nu wel heel stoer... lekker geweldadigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Normaal ben ik heel icoonvast en ik wissel m dadelijk ook weer terug hoor
F5 eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind die van nu wel heel stoer... lekker geweldadig
deze vind ik heul nie mooiquote:
de volgende wordt waarschijnlijk net zo quasi lievelijk als dit margrietjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef NanKing het volgende:
Het grote "wat wordt JB's volgende icoontje" topic
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:01 schreef maedel het volgende:
Oh gadver James, het zal wel aan mij liggen, maar doe effe wat anders
Is dat de jouwe?
Dat zou de mijne ook gevraagd hebben als ik aan t werk was geweestquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef maedel het volgende:
Mijn overbuuv' op het werk vroeg waarom ik zo moest lachen
Dan ben je in ieder geval niet de enige.... Ik was jullie ook al een tijdje kwijt / vergeten..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef BlueMage het volgende:
En ik zie helemaal geen andere user icon of wat dan ook.Net als dat ik dit topic niet meer kon vinden toen 't centraal stond, ik mis alles.
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |