Ik denk dan altijd aan softbal of rugbyquote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Helemaal goed, de nummer 1 lesbosport
Ja ik ook.quote:Op zondag 21 september 2008 13:25 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan softbal of rugby
Niet geslapen?quote:
o dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Ezzer het volgende:
In diegene die ik gelezen heb zit een lesbisch personage en die wordt op gruwelijke wijze afgemaakt en dat is geloof ik wel het enigste.
Voor de rest alleen maar hetero's
dat zou nu wel ideaal zijn voor mij, want nu ik weer eens snotverkouden ben liggen mijn smaakpapillen toch weer werkeloos in mijn mond/tongquote:Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef maedel het volgende:
Mmm, lekker!
Suiker-, lactose, gist- en smaakvrije wafeltjes!![]()
*propt*
dus toch niet geheel smaakvrij, maar juist smaakvol ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef maedel het volgende:
Nou, die stroopwafels zijn best te doen moet ik zeggen
Ik ben het complete assortiment van de natuurvoedingswinkel aan het uitproberenquote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus toch niet geheel smaakvrij, maar juist smaakvol ?
Dit schreeuwt gewoon om foto's!quote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
* Fille.des.Fleurs stoere pot is
Ben mezelf aan het verhuizen, incl afzakkende broek en zweetdruppeltjes
Helaas nog steeds geen digicam hierquote:Op maandag 22 september 2008 13:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit schreeuwt gewoon om foto's!
Maar, geniet ervan, je stoer voelen is
Yeah right, je wil gewoon niet, geef maar toe...quote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Helaas nog steeds geen digicam hier![]()
Oh nee hoor, ik ga gewoon van een kamer in een portiekflat in Amsterdam naar 2 kamers in een portiekflat in Groningen. Is niet echt een topic waardquote:Op maandag 22 september 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Yeah right, je wil gewoon niet, geef maar toe...
Maar, waar ga je nou wonen eigenlijk? Wat voor ruimte heb je nu? Of heb je een topic in K&W dat ik gemist heb?
oh, dus dat verhaal met "pand kopen in Groningen" heeft toch nog wat opgeleverd?quote:Op maandag 22 september 2008 14:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ga gewoon van een kamer in een portiekflat in Amsterdam naar 2 kamers in een portiekflat in Groningen. Is niet echt een topic waard![]()
Daar ga ik badkamer en keuken delen met fok-user nietzman
Nee, dat topic niet, maar het Groningen SC topic welquote:Op maandag 22 september 2008 14:30 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, dus dat verhaal met "pand kopen in Groningen" heeft toch nog wat opgeleverd?
quote:Op maandag 22 september 2008 14:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, dat topic niet, maar het Groningen SC topic wel
En dat terwijl dat niet eens in mijn hoofd op was gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |