mag hopen van niet.... hoewel het wel heel erg echt lijkt... de kop ook bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Noodly het volgende:
http://www.zootoo.com/petnews/zebradonkeyworldsfirstzedonk
Die zijn echt?![]()
[ afbeelding ]
egwel... ben moe... en wilde eigenlijk vanavond nog op stap...... blerghquote:
Ok, leg uit?quote:Op zondag 21 september 2008 11:39 schreef Ezzer het volgende:
Zondagochend firstpost incl spierpijn en blauwe plekken!
Nou ik ben 5 min bezig geweest om recht op te gaan zitten ivm een iets te fanatieke middag op t veld gister. Gelukkig resulteerde dit in een prima overwinning maar het koste ook wat blauwe plekken en spierpijnquote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, leg uit?
* maedel is heel degelijk aan het poetsen...
Yeey! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Haaaaaai.
Ik ga morgen officieel verhuizen![]()
Heej, is het gelukt?quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Haaaaaai.
Ik ga morgen officieel verhuizen![]()
Wheehehe. Ik denk ookquote:
Hoei woei dat de dag ooit nog mocht komen dat ik iemand aan zou steken met gepoets, halleluja!quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Wheehehe. Ik denk ook
O-ve-ri-gens, Nan, je hebt me aangestoken met je gepoets.
Ik ben de bovenverdieping eens flink onder handen aan het nemen. En ik heb eer van m'n werk kan ik wel zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 12:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoei woei dat de dag ooit nog mocht komen dat ik iemand aan zou steken met gepoets, halleluja!
Schiet het al op?
Jeuh! Waar?quote:Ik ga vandaag BBQ-en in het zonnige zuiden (brabant).
Da's best dichtbijquote:Op zondag 21 september 2008 12:53 schreef NanKing het volgende:
Oeh fijn is dat altijd he, dat je eer van je werk hebt. Dat heb ik ook altijd als ik puinruim hier.
Het is in Beek en Donk volgens mij.
Jij was trouwens toch vegetariër?quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef NanKing het volgende:
Ja, we rijden gelukkig met iemand mee met den auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |