Ik zei 'n glas' niet 'glas'.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef Ezzer het volgende:
Aangezien bierflesjes van glas gemaakt zijn drink je dus ook uit het flesje...?
En idd de afwas is een goede leidraad in de keuze tussen wel of geen glas
wie gaat er dan ook in hemelsnaam in Groningen wonen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ssh...
Ik begin net een beetje aan Groningen te wennen. Beetje heimwee kweken is niet tof
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Ezzer het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in hemelsnaam in Groningen wonen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Is toevallig heel leuk hoor hierEn veel minder toeristen.
Als ik nou wist wat 't was dan zou ik heel misschien wel gaan.quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Noodly het volgende:
Wie gaat er mee naar Pann on Tour op 4 oktober in Arnhem
quote:PANN-on-Tour Arnhem: Nieuw leven in Luxor!
Op 4 oktober is het zover! PANN-on-Tour doet (eindelijk) Arnhem aan en betrekt het gloednieuwe Luxor Live als locatie. In navolging van uiterst geslaagde edities in onder andere Groningen, Tilburg, Eindhoven, Haarlem en Den Haag, is nu Arnhem aan de beurt. De kaartverkoop is reeds gestart.
PANN gaat helemaal los in adembenemend Arnhem! Na jarenlange leegstand en verwaarlozing is de voormalige bioscoop Luxor in Arnhem nieuw leven ingeblazen als poppodium. Het unieke art deco gebouw is gerestaureerd en getransformeerd tot LuxorLive en opent op 5 september 2008. Een toplocatie voor een bijzonder feest voor homo's én hetero's. De achterliggende gedachte van dit alles is om vandaag de dag de intergratie en emancipatie van homojongeren te stimuleren. De feesten zijn daar een uitstekend middel voor; deze staan bekend om hun toegankelijke en vriendelijke ambiance. Daarom weten niet alleen homojongeren, maar ook hun heterovrienden de weg naar het feest te vinden.
PANN-on-Tour
Stichting PANN is zo’n anderhalf jaar geleden gestart met het PANN-on-Tour concept. Een belangrijke reden daarvoor was dat het maandelijkse PANN feest in het Utrechtse poppodium Tivoli uit zijn voegen barstte. De beschikbare kaarten waren (en zijn nog steeds) binnen de kortste keren uitverkocht. En in plaats van zijn bezoekers uit te nodigen in Utrecht, zoekt PANN-on-Tour ze nu op. PANN betrekt inmiddels de grootste poppodia in Nederland en zet daar uitverkochte feesten neer voor duizenden jongeren. Tot en met het einde van het jaar reist PANN naar Amsterdam, Arnhem, Tilburg en Den Haag. Dit alles op vrijwillige en niet-commerciële basis.
Kaartverkoop
De kaartverkoop is inmiddels gestart. Kaarten zijn ¤ 6,- per stuk en zijn alleen te koop:
- via de online voorverkoop
- op het PANN-Feest van september in Tivoli Utrecht
er zullen daar vast ook wel weer een heleboel mensen uit het H topic rondlopenquote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Noodly het volgende:
Wie gaat er mee naar Pann on Tour op 4 oktober in Arnhem
Pann feesten zijn leuk en de verdeling man/vrouw is vaak in evenwichtquote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef BlueMage het volgende:
Hm kan er nou niet heel goed achterkomen wat voor feest het nou precies is maar homo emancipatie is natuurlijk 'n goeie zaak.
M.
en zo te zien heeft het je aardig opgelucht ?quote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef maedel het volgende:
Zo, ik ben de week goed begonnen. Ik heb vóór negenen al mijn irritantie interim nep-baas de huid vol gescholden...
Haha, klinkt al een n prima maandagquote:Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef maedel het volgende:
Zo, ik ben de week goed begonnen. Ik heb vóór negenen al mijn irritantie interim nep-baas de huid vol gescholden...
Jupquote:Op maandag 15 september 2008 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij moest weer de kastanjes voor de rest uit het vuur halen ?
en zulks is aan jou wel toevertrouwdquote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Jup
Nou ja, ik wilde het zelf hoor.
Maar het is officieel mijn baas niet, en bovendien heb ik toch niks te verliezen.
Ja, ik ging wel lekker los jaquote:Op maandag 15 september 2008 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zulks is aan jou wel toevertrouwd
Nee, op een nette manier gruwelijk te kakken gezet.quote:Op maandag 15 september 2008 18:00 schreef Ezzer het volgende:
Op zijn minst toch wel een obsceen gebaar gemaakt he?
zet koffie, thee , water, verse jus en chocolademelk klaar voor een iederquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Tijd om het nog eens te proberen op kantoor![]()
*koffie lurkt
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'squote:Op dinsdag 16 september 2008 07:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet koffie, thee , water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Ik heb al een baan, en zie mezelf niet direct een coffee corner beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'sen de verse muntthee'tjes?
Zou het je zo zien doen hoor, zo enthousiast als je elke morgen de drankwaren aanbiedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb al een baan, en zie mezelf niet direct een coffee corner beginnen![]()
maar het staat er ook geheel vrijblijvend hoor, en als je dingen mist mag je die zeker aandragen
nou ik sta zelf toch ook liever aan de andere kant van de barquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Zou het je zo zien doen hoor, zo enthousiast als je elke morgen de drankwaren aanbied
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Vind het aanbod hier maar eenzijdig hoor. Waar zijn de Vifitjes, de smooties, de frappuchino's, caramel macchiato'sen de verse muntthee'tjes?
Vind je? Ik vind ze echtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op zich is daar niks mis mee, en smoothies zijn ook wel erg lekker
wel de echte vers en handgemaakte zeg maar, niet die van Campina uit het koelvak van de supermarkt want die zijn weer veels te kunstmatig walgelijk zoetquote:
niks, als je het leuk vindtquote:
Nou, caramel lijkt me een beetje aan de zoete kant, maar ik ben dol op Latte Macchiato.quote:Jij hebt zeker nog nooit een caramel macchiato gehad, dan zou je wel anders praten![]()
![]()
OMG, weet jij nog fijne lactosevrije productten? Heb je tips?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik hou van Chai. Met soja.
Overigens, maedel, in veel van die hippe koffietenten kan je alles gewoon met sojamelk vragen![]()
*lactose-intolerant is.
Ik vind de niet-houdbare alpro (in het koelschap) gewoon wel lekker. Met nesquick erdoorheen heb je nog best een goede choco, beter dan soja-choco die je koopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, weet jij nog fijne lactosevrije productten? Heb je tips?
*nu aan sojamelk van zonnatura zit... valt een beetje tegen
Mag je ook geen geitenkaas dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik vind de niet-houdbare alpro (in het koelschap) gewoon wel lekker. Met nesquick erdoorheen heb je nog best een goede choco, beter dan soja-choco die je koopt.
Verder ben ik erg echt heel slecht in om lactose vrij te levenIk zit liever 4x per dag op de wc dan dat ik de kaas laat staan...
Ik vind koffies met soja juist lekkerder dan met gewone melkquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Mag je ook geen geitenkaas dan?
Die alprotoetjes vind ik erg lekker
Ik zit nu aan de sojamacchiato en euh, het valt wat tegen.
Nadeel van Alpro is dat er vaak ook nog suiker in zit, en dat mag ik ook niet hebben. Al neem ik dus die toetjes met rietsuiker.
Is er ergens online een overzicht o.i.d.?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En wauw, ik zie nu dat in Hollandse harde kazen bijna geen lactose zit![]()
Oh shit. Ik rechtvaardigde mijn andere zondigen altijd met het feit dat ik ook kaas eet.
Niet meetbaar, stond op die site. Ik ga ook nergens anders meer zoeken nuquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
De vraag is dan "hoeveel is bijna geen"![]()
Zo eet ik ook alpro toetjes onder het mom van "een heel klein beetje rietsuiker".
Welke site?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niet meetbaar, stond op die site. Ik ga ook nergens anders meer zoeken nu
Oh shit candida-dieet..Dat moet een vriendin van mij ook, dat is echt strontirritant!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef maedel het volgende:
Ik begin te denken dat het bij mijn dieet (candidadieet) om de koemelktoestand gaat ipv om de lactose.
Ja, die dokter is er niet aan te pas gekomen. Het is de 3e keer dat ik dat doe, dus ik had zoiets van `ja ik weet het wel`. Gewoon veel te veel gezondigd, en het was weer nodig zeg maar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh shit candida-dieet..Dat moet een vriendin van mij ook, dat is echt strontirritant!voor jou.
Heb er verder de ballen verstand van overigens, maar de dokter zal het wel weten toch?
t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar isquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Sojamelkik weet dat 't gezond is en alles, maar ik blijf 't zo goor vinden.
Haha doe ik toch wat goed, ik koop 't nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar is
Aan jou de eer.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
hello ladies en enkele heer! Hoe is het hier?
En staan jullie tegenwoordig niet meer centraal, of is dat gewoon vergeten deze editie?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:Ik heb Losst en Delirious in huis, vanavond kijken
Twee vrouwen als in "een stel"?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef Noodly het volgende:
Ik ga volgende week kijken naar een kamer in een huis met 2 vrouwen en een paar kattenIk had gereageerd dat ik katten leuk vind en ik mocht komen
Dat is juist om het béter te kunnen vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef BlueMage het volgende:
Oh vandaar dat ik moeite had dit topic te vinden, omdat we nou blijkbaar centraal staan.
M.
Die slotscenequote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Liefde
Wat een lieve, zielige film...
En op tijd is wanneer dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:35 schreef NanKing het volgende:
Toevallig voor de verandering heb ik wel iets geslapen.
Ik was gisteren op tijd gaan slapen maar om 4 uur al wakker toen was ik er maar uitgegaan
zin maken geen optie ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:40 schreef maedel het volgende:
ja, he![]()
Ik zit op kantoor, en ik heb eigenlijk niet zo veel zin.
Wat nu?
quote:
en jij kan haar niet verder helpen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
Een halve (net als altijd).
Er liep hier net wel een heel prettige mevrouw langs. Die kwam voor een afspraak, maar degene waarmee, die is vrij vandaag.![]()
Nou, dat was mij niet overkomen hoor
Die, die vrij is van die afspraak is een trol (zo, kan ook maar gezegd zijn).
Hoezo, dat we weer een leukerd op kantoor hebben?quote:
Alsof JB niet OOK een leukerd isquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo, dat we weer een leukerd op kantoor hebben?![]()
Moette gij nie werke?
ja, zo bedoelde ik het ook eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof JB niet OOK een leukerd is
Eej, je hebt een nieuwe avatarquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk omdat je geen zin ad, misschien even wat afleiding
Nee, ben thuis op vrijdag, niet altijd, moet eens in de twee/drie weken werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |