t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar isquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:18 schreef BlueMage het volgende:
Sojamelkik weet dat 't gezond is en alles, maar ik blijf 't zo goor vinden.
Haha doe ik toch wat goed, ik koop 't nooit!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t schijnt dat ze daar hele oerwouden voor wegkappen, omdat er zoveel vraag naar is
Aan jou de eer.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
hello ladies en enkele heer! Hoe is het hier?
En staan jullie tegenwoordig niet meer centraal, of is dat gewoon vergeten deze editie?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:Ik heb Losst en Delirious in huis, vanavond kijken
Twee vrouwen als in "een stel"?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef Noodly het volgende:
Ik ga volgende week kijken naar een kamer in een huis met 2 vrouwen en een paar kattenIk had gereageerd dat ik katten leuk vind en ik mocht komen
Dat is juist om het béter te kunnen vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef BlueMage het volgende:
Oh vandaar dat ik moeite had dit topic te vinden, omdat we nou blijkbaar centraal staan.
M.
Die slotscenequote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Liefde
Wat een lieve, zielige film...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |