topic was blijkbaar leukquote:[quote]Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Forza- het volgende:
Mod: Sluit hem maar. Heb geen zin dat mensen gaan zoeken naar namen etc.![]()
dat klinkt leuk, OP graagquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Samenvatting:
Geneeskundestudent, Nijmegen, avond zuipen, neukt met 35-jarige opleidingcoördinatrice.
Aanvullingen zijn welkom.
dan haal je de persoonlijke gegevens wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb hem, maar mij wacht een ban als ik hem post
Dat niet, maar op basis van de OP was naar verluid goed uitgewoonde vrouw wel te vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef Stali het volgende:
En knip eventueel de namen er dan uit want die stonden er blijkbaar in.
Ah okay, snap het.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat niet, maar op basis van de OP was naar verluid goed uitgewoonde vrouw wel te vinden.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah okay, snap het.
De universiteit is al genoemd hier dus dan kan die OP net zo goed ook even geplaatst worden..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het was de Radboud Universiteit.
quote:
Stel het voor in de KLB FB.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef MLI het volgende:
En wat als een MOD 'm naar R&P had geschopt?
quote:
ik ben binnenkort toch tijdje niet meer actiefquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb hem, maar mij wacht een ban als ik hem post
Zullen we het gewoon dubbel doen?quote:
Twee tellen, ik probeer even de smilies goed te krijgenquote:
Met een hele hoop smileys.quote:Gisteravond lekker met een aantal van mijn studentenverenigingvrienden wezen stappen in het altijd gezellige Nijmegen. Sinds een tijdje ben ik weer aan het studeren en gelukkig was er op de Uni nog plaats voor mij, aangezien ik me redelijk laat had ingeschreven.
Via-via heb ik op hele korte termijn een kamer weten te regelen op ong. 500 meter van het keizer karel plein, dus lekker dicht bij het centrum. En het mooie was: Van die 6 mensen die het studentenpand bewoonden waren incl. mij maar 2 mannen. Nou goed eerste week kennisgemaakt met mijn huisgenoten en gisteren samen voor de eerste keer wezen stappen in het centrum.
Zo gezegd zo gedaan. Aardig wat gedronken en de einde van de avond eindigde met rasse schreden. Totdat mijn oog viel op een leuk vrouwtje van ik denk een jaar of 35. Na elkaar wat beter te hebben "leren kennen" kwam zei met het initiatief of ze bij mij mocht blijven slapen. Geen probleem, want nadat het een aantal weken geleden uit is geraakt met mijn vriendin zat mijn zak aardig vol. Ik dacht: KASSA ! (nee niet Kassa van Felix Meurders ).
Dus zo gezegd zo gedaan. Wij lekker naar mijn kamer toe en we deden het op allerlei manieren Wat een geil wijf was dat. En idd: Op een ouwe fiets moet je het eigenlijk leren
Maar goed. Vanmorgen toen we wakker werden begon ze me ineens vragen te stellen over welke studie ik doe, op welke school etc. Dus ik netjes antwoord geven, want zo hoort dat tegen een dame Blijkt dat ze afdelingscoordinator is van de opleiding die ik doe
Met andere woorden: Ik heb de afdelingscoordinator genaaid. Als dit uitkomt kan ik mijn carriere als arts wel vaarwel zeggen. Hoe moet ik mij pa nu uitleggen dat ik stratenmaker ga worden en geen hersenchirurg
Heb het maar zonder gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Twee tellen, ik probeer even de smilies goed te krijgen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Forza- het volgende:
Gisteravond lekker met een aantal van mijn studentenverenigingvrienden wezen stappen in het altijd gezellige Nijmegen. Sinds een tijdje ben ik weer aan het studeren en gelukkig was er op de Uni nog plaats voor mij, aangezien ik me redelijk laat had ingeschreven.
Via-via heb ik op hele korte termijn een kamer weten te regelen op ong. 500 meter van het keizer karel plein, dus lekker dicht bij het centrum. En het mooie was: Van die 6 mensen die het studentenpand bewoonden waren incl. mij maar 2 mannen. Nou goed eerste week kennisgemaakt met mijn huisgenoten en gisteren samen voor de eerste keer wezen stappen in het centrum.
Zo gezegd zo gedaan. Aardig wat gedronken en de einde van de avond eindigde met rasse schreden. Totdat mijn oog viel op een leuk vrouwtje van ik denk een jaar of 35. Na elkaar wat beter te hebben "leren kennen" kwam zei met het initiatief of ze bij mij mocht blijven slapen. Geen probleem, want nadat het een aantal weken geleden uit is geraakt met mijn vriendin zat mijn zak aardig vol. Ik dacht: KASSA ! (nee niet Kassa van Felix Meurders).
Dus zo gezegd zo gedaan. Wij lekker naar mijn kamer toe en we deden het op allerlei manieren Wat een geil wijf was dat. En idd: Op een ouwe fiets moet je het eigenlijk leren![]()
Maar goed. Vanmorgen toen we wakker werden begon ze me ineens vragen te stellen over welke studie ik doe, op welke school etc. Dus ik netjes antwoord geven, want zo hoort dat tegen een dameBlijkt dat ze afdelingscoordinator is van de opleiding die ik doe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met andere woorden: Ik heb de afdelingscoordinator genaaid. Als dit uitkomt kan ik mijn carriere als arts wel vaarwel zeggen. Hoe moet ik mij pa nu uitleggen dat ik stratenmaker ga worden en geen hersenchirurg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, Anthony Zeus revisited?
Dat is R&P, extreem helder licht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Het weghalen van de Openings Post (OP)
hint
dat moet bij elk subforumquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Het weghalen van de Openings Post (OP)
hint
Oh is dat alles?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef static het volgende:
Ach, schijt, Ik zie jullie wel in het banmeldtopic.
[..]
Met een hele hoop smileys.
Nou, er waren wat foto's. Volgens mij was niet zeker of het daadwerkelijk de betreffende vrouw was. (ik hoop het niet voor TS, overigensquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En in dat vorige topic hadden ze die vrouw gevonden
Ohw, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, er waren wat foto's. Volgens mij was niet zeker of het daadwerkelijk de betreffende vrouw was. (ik hoop het niet voor TS, overigens)
quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik heb zojuist dit topic evenals het begintopic naar een geneeskundestudent van het radbout gemailt
ik wou hem dit niet onthoudenquote:
Dat is dan wel weer laf.quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik heb zojuist dit topic evenals het begintopic naar een geneeskundestudent van het radbout gemailt
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is die naam/hyves/etc. van haar nu nog niet bekend?(en die loopbaan/dat leven naar de kloten) Is in dit verband GS al op de hoogte gesteld?
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.quote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
ik wou hem dit niet onthouden
dan mogen ze wel naar mij ge pm'd wordenquote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.
ja zijn ouders waren ook fout in de oorlog.quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.
Stel je niet aan zeg.quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.
Als er bij jou op school iets sappigs gebeurd wil jij het ook weten toch?quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.quote:
De wereld is groot zat. Nederland is alleen een beetje klein.quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.
relmodquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zozo. Stoer hoor, OP terugplaatsen. Stelletje keyboardhelden.
Dit wordt 'm ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je witte bureaustoelbillen bedoel je...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben wel degelijk verontwaardigd!
Krijg je daar een schouderklopje van je moeder van?quote:
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Krijg je daar een schouderklopje van je moeder van?
Ik mis het negatieve deel van het verhaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef static het volgende:
Ach, schijt, Ik zie jullie wel in het banmeldtopic.
[..]
Met een hele hoop smileys.
Takes one to know one. Maar je mag ze nog steeds zoenen, how about that?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je witte bureaustoelbillen bedoel je...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben wel degelijk verontwaardigd!
true, lijkt me ook echt te verrot als dat bij jouw gebeurtquote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.
Topic gaat een moralistisch gezeiktopic worden...quote:
Waaayyyy too much info, staticquote:
Dat is ze in ieder geval niet!quote:
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zittenquote:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
Kwist niet dat jij een meisje wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcornquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keukenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcorn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keuken
mja, k vond t wel een aardige topic-wendingquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef denthemen het volgende:
Het was een leuk topic, totdat de mod's met een toneelstukje kwamen
Die doen alsof ze een robot zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mja, k vond t wel een aardige topic-wending
zo zie je maar weer dat mod's ook maar "mensen" zijn
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Het topic was leuk, totdat een mod ging zeggen dat er geen gegevens/foto's mochten komen. Toen was het geen leuk topic meer....
Problemenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...
TVP's zijn neit nuttig meer, topic is doodgebloedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |