Ik zie het probleem ook niet echt, de chantagemogelijkheden werken volgens mij 2 kanten op, dus naar alle waarschijnlijkheid gebeurd er niets.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zie het probleem niet, of is dat wijf getrouwd?
Lijkt me niet als TS nog iemand anders 'neemt' behalve deze mature.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef muay-toy het volgende:
Heb werkt juist positief voor je studie lijkt mij toch?
Ligt natuurlijk aan zn prestatiesquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef muay-toy het volgende:
Heb werkt juist positief voor je studie lijkt mij toch?
Precies, dat dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar gaat er nu iemand op zoek naar de coördinator van Geneeskunde op de Radboud Universiteit?
*PICS*
Wie zegt dat ik Geneeskunde doe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar gaat er nu iemand op zoek naar de coördinator van Geneeskunde op de Radboud Universiteit?
*PICS*
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Forza- het volgende:
Na elkaar wat beter te hebben "leren kennen" kwam zei met het initiatief of ze bij mij mocht blijven slapen.
Dat lijkt me maar het beste jaquote:Hoe moet ik mij pa nu uitleggen dat ik stratenmaker ga worden en geen hersenchirurg
Mwoa... hoeveel vrouwelijke afdelingscoordinatoren van ongeveer 35 zijn er eigenlijk in Nijmegen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef Forza- het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Geneeskunde doe.
Uiteraard was het woord hersenarts fictief, omdat ik deze reactie al verwacht had. Misschien doe ik wel iets geheel anders, laborant ofzo
Dit topic is helemaal niet leuk zonder dat soort zakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
>>> Stoppen met het plaatsen van personen, gegevens etc. Anders gaat deze dicht, en daar is ie te leuk voor.
Je collega mod vraagt er zelf omquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
!!!! Foto's , gegevens, personen etc. verwijderd !!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
*PICS*
Dan blijf je weg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet leuk zonder dat soort zaken
Dan geeft mijn collega mod het verkeerde voorbeeld. Nee dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je collega mod vraagt er zelf om
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |