Waaayyyy too much info, staticquote:
Dat is ze in ieder geval niet!quote:
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zittenquote:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
Kwist niet dat jij een meisje wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcornquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keukenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcorn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keuken
mja, k vond t wel een aardige topic-wendingquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef denthemen het volgende:
Het was een leuk topic, totdat de mod's met een toneelstukje kwamen
Die doen alsof ze een robot zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mja, k vond t wel een aardige topic-wending
zo zie je maar weer dat mod's ook maar "mensen" zijn
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Het topic was leuk, totdat een mod ging zeggen dat er geen gegevens/foto's mochten komen. Toen was het geen leuk topic meer....
Problemenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...
TVP's zijn neit nuttig meer, topic is doodgebloedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |