relmodquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zozo. Stoer hoor, OP terugplaatsen. Stelletje keyboardhelden.
Dit wordt 'm ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je witte bureaustoelbillen bedoel je...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben wel degelijk verontwaardigd!
Krijg je daar een schouderklopje van je moeder van?quote:
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Krijg je daar een schouderklopje van je moeder van?
Ik mis het negatieve deel van het verhaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef static het volgende:
Ach, schijt, Ik zie jullie wel in het banmeldtopic.
[..]
Met een hele hoop smileys.
Takes one to know one. Maar je mag ze nog steeds zoenen, how about that?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je witte bureaustoelbillen bedoel je...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben wel degelijk verontwaardigd!
true, lijkt me ook echt te verrot als dat bij jouw gebeurtquote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.
Topic gaat een moralistisch gezeiktopic worden...quote:
Waaayyyy too much info, staticquote:
Dat is ze in ieder geval niet!quote:
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zittenquote:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
Kwist niet dat jij een meisje wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha pikt stiekem een handje en gaat er goed voor zitten
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcornquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY checkt fotoboek en slaat een arm om Fha heen
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keukenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mag ik een handje popcorn en me scharen aan je andere zijde? Popcorn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
* MrFl0ppY is bang dat hij te weinig popcorn overhoudt om het einde te halen en stuurt Smash-it naar de keuken
mja, k vond t wel een aardige topic-wendingquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef denthemen het volgende:
Het was een leuk topic, totdat de mod's met een toneelstukje kwamen
Die doen alsof ze een robot zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mja, k vond t wel een aardige topic-wending
zo zie je maar weer dat mod's ook maar "mensen" zijn
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...quote:Op woensdag 10 september 2008 10:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Het topic was leuk, totdat een mod ging zeggen dat er geen gegevens/foto's mochten komen. Toen was het geen leuk topic meer....
Problemenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lol is leuk hoor, maar als je daarmee iemand in de problemen helpt is er wat mij betreft de lol er wel vanaf...
TVP's zijn neit nuttig meer, topic is doodgebloedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |