quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:17 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, Anthony Zeus revisited?
Dat is R&P, extreem helder licht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Het weghalen van de Openings Post (OP)
hint
dat moet bij elk subforumquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef iamredleader het volgende:
Het weghalen van de Openings Post (OP)
hint
Oh is dat alles?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef static het volgende:
Ach, schijt, Ik zie jullie wel in het banmeldtopic.
[..]
Met een hele hoop smileys.
Nou, er waren wat foto's. Volgens mij was niet zeker of het daadwerkelijk de betreffende vrouw was. (ik hoop het niet voor TS, overigensquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En in dat vorige topic hadden ze die vrouw gevonden
Ohw, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, er waren wat foto's. Volgens mij was niet zeker of het daadwerkelijk de betreffende vrouw was. (ik hoop het niet voor TS, overigens)
quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik heb zojuist dit topic evenals het begintopic naar een geneeskundestudent van het radbout gemailt
ik wou hem dit niet onthoudenquote:
Dat is dan wel weer laf.quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef bloodacolyte het volgende:
ik heb zojuist dit topic evenals het begintopic naar een geneeskundestudent van het radbout gemailt
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is die naam/hyves/etc. van haar nu nog niet bekend?(en die loopbaan/dat leven naar de kloten) Is in dit verband GS al op de hoogte gesteld?
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.quote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
ik wou hem dit niet onthouden
dan mogen ze wel naar mij ge pm'd wordenquote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.
ja zijn ouders waren ook fout in de oorlog.quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.
Stel je niet aan zeg.quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze gevonden worden wil ik ze hier niet zien.
Als er bij jou op school iets sappigs gebeurd wil jij het ook weten toch?quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima thuis hebben gevoeld bij de NSB.
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.quote:
De wereld is groot zat. Nederland is alleen een beetje klein.quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, als het een ander is is alles koek en ei maar jouw gegevens moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De wereld is te klein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |