Oh, sorryquote:Op woensdag 3 september 2008 00:24 schreef longinus het volgende:
en zet mij bij de eters, ik begon er zelfs over
Hehe, welke datum was diequote:
Droevigste youtube filmpje ooitquote:Op woensdag 3 september 2008 00:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Gelukkig duur deze maar een seconde
Laat me raden, diegene in het midden die zo lekker aan het swingen is?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef longinus het volgende:
dat filmpje heeft me nog een doodsverwensing opgeleverd, door een mod,
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat me raden, diegene in het midden die zo lekker aan het swingen is?
Oh my god. Janetje en Litso zijn de enigen die ik herken.quote:
Mja, snap niet wat deze filmpjes hier doenquote:
Jij moet komen, je kreeg nog een bier van mequote:Op woensdag 3 september 2008 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlakbij, als ik zin heb laat ik mnn hoofd wel even zien
Oja! ik kijk wel eventjes, tis in de stad dus acht de kans dat ik even langs kom vrij groot aanwezigquote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Jij moet komen, je kreeg nog een bier van me
En wat side-boob?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlakbij, als ik zin heb laat ik mnn hoofd wel even zien
* raaavi benoemd zichzelf tot nieuw vleeschquote:Op woensdag 3 september 2008 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mja, snap niet wat deze filmpjes hier doenzijn ze bang voor iets van kliekjes en dan allemaal van die oude filmpjes posten waar nieuw vlees niets van afweet en er gaat een aantal pagina's over geluld worden natuurlijk.
Goed, gewoon een gedachte van mij.
Alles beter dan Mr. Jacks.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en eten bij stairway is niet duur maar duurt wel een eeuwigheid
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:40 schreef raaavi het volgende:
waar is die stairway eigenlijk?
ver lopen vanaf centraal?
3 min.quote:
Ik slenter graag.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan loop je wel langzaamtis erg dichtbij dus
Bestudeer het kaartje dan morgen nog maar eensquote:Op woensdag 3 september 2008 01:40 schreef raaavi het volgende:
google maps kaartje aub.
ben normaal geen kneus in kaarten.
zal door het tijdsstip komen
Anders doe je zelf ook ff wat moeite?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:40 schreef raaavi het volgende:
google maps kaartje aub.
'T zit hem niet echt mee vandaag huh?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Bestudeer het kaartje dan morgen nog maar eens
Als je vanaf centraal richting hoog catharijne loopt en na de ABN AMRO flappentap rechtsaf naar buiten gaat, en wanneer je buiten bent richting de dom loopt kom je er langs. In totaal 2 keer afslaan dus een kaartje is misschien wel wat overbodigquote:Op woensdag 3 september 2008 01:40 schreef raaavi het volgende:
google maps kaartje aub.
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
'T zit hem niet echt mee vandaag huh?
Hij blijft erg optimistisch over z'n eigen kunnen.quote:
pls noquote:
Het is juist om te laten zien hoe het er aan toegaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mja, snap niet wat deze filmpjes hier doenzijn ze bang voor iets van kliekjes en dan allemaal van die oude filmpjes posten waar nieuw vlees niets van afweet en er gaat een aantal pagina's over geluld worden natuurlijk.
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat kan ook, maar ik had al weer hele scenario's in mijn hoofd e.d.
Goedemorgen btw
Uhu ik heb ze ook allemaal doorgebladerdquote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen [ afbeelding ]
Oude topics doorgelezen![]()
En daarna Delta Force spelenquote:
Check!!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Dresscode Stairway: band T-shirt en je haar langer dan je CV.
Ik kom wel kaalquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Net optijd jezelf aangevuld....damn...quote:
Net een kop koffie op, ben ik wat alerterquote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Net optijd jezelf aangevuld....damn...
Heb er best wat kale vrouwen gezien in het verleden. Heb me er altijd goed vermaakt, vooral op zaterdagavond.quote:
mijn haar groeit niet zo snelquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Daaronder naturel behaard zekerquote:
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Daaronder naturel behaard zeker![]()
Nee ze zal er extencions of een permanentje hebben....quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Daaronder naturel behaard zeker![]()
lagerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee ze zal er extencions of een permanentje hebben....
Als ik nog lager ga, krijg ik nog een ban ook.....quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als ik nog lager ga, krijg ik nog een ban ook.....
Heb je nog wel een paar jaar revalidatie voor nodig zeker, om zulks status te halen. En dan nog...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:32 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ben geen reserve en ook geen josti
cerror vond ik in het begin nog grappig met zijn gezeik, maar ik zie de laatste tijd niets origineels meer langskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef raaavi het volgende:
cerror bashd alle topics vol met gehuil over mij..
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook de hark uit te hangen.
Neej, hij heeft kort haar.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
quote:
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
McDavid denk ikquote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Wie is die krullebol dan??
Ach, ik sta ook mega stijlvol te airguitarrenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.
Nooit van gehoord....quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 @ 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is het Litso.
zei ik tochquote:Op donderdag 4 september 2008 13:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*fotoboek check.
Je bent het echt![]()
Is nu te laat hč!! Sjonnie Travoltaquote:Op donderdag 4 september 2008 13:23 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien was het misschien slimmer om alles te ontkennen
Ok. Ik kom niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die vliegen zo om. Voor je het weet dansen we op YMCA
quote:The following message could not be delivered to all recipients:
Ach, een avondje zonder webcam is ook weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doet bij meer mensen msn het niet?
Kan niemand berichtjes sturen, telkens dat
[..]
En nu kan ik opeens niet meer inloggen!Daar gaat mijn sociale msnleven
even computer opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doet bij meer mensen msn het niet?
Kan niemand berichtjes sturen, telkens dat
[..]
En nu kan ik opeens niet meer inloggen!Daar gaat mijn sociale msnleven
ga jij naar de meet?quote:
Ja? Zeker weten dat je het niet erg vindt?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Ach, een avondje zonder webcam is ook weer eens wat anders
maarrem zonder webcam verdien je toch ook niets?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja? Zeker weten dat je het niet erg vindt?
jammerquote:
als jij komt, kom ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ohhh! al die muziek die daar gedraaid gaat wordenis voor mijn tijdquote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die vliegen zo om. Voor je het weet dansen we op YMCA
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij komt, kom ik ookzo fout dat het grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long live music.
vond m zelf heel erg flauw.quote:
Wij zijn de nieuwe generatie, we nemen over. Met gevoel en overschatting. Feesten vol seks, drugs en rock en roll. Wij herdefineren de Fok-kliek. Het is geen kliek meer, maar een ervaring. We zijn hier en niet weg te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mensen die fappen op nummersquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Ik kom alleen als het een <100K meet is.
Sorry mijn vermogen ligt helaas boven de 100K. Maar jij zal het er vast naar je zin hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wij zijn de nieuwe generatie, we nemen over. Met gevoel en overschatting. Feesten vol seks, drugs en rock en roll. Wij herdefineren de Fok-kliek. Het is geen kliek meer, maar een ervaring. We zijn hier en niet weg te krijgen.
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 12:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen die fappen op nummersepic sadness.
Het spijt mij eerder voor jou. Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.
141K. Kut.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Dat is ook zo. Duh!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".
Ah kijk. Iemand die mij kent. Dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Het spijt mij eerder voor jou. Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".
Meets zijn zo leuk als je ze zelf maakt, dat jij dan alleen in een hoekje gaat zitten jengelen dat er geen van je oude internetvriendjes en -helden bijzitten maakt mij persoonlijk -en waarschijnlijk een hoop anderen met mij- geen ene zak uit. Hey, mensen komen om plezier te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten.
Just my 2 cents.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij komt, kom ik ookDan kom ik niet en mag je het zelf opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan kom ik niet en mag je het zelf opruimen.
Oke, dit vind ik een ontzettend sneue reactiequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.
Wat bedoel je? Wie is ze?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:40 schreef Paramnesia het volgende:ik vond ze tof, meer mensen die het met me eens zijn?
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt er altijd een paar zeikerds tussen zitten, beetje jammer.
Ff serieus, je gooit toch niet echt azijn in een marinade?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....
Ja dhu, natuurlijk wel!!! 1 derde azijn, 2derde water....quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ff serieus, je gooit toch niet echt azijn in een marinade?
De zogenaamde newbie-meets.quote:
Hangt van het vlees af, en is iedere keer ook weer anders.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja dhu, natuurlijk wel!!! 1 derde azijn, 2derde water....
Hoe maak jij je marinade dan???
Oh, zo.quote:
Je kan ook zelf leren kokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:21 schreef Paramnesia het volgende:
Waneer krijg ik nou eens een vriendin die kan koken godverdomme.
Ja want dat onderdeel doe ik ook met m'n eigen handen dan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan ook zelf leren koken [ afbeelding ]
Ligt idd wel een beetje af van welk vlees. Maar ik gebruik eigenlijk altijd azijn erbij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hangt van het vlees af, en is iedere keer ook weer anders.
Maar wat ik bijvoorbeeld erg lekker vind is: olijfolie, ketjap, sweet chili saus, knoflook (en veel) beetje ui erdoor, peperpitjes (iig die zaadjes die erin zitten
), gembersiroop en een paar gesneden bolletjes stemgember
ehm.. tja, was het wel geloof ik
Nou doe er wat aan dan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja want dat onderdeel doe ik ook met m'n eigen handen dan.
Kijk in de OP, staat linkje naar het restaurant van de Stairwayquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ligt idd wel een beetje af van welk vlees. Maar ik gebruik eigenlijk altijd azijn erbij.
Azijn/water/verse ui/peper/zout/laurier/kruidnagel/suiker/maggi/verse knoflook is de standaard. Afhankelijk van het vlees pas ik de verhoudingen aan.
Bij vis een beetje citroen erbij, bij kip wat groene kruiden, voor konijn wat stroop...en zo voorts en et ce tera![]()
Hebben ze stoofvlees in de Stairway??
quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt er altijd een paar zeikerds tussen zitten, beetje jammer.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jullie zijn wel schattig met zijn allen!
Ga eens niet de stoere kerel uithangen, ga je 500gb hd knuffelen ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jullie zijn wel schattig met zijn allen!
Och.... Jij bent daar, PDL is daar, als het goed is komt Dingie ook.... Vlees genoeg hč, neem ik mn eigen azijn wel meequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kijk in de OP, staat linkje naar het restaurant van de Stairway
Vergeet je je jas niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:43 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk zou ik heel groot "OMNOMNOMNOM" bij dit topic moeten painten. Al dat gehap
Koekje drbij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, gezelligheid kent geen tijd
Wat heb je?quote:
Gezellig, tis weer eens wat anders als een Onz meet in mijn autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Oeh. We verplaatsen de meeting naar Ladida's huis!
Ho hoquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Oeh. We verplaatsen de meeting naar Ladida's huis!
De hardcore takquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:36 schreef longinus het volgende:
[..]
Gezellig, tis weer eens wat anders als een Onz meet in mijn auto
No way, je eet vlees rood, net gaar, maar nog kloppend...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....
Ik neuk alles dat paars is..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De hardcore takvan ONZ komt binnenkort samen bij Purpled00s in Maassluis
![]()
Mensen die erbij willen zijn, kunnen bij haar solliciteren.
Hehe.quote:
Ok. Hij lag nog in de kofferbak maar we gaan hem dadelijk verbrandenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik me toch verveelde.
[..]
Je mag'm houden
Zal ik dan voor de zekerheid maar niet komen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
* raaavi doet ze paarse trui niet meer aan
Ik heb nooit een leven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iedereen ineens een leven op zaterdag?
Sta ik weer als enige met een Spaanse vlag te zwaaien...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef MASD het volgende:
Maar goed, ik kom toch niet dus het boeit niemand.
Als ik een keer kom neem ik mijn 2 meter grote vlag meequote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sta ik weer als enige met een Spaanse vlag te zwaaien...
2 meter? Nee, dat haal ik niet. Is goed, doe maar!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik een keer kom neem ik mijn 2 meter grote vlag mee
ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 meter? Nee, dat haal ik niet. Is goed, doe maar!
Wel leuk, ik heb die Spaanse vlag boven mn bed hangen. Een Catalaanse die ik mee naar huis nam en bovenop zat en daartegenaan keek, was niet zo vrolijk....
Deze zomer? Welke zomer?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
deze zomer een picknickmeet lijkt mij trouwens wel tof
Tof, ik heb altijd al willen bieren met c.quote:Op zondag 7 september 2008 03:28 schreef cerror het volgende:
Zet me maar op misschien.
Lijkt me tof (en een ontzettende eerquote:Op zondag 7 september 2008 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, ik heb altijd al willen bieren met c.
Maar doe het zelf, jij bent de onzmod
bierenbeulquote:Op zondag 7 september 2008 04:16 schreef remlof het volgende:
Bavaria is altijd nog beter dan Heineken. Dat vind ik er van.
misschienquote:
dat plus bier is mine prime motivatorquote:Op zondag 7 september 2008 06:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gezellig joh, beetje FOK!kers uitlachen enzo
Nog een motivatie om te gaan; je krijgt een biertje van me!quote:Op zondag 7 september 2008 06:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat plus bier is mine prime motivator
bavaria weggeven is als een stortbui op een begrafenisquote:Op zondag 7 september 2008 06:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nog een motivatie om te gaan; je krijgt een biertje van me!
Zie het zo, het kost je niets!quote:Op zondag 7 september 2008 06:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
bavaria weggeven is als een stortbui op een begrafenis_!
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 7 september 2008 06:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Bijna mn drinken via mn neus naar buiten
Schenken ze ook sterke drank in de Stairway?† The 3 Kings †
voor teveel geld wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 07:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]! Bijna mn drinken via mn neus naar buiten
Schenken ze ook sterke drank in de Stairway?
5,30 valt nog mee, laatst vroegen ze 7 euro voor whiskey ice teaquote:Op zondag 7 september 2008 07:18 schreef TheSorrow het volgende:
Laatst gingen we lasergamen () en toen betaalde ik ook 5,30
!!! voor een whiskey cola. Ik gaf een 10tje en kreeg 8,30 terug
ik zou keihard gaan lachen bij remlofquote:Op zondag 7 september 2008 07:23 schreef TheSorrow het volgende:
Echt belachelijk die prijzen. Als het echt bizar duur is sturen we remlof er gewoon op af om er wat van te zeggen.
'Ja ik ben remlof van het FOK! forum en ik ben een admin daar. Ik vind jullie prijzen hooguit schandalig te noemen, ik eis dat ze verlaagd worden, of ik ban jullie!'
drinkende fokkersquote:
bijna jarigquote:
Rare praktijken krijg je danquote:
gewoon keihard anaal verrassenquote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rare praktijken krijg je dan
Ik heb S-F een poging zien doen om liszle te zoenen, het leek meer op een plaatselijke verkrachting, hij dook uit het niets er bovenop!![]()
Aangename verrassing voor de dame in kwestie, weet ze gelijk waar ze aan toe isquote:
quote:
En dan vergeet je nog te vermelden dat hij het eerst bij Afzuigkap probeerde.quote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb S-F een poging zien doen om liszle te zoenen, het leek meer op een plaatselijke verkrachting, hij dook uit het niets er bovenop!![]()
Waarom zou jij uitgenodigt moeten worden? Bijbal...quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom zou jij uitgenodigt moeten worden? Bijbal...
quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Je moet je aanmelden. Niemand wordt uitgenodigd.
Wie is S-Fquote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rare praktijken krijg je dan
Hoi!quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Je moet je aanmelden. Niemand wordt uitgenodigd.
Uiteraard, zeker met zo'n pimp abbo ding maak je me helemaal gekquote:
Je moet bier drinken.quote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind er ook niks aan, dat neuken.
Maar je moet toch wat he?
We kunnen wel gaan knuffelen enzoquote:Op zondag 7 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind er ook niks aan, dat neuken.
Maar je moet toch wat he?
Dan zal ik niet lang op de meet aanwezig zijn denk ik zo.quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jep, raaavi is 17.
Ik ben zelf net 18
En het niveau op de meet zal rond de 16 liggen
<16. *fapfapfap*quote:Op zondag 7 september 2008 21:38 schreef longinus het volgende:
Hmm, bordjes maken met <16, 16-18, 18+
mja, anders is het strafbaarquote:
quote:
na een paar biertjes bij de meeste ouwe lullen wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jep, raaavi is 17.
Ik ben zelf net 18
En het niveau op de meet zal rond de 16 liggen
Nohhhhhhhhhh. Waarom niet?quote:Op zondag 7 september 2008 23:07 schreef Red_Cat het volgende:
Neee helaas ga ik niet aanwezig zijn deze meetwel jammer want is lekker dichtbij!
moet je wel een brief van je moeder meenemen dat je mag komenquote:Op zondag 7 september 2008 23:50 schreef MarkM het volgende:
Ik ben 14, mag ik ook komen? (a)
Zal ik doen meneer. Wil jij een biertje voor me kopen? :$quote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef murp het volgende:
[..]
moet je wel een brief van je moeder meenemen dat je mag komen
Zo, kleine meisjes hebben grote oortjesquote:
Hoezo kleinquote:Op zondag 7 september 2008 23:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Zo, kleine meisjes hebben grote oortjes
Ja tuuk zijn die er.. sterker nog die categorie wordt flink vertegenwoordigd !! Dus gewoon komenquote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Ehm, een meet met 14 tot 17-jarigen is niet echt iets voor mij denk ik. Komen er ook (eind) twintigers of hoe zit het?
Zijn er al veel FOK! meets geweest? En hoeveel mensen komen er dan ongeveer. Ben een aardig bekende forummeeter (keer of 15 in totaal denk ik zo), maar van FOK! nog nooit. Maar goed om te weten dat ik straks niet degene zal zijn die het bier voor de 14-jarigen moet gaan halenquote:Op maandag 8 september 2008 00:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja tuuk zijn die er.. sterker nog die categorie wordt flink vertegenwoordigd !! Dus gewoon komen
Ow en Scorp ergens tussen 00.00 en 01.30 taaien dan de meeste af dus het is wel de moeite waard nog denk ik dan
Nou, komen er juist vrij weinig van. Volgens mij staat er maar 1 tussen de komers in het lijstjequote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Ehm, een meet met 14 tot 17-jarigen is niet echt iets voor mij denk ik. Komen er ook (eind) twintigers of hoe zit het?
Ja er zijn al aardig wat FOK! meets in de loop der jaren geweestquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn er al veel FOK! meets geweest? En hoeveel mensen komen er dan ongeveer. Ben een aardig bekende forummeeter (keer of 15 in totaal denk ik zo), maar van FOK! nog nooit. Maar goed om te weten dat ik straks niet degene zal zijn die het bier voor de 14-jarigen moet gaan halen
OMg dat was jij jaquote:Op maandag 8 september 2008 00:37 schreef Scorp[AM] het volgende:
aah HOBJE kom jhe ook
dan kan ik jou mooi vertellen hoe HARD eggstc pwned
Ik weet het nog niet zeker, houd alles open. Stairway is wel leuk, vroeger vaak geweest, staan headbangen op het podium (ik was degene met het kortste haarquote:Op maandag 8 september 2008 00:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja er zijn al aardig wat FOK! meets in de loop der jaren geweest
En ja de ene keer komt er 15 man maar dit soort meets vaak wel enorm veel meer!
Man/vrouw of 60 kan zo gebeuren
Leuk dat je ook komt
quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel leuk en aardig dat ik nog steeds op die lijst sta maar ik kan nog steeds niet he
Ja zeg wat is dat nou dribs..quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel leuk en aardig dat ik nog steeds op die lijst sta maar ik kan nog steeds niet he
Gaan wij nog schuifelen en schuren?quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zeg wat is dat nou dribs..
De hele FOK!meute jou aanmoedigen met je concerten enzo en dan niet komen naar een meet
Kan echt nie he
Surequote:Op maandag 8 september 2008 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaan wij nog schuifelen en schuren?
Wat is goed tegenwoordigquote:
Mogguhquote:
pvtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |