Hoezo kleinquote:Op zondag 7 september 2008 23:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Zo, kleine meisjes hebben grote oortjes
Ja tuuk zijn die er.. sterker nog die categorie wordt flink vertegenwoordigd !! Dus gewoon komenquote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Ehm, een meet met 14 tot 17-jarigen is niet echt iets voor mij denk ik. Komen er ook (eind) twintigers of hoe zit het?
Zijn er al veel FOK! meets geweest? En hoeveel mensen komen er dan ongeveer. Ben een aardig bekende forummeeter (keer of 15 in totaal denk ik zo), maar van FOK! nog nooit. Maar goed om te weten dat ik straks niet degene zal zijn die het bier voor de 14-jarigen moet gaan halenquote:Op maandag 8 september 2008 00:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja tuuk zijn die er.. sterker nog die categorie wordt flink vertegenwoordigd !! Dus gewoon komen
Ow en Scorp ergens tussen 00.00 en 01.30 taaien dan de meeste af dus het is wel de moeite waard nog denk ik dan
Nou, komen er juist vrij weinig van. Volgens mij staat er maar 1 tussen de komers in het lijstjequote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef El_Matador het volgende:
Ehm, een meet met 14 tot 17-jarigen is niet echt iets voor mij denk ik. Komen er ook (eind) twintigers of hoe zit het?
Ja er zijn al aardig wat FOK! meets in de loop der jaren geweestquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn er al veel FOK! meets geweest? En hoeveel mensen komen er dan ongeveer. Ben een aardig bekende forummeeter (keer of 15 in totaal denk ik zo), maar van FOK! nog nooit. Maar goed om te weten dat ik straks niet degene zal zijn die het bier voor de 14-jarigen moet gaan halen
OMg dat was jij jaquote:Op maandag 8 september 2008 00:37 schreef Scorp[AM] het volgende:
aah HOBJE kom jhe ook
dan kan ik jou mooi vertellen hoe HARD eggstc pwned
Ik weet het nog niet zeker, houd alles open. Stairway is wel leuk, vroeger vaak geweest, staan headbangen op het podium (ik was degene met het kortste haarquote:Op maandag 8 september 2008 00:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja er zijn al aardig wat FOK! meets in de loop der jaren geweest
En ja de ene keer komt er 15 man maar dit soort meets vaak wel enorm veel meer!
Man/vrouw of 60 kan zo gebeuren
Leuk dat je ook komt
quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel leuk en aardig dat ik nog steeds op die lijst sta maar ik kan nog steeds niet he
Ja zeg wat is dat nou dribs..quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het wel leuk en aardig dat ik nog steeds op die lijst sta maar ik kan nog steeds niet he
Gaan wij nog schuifelen en schuren?quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zeg wat is dat nou dribs..
De hele FOK!meute jou aanmoedigen met je concerten enzo en dan niet komen naar een meet
Kan echt nie he
Surequote:Op maandag 8 september 2008 00:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaan wij nog schuifelen en schuren?
Wat is goed tegenwoordigquote:
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |