Nou doe er wat aan dan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja want dat onderdeel doe ik ook met m'n eigen handen dan.
Kijk in de OP, staat linkje naar het restaurant van de Stairwayquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ligt idd wel een beetje af van welk vlees. Maar ik gebruik eigenlijk altijd azijn erbij.
Azijn/water/verse ui/peper/zout/laurier/kruidnagel/suiker/maggi/verse knoflook is de standaard. Afhankelijk van het vlees pas ik de verhoudingen aan.
Bij vis een beetje citroen erbij, bij kip wat groene kruiden, voor konijn wat stroop...en zo voorts en et ce tera![]()
Hebben ze stoofvlees in de Stairway??
quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt er altijd een paar zeikerds tussen zitten, beetje jammer.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jullie zijn wel schattig met zijn allen!
Ga eens niet de stoere kerel uithangen, ga je 500gb hd knuffelen ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jullie zijn wel schattig met zijn allen!
Och.... Jij bent daar, PDL is daar, als het goed is komt Dingie ook.... Vlees genoeg hè, neem ik mn eigen azijn wel meequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kijk in de OP, staat linkje naar het restaurant van de Stairway
Vergeet je je jas niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:43 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk zou ik heel groot "OMNOMNOMNOM" bij dit topic moeten painten. Al dat gehap
Koekje drbij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, gezelligheid kent geen tijd
Wat heb je?quote:
Gezellig, tis weer eens wat anders als een Onz meet in mijn autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Oeh. We verplaatsen de meeting naar Ladida's huis!
Ho hoquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Oeh. We verplaatsen de meeting naar Ladida's huis!
De hardcore takquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:36 schreef longinus het volgende:
[..]
Gezellig, tis weer eens wat anders als een Onz meet in mijn auto
No way, je eet vlees rood, net gaar, maar nog kloppend...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....
Ik neuk alles dat paars is..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De hardcore takvan ONZ komt binnenkort samen bij Purpled00s in Maassluis
![]()
Mensen die erbij willen zijn, kunnen bij haar solliciteren.
Hehe.quote:
Ok. Hij lag nog in de kofferbak maar we gaan hem dadelijk verbrandenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik me toch verveelde.
[..]
Je mag'm houden
Zal ik dan voor de zekerheid maar niet komen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
* raaavi doet ze paarse trui niet meer aan
Ik heb nooit een leven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iedereen ineens een leven op zaterdag?
Sta ik weer als enige met een Spaanse vlag te zwaaien...quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef MASD het volgende:
Maar goed, ik kom toch niet dus het boeit niemand.
Als ik een keer kom neem ik mijn 2 meter grote vlag meequote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sta ik weer als enige met een Spaanse vlag te zwaaien...
2 meter? Nee, dat haal ik niet. Is goed, doe maar!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik een keer kom neem ik mijn 2 meter grote vlag mee
ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 meter? Nee, dat haal ik niet. Is goed, doe maar!
Wel leuk, ik heb die Spaanse vlag boven mn bed hangen. Een Catalaanse die ik mee naar huis nam en bovenop zat en daartegenaan keek, was niet zo vrolijk....
Deze zomer? Welke zomer?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
deze zomer een picknickmeet lijkt mij trouwens wel tof
Tof, ik heb altijd al willen bieren met c.quote:Op zondag 7 september 2008 03:28 schreef cerror het volgende:
Zet me maar op misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |