Mensen die fappen op nummersquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Ik kom alleen als het een <100K meet is.
Sorry mijn vermogen ligt helaas boven de 100K. Maar jij zal het er vast naar je zin hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wij zijn de nieuwe generatie, we nemen over. Met gevoel en overschatting. Feesten vol seks, drugs en rock en roll. Wij herdefineren de Fok-kliek. Het is geen kliek meer, maar een ervaring. We zijn hier en niet weg te krijgen.
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 12:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen die fappen op nummersepic sadness.
Het spijt mij eerder voor jou. Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.
141K. Kut.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Dat is ook zo. Duh!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".
Ah kijk. Iemand die mij kent. Dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Het spijt mij eerder voor jou. Op een of andere manier blijf je vasthouden aan de gedachtegang van: "omg, ze hebben een hoog regnummer! dan kunnen ze niet tof zijn!".
Meets zijn zo leuk als je ze zelf maakt, dat jij dan alleen in een hoekje gaat zitten jengelen dat er geen van je oude internetvriendjes en -helden bijzitten maakt mij persoonlijk -en waarschijnlijk een hoop anderen met mij- geen ene zak uit. Hey, mensen komen om plezier te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten.
Just my 2 cents.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij komt, kom ik ookDan kom ik niet en mag je het zelf opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan kom ik niet en mag je het zelf opruimen.
Oke, dit vind ik een ontzettend sneue reactiequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar die newbie-meets zijn gewoon niet tof.
Wat bedoel je? Wie is ze?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:40 schreef Paramnesia het volgende:ik vond ze tof, meer mensen die het met me eens zijn?
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt er altijd een paar zeikerds tussen zitten, beetje jammer.
Ff serieus, je gooit toch niet echt azijn in een marinade?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Azijn hoort nou eenmaal in een marinade, maakt het vlees alleen maar lekkerder....
Ja dhu, natuurlijk wel!!! 1 derde azijn, 2derde water....quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ff serieus, je gooit toch niet echt azijn in een marinade?
De zogenaamde newbie-meets.quote:
Hangt van het vlees af, en is iedere keer ook weer anders.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja dhu, natuurlijk wel!!! 1 derde azijn, 2derde water....
Hoe maak jij je marinade dan???
Oh, zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |