ik zou keihard gaan lachen bij remlofquote:Op zondag 7 september 2008 07:23 schreef TheSorrow het volgende:
Echt belachelijk die prijzen. Als het echt bizar duur is sturen we remlof er gewoon op af om er wat van te zeggen.
'Ja ik ben remlof van het FOK! forum en ik ben een admin daar. Ik vind jullie prijzen hooguit schandalig te noemen, ik eis dat ze verlaagd worden, of ik ban jullie!'
drinkende fokkersquote:
bijna jarigquote:
Rare praktijken krijg je danquote:
gewoon keihard anaal verrassenquote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rare praktijken krijg je dan
Ik heb S-F een poging zien doen om liszle te zoenen, het leek meer op een plaatselijke verkrachting, hij dook uit het niets er bovenop!![]()
Aangename verrassing voor de dame in kwestie, weet ze gelijk waar ze aan toe isquote:
quote:
En dan vergeet je nog te vermelden dat hij het eerst bij Afzuigkap probeerde.quote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb S-F een poging zien doen om liszle te zoenen, het leek meer op een plaatselijke verkrachting, hij dook uit het niets er bovenop!![]()
Waarom zou jij uitgenodigt moeten worden? Bijbal...quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom zou jij uitgenodigt moeten worden? Bijbal...
quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Je moet je aanmelden. Niemand wordt uitgenodigd.
Wie is S-Fquote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rare praktijken krijg je dan
Hoi!quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Je moet je aanmelden. Niemand wordt uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |