Goedemorgenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat kan ook, maar ik had al weer hele scenario's in mijn hoofd e.d.
Goedemorgen btw
Uhu ik heb ze ook allemaal doorgebladerdquote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen [ afbeelding ]
Oude topics doorgelezen![]()
En daarna Delta Force spelenquote:
Check!!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Dresscode Stairway: band T-shirt en je haar langer dan je CV.
Ik kom wel kaalquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Net optijd jezelf aangevuld....damn...quote:
Net een kop koffie op, ben ik wat alerterquote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Net optijd jezelf aangevuld....damn...
Heb er best wat kale vrouwen gezien in het verleden. Heb me er altijd goed vermaakt, vooral op zaterdagavond.quote:
mijn haar groeit niet zo snelquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef El_Matador het volgende:
Daaronder naturel behaard zekerquote:
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Daaronder naturel behaard zeker![]()
Nee ze zal er extencions of een permanentje hebben....quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Daaronder naturel behaard zeker![]()
lagerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee ze zal er extencions of een permanentje hebben....
Als ik nog lager ga, krijg ik nog een ban ook.....quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als ik nog lager ga, krijg ik nog een ban ook.....
Heb je nog wel een paar jaar revalidatie voor nodig zeker, om zulks status te halen. En dan nog...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:32 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ben geen reserve en ook geen josti
cerror vond ik in het begin nog grappig met zijn gezeik, maar ik zie de laatste tijd niets origineels meer langskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef raaavi het volgende:
cerror bashd alle topics vol met gehuil over mij..
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook de hark uit te hangen.
Neej, hij heeft kort haar.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
quote:
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
McDavid denk ikquote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Wie is die krullebol dan??
Ach, ik sta ook mega stijlvol te airguitarrenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.
Nooit van gehoord....quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 @ 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is het Litso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |