cerror vond ik in het begin nog grappig met zijn gezeik, maar ik zie de laatste tijd niets origineels meer langskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:57 schreef raaavi het volgende:
cerror bashd alle topics vol met gehuil over mij..
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook de hark uit te hangen.
Neej, hij heeft kort haar.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
quote:
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben jij die krullebol die daar zn beste dansmoves laat zien?
![]()
McDavid denk ikquote:Op donderdag 4 september 2008 12:25 schreef TheYoung1 het volgende:
Wie is die krullebol dan??
Ach, ik sta ook mega stijlvol te airguitarrenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik sta gelukkig een beetje op de achtergrond maar ik zag mij wel harken op muziek.
Nooit van gehoord....quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 @ 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is het Litso.
!!!!!!
zei ik tochquote:Op donderdag 4 september 2008 13:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*fotoboek check.
Je bent het echt![]()
Is nu te laat hè!! Sjonnie Travoltaquote:Op donderdag 4 september 2008 13:23 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien was het misschien slimmer om alles te ontkennen
Ok. Ik kom niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die vliegen zo om. Voor je het weet dansen we op YMCA
quote:The following message could not be delivered to all recipients:
Ach, een avondje zonder webcam is ook weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doet bij meer mensen msn het niet?
Kan niemand berichtjes sturen, telkens dat
[..]
En nu kan ik opeens niet meer inloggen!Daar gaat mijn sociale msnleven
even computer opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doet bij meer mensen msn het niet?
Kan niemand berichtjes sturen, telkens dat
[..]
En nu kan ik opeens niet meer inloggen!Daar gaat mijn sociale msnleven
ga jij naar de meet?quote:
Ja? Zeker weten dat je het niet erg vindt?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Ach, een avondje zonder webcam is ook weer eens wat anders
maarrem zonder webcam verdien je toch ook niets?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja? Zeker weten dat je het niet erg vindt?
jammerquote:
als jij komt, kom ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |