quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
6 nuggets = 250 kcal
cheeseburger = 300kcal
big tasty met bacon = 885 kcal
fish nuggets = 160 kcal
kleine friet = 235
middel friet = 340
grote friet = 470
salade met krokante kip = 300 kcal (ik weet niet of dat die in het zwarte bakje is?)
kleine cola = 110 kcal
middel cola = 170 kcal
grote cola = 210 kcal
gewoon ijsje = 135 kcal
chocolade sundae = 275 kcal
mac flurry m&m = 390 kcal
milkshake banaan groot = 430 kcal
milkshake banaan klein = 215 kcal
Als ik dit zo kijk vind ik de frietjes zonde van de kcal, dan kan ik beter nog 2x visnuggets nemen of zo..
quote:Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De Griekse en de tonijnsalade bevatten beide 75 kcal. Maar ik weet niet of je die altijd neemt.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
normaal neem ik vaak:
6 nuggets, grote friet, cola light, ketchup = 735 kcal
milkshake nam ik nooit, want dacht dat het heeeel veel kcal zou zijn
volgende keer neem ik:
6 nuggets, kleine milkshake banaan, cola light = 465 kcal
Nee hebben ze al lang, zitten o.a. in het kindermenu (als optie)quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef mordradead het volgende:
Zijn die fishnuggets nieuw ofzonog nooit van gehoord.... ze mogen wat mij betreft wel eens normale mayonaise toevoegen aan hun assortiment want die saus die ze nu hebben is niet te baften.
Nee johquote:Op maandag 1 september 2008 23:33 schreef Chicolate het volgende:
Je had ze erop aan willen spreken?
tvp ook. Ga slapen. Ben niet eens moe.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
Jeetje PF, kan me echt niet voorstellen dat je dan nog honger hebt hoor![]()
Oh en kijk, een deel van de menukaart van een restaurantje op Madeira, waar ze een poging hadden gedaan om het in het Nederlands te vertalen! Hadden ze beter niet kunnen doen, want om Nagerechten nou Magererechten te noemen
[ afbeelding ]
Hm... Nou ja, ik hoef niet alles op te eten. En ik ben ziek, dus gebruik ik meer energiequote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef conleche het volgende:
1 snee brood met pindakaas is ongeveer 160 cal. dus dat x 10 is 1600
Dan de banaan en druiven: zo'n 200 (90 voor de banaan en druiven ligt er heel erg aan hoeveel)
Dan 100 voor de tomatensla
muesli, geen idee hoe groot je bak is, maar zeg 200
al die yoghurtjes en optimel bij elkaar 300
sinaasappelsap 100
Dus je zit op 2500 cal. Das fors.
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee foei, gewoon invullen
Mag ik vragen wat je als vervanger voor je brood eet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
@P.F. - toen ik nog brood at, had ik ook áltijd honger. Net als jij at ik rustig 10 boterhammen + fruit +normaal avondeten etc. weg. SInds ik geen brood meer eet heb ik ook geen honger meer. Niet meer dat gevoel van "ik moet iets eten. NU!" Wel eet ik gewoon door de hele dag en zorg ik ervoor dat ik geen lege buik heb. Misschien is dit ook voor jou iets om uit te proberen.
Wijntjes zijn niet erg, ik heb wel moeite met slechte wijntjes en geloof me, kroegwijn is de bocht der bochten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
sjie! (SHE) mwah, het gaat deels. het ging heel goed, maar ik voel me sinds dit weekend ineens heel erg alleen en dik en lelijk en ongewenst. allemaal onzin natuurlijk. heb lieve vriendinnetjes die me knuffelen en lieve dngen zeggen, maar ik ben iets te vaak in de kroeg te vinden met een wit wijntje in mn handen de laatste tijd. en t is slechte wijn (want gisteren heb ik er echt maar 2 gedronken)...
t gebonk is al een beetje weg. ik wacht nu op mn was en ga dan maar eens naar kantoor. weer een ritme/to do lijstje opbouwen.
B12 is de zogenaamde weerstands en energie-vitamine.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
B12, is dat vitamine-meuk?
geen enkele huisarts in de stad kan me vandaag ontvangen, maar heb wel een gevonden waar ik me in kan schrijven.. maargoed, daar heb ik op 't moment bar weinig aan.
Naar de eerste hulp gaan lijkt me ook geen oplossing, want: die zeggen dat ik naar de huisarts moet voor dit soort klachtenen ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen met die hoofdpijn. Hij blijft maar en blijft maar
en niets helpt
word er echt gek van!!
qua eten heb ik geen idee, volgens mij gisteren wel goed, maar proef ook nog 's nietsdus zal niet snel nog wat opscheppen omdat het 'zo lekker is', want geen idee. Heb René ook maar laten koken, want dan proef ik toch niet of 't lekker was
Inderdaad, of omdat je ook niets proeft misschien een voorhoofdsholteontsteking?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Je koppie klinkt als een flinke migraine aanval/spanningshoofdpijn; misschien een resultaat van de verhuizingstress/nieuw schooljaar en bijkomende uitputting?
dat had ik ook al gevonden ja.. maargoed, geen enkele huisarts wil/kan me vandaag helpen... en voor zoiets heb je antibiotica nodigquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef Bextacy het volgende:
[..]
Inderdaad, of omdat je ook niets proeft misschien een voorhoofdsholteontsteking?
Ik ben vorig jaar bij een weekenddienst arts geweest wegens een angina en ik hoefde daarvoor niet te betalen. Waarom jij wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
spreekuur waar ikdan grof voor moet betalen omdat ze niet mijn huisarts zijn.. en zoveel geld heb ik gewoon niet 'over'
Volgens een schema wat ik op internet heb gevonden, zou ik nu rond de 70 kilo moeten zijn. Maar of dat ook klopt weet ik niet. In dat schema gaan ze namelijk uit van een toenamen van 14 kg in totaal, maar volgens andere bronnen is 7-10 kg voldoende. Ik weet wel dat de verloskundige een beetje bedenkelijk keek bij de vorige controle, toen ik voor de vierde keer op een rij hetzelfde gewicht had op hun weegschaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
GWS, wat zou je dan nu aan moeten gekomen zijn? Op zich zou ik het juist wel handig vinden dat het geen enorme buik is ofzo, kan je nog redelijk wat gewone kleding aan toch?
Ik moet nu ineens aan Agnes denken (Peter van Straaten)quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
sjie! (SHE) mwah, het gaat deels. het ging heel goed, maar ik voel me sinds dit weekend ineens heel erg alleen en dik en lelijk en ongewenst. allemaal onzin natuurlijk. heb lieve vriendinnetjes die me knuffelen en lieve dngen zeggen, maar ik ben iets te vaak in de kroeg te vinden met een wit wijntje in mn handen de laatste tijd. en t is slechte wijn (want gisteren heb ik er echt maar 2 gedronken)...
Die vriend van d'r was dan ook niet zo'n fris type als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Overigens wel vreemd hoor, een ontstoken tongpiercing.
Die kans is zo goed als nihil, of je moet echt hele smerige dingen in je muil stoppen.
Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:
Da's Graaf Slis! Die ken je toch wel, zeker? Ik heb ook geen zin vandaag. En mannen zijn eikels. Zo..
In het algemeen en die van mij ook, woensdag zijn motorrijbewijs gehaald en sindsdien kan ik het uitzoeken. Als ik nog een verhaal moet aanhoren over een as of een vering maak ik hem dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan?)
Of gewoon in het algemeen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef mordradead het volgende:
Graaf slis is toch van Robin Hood disney tekenfilm?
Ja joh, het is toch belachelijk zoveel geld hier in voer wordt gestopt. Soms schaam ik me dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
SHE: had je die 65 euro van vorige week van de markt dan al op?![]()
(ik heb hier zo'n kaasjuwelier zitten, ik ga daar zo min mogelijk naar binnen, want ik ben altijd op het randje van bankroet als ik weer buitensta)
Twijnstraat;quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:49 schreef Ymke het volgende:
She , waar zit het? Dan ga ik morgen even langs
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
Eeetlijst heb ik vandaag niet, want die was wat floepie.
Nou nou afschuwelijk, hij is nogal vaagquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
"Closer" komt vanavond op tv!
Kennen jullie die film? Ik vond hem geweldig, maar raar, en ik ken verder niemand die het ook een goede film vond. Iedereen vond hem afschuwelijkMet Jude Law, (
), Clive Owen (
), Nathalie Portman en Julia Roberts.
De McDrekquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden waar ik vanavond gegeten heb.
Ik loop daar elke dag maar ga nooit de winkels inquote:
Ik eet nooit brood eigenlijk! Alleen vandaag omdat het makkelijk mee te nemen is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
@P.F. - toen ik nog brood at, had ik ook áltijd honger. Net als jij at ik rustig 10 boterhammen + fruit +normaal avondeten etc. weg. SInds ik geen brood meer eet heb ik ook geen honger meer. Niet meer dat gevoel van "ik moet iets eten. NU!" Wel eet ik gewoon door de hele dag en zorg ik ervoor dat ik geen lege buik heb. Misschien is dit ook voor jou iets om uit te proberen.
Nee ik neem mijn huidige gewicht steeds als startgewicht. Dan lijk ik altijd al dunquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Het regent. Toch blij dat ik nu niet hoef te fietsen, maar het is nog wel 10 minuten naar de trein lopen. Zou de rest van de dag wat vrolijker worden?
@PF: nieuwe start, nieuw begin, ga je dit als je startgewicht nemen? Dan kan je zeggen dat je veeeel meer bent afgevallen over een paar weken
Oh dan doe ik wel even mee met de ramadanquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja joh, het is toch belachelijk zoveel geld hier in voer wordt gestopt. Soms schaam ik me dood.
Maar in dit geval vind ik het niet erg, mijn man heeft helemaal rode wangetjes van verrukking en heeft zelfs de kaas gesnoept ( hij haat kaas )
Dit was elke cent waard. En ik ben een vuige snob, maar hier werd ik stil van!
Sterker nog, ik overweeg een prijsvraag te organiseren in dit topic. Als in; de eerste die deze week aantoonbaar 2 kg kwijt is, metend vanaf nu, krijgt een mandje met lekkers van deze traitteur
Kneusquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
he blergh, het ging wat beter, maar nu weer slechterdus ga nu zo lekker naar bed
eetlijstje van vandaag:
O: twee boterhammen hagelslag
L: -
T: halve balisto
D: 3 wraps met zelf gekruid gehakt met groentes en wat zure room en sla
niet om over naar huis te schrijven
maar als ik me morgen ook maar IETS beter voel ga ikspinnen
Heb hem net gezien en hij is briljant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
"Closer" komt vanavond op tv!
Kennen jullie die film? Ik vond hem geweldig, maar raar, en ik ken verder niemand die het ook een goede film vond. Iedereen vond hem afschuwelijkMet Jude Law, (
), Clive Owen (
), Nathalie Portman en Julia Roberts.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb hem net gezien en hij is briljant.
Nee dat was al ff geleden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]Serieus? Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
![]()
Ik las overspannetjequote:
Ik woog, 64. Halfuur (en een groot glas water) later nog een keer 65,5quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef kwakveense het volgende:
ja, niet valsspelen en vanavond wegen hé?
Goed zeg!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:53 schreef Webkim het volgende:
Ik was een weekje weg, maar ik heb me keurig gedragen. Weer ruim een kilo kwijt. Ik kreeg weer een maat 40 kledingstuk over mijn derriere.Nog even en ik krijg het nog weer dicht ook.
De stand: 84-en-een-beetje. Op naar de zoveelenzeventig!
quote:Op woensdag 3 september 2008 04:14 schreef motorbloempje het volgende:
@Yashi: puik! ik ga mee!
*klopt af* hoofdpijn is weg!
weet alleen niet waarom ik wakker ben nu
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef kwakveense het volgende:
helleu...
zo Evy 8 zit er weer op. Tempo nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar ik vond t ook wel n zware les: voor t eerst telkens 2 minuten rennen, 1 minuutje rusten. zo naar kantoor, en deze keer echt...
nog even voor de record SHE: ik woog vanochtend 83.7die wil ik graag als start gebruiken (gisteren was een gokje)
het wordt alleen maar mee terwijl ik keihard mn best doe, snap er niks van. ik val vast geen 2 kilo af deze week, maar ik ga t wel proberen want dan zit ik weer een beetje in de buurt van wat ik een week geleden gewoon nog woog. t is echt te gek voor woorden
*edit* foto van weegschaal weggehaald, want ik zie mn eigen lijf ineens weerspiegeld in t glas. ieuw! per PM opvraagbaar als je me niet gelooft
(ja ik pak dit grapje serieus aan he... ik baal zo van mn gewicht momenteel bah!)
Ja, fijn zo'n excuus enzo, maar het is juist in tijden van stress moeilijk om te ontspannen!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je geen gram afvalt, vergeet niet dat je al weken bezig bent met gestress, gezeik en liefdesperikelen.
Jouw cortisolspiegel gaat waarschijnlijk door het dak en hoe oneerlijk het ook klinkt, je gaat dan niks afvallen.
Al zou je op water en brood leven.
Ik zou als ik jou was nu de focus op ontspanning en reduceren van stress leggen en even lekker helemaal niet aan je gewicht denken!
Oeh ja, dat wil ik ook. Zal zo even wegen voor het startgewichtquote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Nu nog een mooie strakke rug krijgen.
ik ga eerstquote:Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Mooi zo
![]()
Ow haha zie nu het tijdstip pasmalle meid
Ga naar de sauna, maak een wandeling, doe tai chi, plan een paar uur in waarin je móet werken en een paar uur in waarin je vrij bent (net als met een normale baan), ga naar de bioscoop of lees een écht goed boek, neem valeriaan, doe ontspanningsoefeningen, laat je masseren door een echte masseur...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja, fijn zo'n excuus enzo, maar het is juist in tijden van stress moeilijk om te ontspannen!
Onderzoek weer nog niet af
Dat soort dingen zouden mij serieus niet helpen eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga naar de sauna, maak een wandeling, doe tai chi, plan een paar uur in waarin je móet werken en een paar uur in waarin je vrij bent (net als met een normale baan), ga naar de bioscoop of lees een écht goed boek, neem valeriaan, doe ontspanningsoefeningen, laat je masseren door een echte masseur...
Ik heb gegoogled.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Vivi het volgende:
Dong Quai misschien?
(Wel uitkijken als je echt zwanger wilt gaan worden, dan mag je het niet gebruiken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |