abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61308422

Het vorige deel: Slank de herfst in #218: Politiek en cadeaubonnen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  maandag 1 september 2008 @ 23:05:25 #2
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61308478
Geen op is minder scrollwerk, bij de mac neem ik altijd 6 nuggets, grote friet en medium sprite. Maar eigenlijk kom ik er nooit, wat een waardeloze tent is dat zeg.
Tevens tvp.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61308586
De discussie ging over hoe gezond de twee gouden bogen is en of cola light daar nu wel of niet aan bijdraagt
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
6 nuggets = 250 kcal
cheeseburger = 300kcal
big tasty met bacon = 885 kcal
fish nuggets = 160 kcal

kleine friet = 235
middel friet = 340
grote friet = 470

salade met krokante kip = 300 kcal (ik weet niet of dat die in het zwarte bakje is?)

kleine cola = 110 kcal
middel cola = 170 kcal
grote cola = 210 kcal

gewoon ijsje = 135 kcal
chocolade sundae = 275 kcal
mac flurry m&m = 390 kcal
milkshake banaan groot = 430 kcal
milkshake banaan klein = 215 kcal

Als ik dit zo kijk vind ik de frietjes zonde van de kcal, dan kan ik beter nog 2x visnuggets nemen of zo..
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De Griekse en de tonijnsalade bevatten beide 75 kcal. Maar ik weet niet of je die altijd neemt.
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
normaal neem ik vaak:
6 nuggets, grote friet, cola light, ketchup = 735 kcal

milkshake nam ik nooit, want dacht dat het heeeel veel kcal zou zijn
volgende keer neem ik:
6 nuggets, kleine milkshake banaan, cola light = 465 kcal
  maandag 1 september 2008 @ 23:12:58 #4
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61308763
Zijn die fishnuggets nieuw ofzo nog nooit van gehoord.... ze mogen wat mij betreft wel eens normale mayonaise toevoegen aan hun assortiment want die saus die ze nu hebben is niet te baften.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61308779
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef mordradead het volgende:
Zijn die fishnuggets nieuw ofzo nog nooit van gehoord.... ze mogen wat mij betreft wel eens normale mayonaise toevoegen aan hun assortiment want die saus die ze nu hebben is niet te baften.
Nee hebben ze al lang, zitten o.a. in het kindermenu (als optie)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 23:26:18 #6
163650 Greys
pi_61309217
Tvp

Overigens heb ik dus ook die 4,50 maar betaald Viking, voor de notes
Beetje Fok! sponsoring
Het waren dus 1 negatieve, 2 beetje neutrale en 1 lieve positieve.
Beetje jammer alleen dat je niet kunt zien wie de notes geplaatst heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61309452
Je had ze erop aan willen spreken?

tvp ook. Ga slapen. Ben niet eens moe .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 23:42:23 #8
163650 Greys
pi_61309776
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:33 schreef Chicolate het volgende:
Je had ze erop aan willen spreken?

tvp ook. Ga slapen. Ben niet eens moe .
Nee joh
Maar was wel leuk geweest bv om te weten wie de positieve had geplaatst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61310088
Woei morgen vroeg op
En na 22:00 thuis !!

Ik heb gemaakt als lunch
- een zak met 10 boterhammen
- een pot pindakaas (zodat ik ze ter plekke kan smeren)
- een halve tros druiven
- een banaan
- een curverbak met tomatensalade (peper, zout, olijfolie, azijn)
- een curverbak voor de helft met muesli
- een drinkbeker gevuld met Turkse yoghurt
- een activia appel yoghurtje
- een activia muesli yoghurtje
- twee caprisonne sinaasappelsmaak
- een aangebroken pak actimel light met limoensmaak

En als ik dan morgen nog honger heb dan heb ik pech
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 00:02:15 #10
163650 Greys
pi_61310334
Jeetje PF, kan me echt niet voorstellen dat je dan nog honger hebt hoor

Oh en kijk, een deel van de menukaart van een restaurantje op Madeira, waar ze een poging hadden gedaan om het in het Nederlands te vertalen! Hadden ze beter niet kunnen doen, want om Nagerechten nou Magererechten te noemen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61310488
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
Jeetje PF, kan me echt niet voorstellen dat je dan nog honger hebt hoor

Oh en kijk, een deel van de menukaart van een restaurantje op Madeira, waar ze een poging hadden gedaan om het in het Nederlands te vertalen! Hadden ze beter niet kunnen doen, want om Nagerechten nou Magererechten te noemen

[ afbeelding ]

Ik had de vorige keer:
- curverbak crusli
- beker yoghurt
- tomatensalade

en toen had ik nog superveel honger
dus had ik 2 tosti's (4 boterhammen)
1 pakje optimel (halve L)
en 1 bol mozerella/pesto/tomaat gekocht

en toen was m'n geld op maar had ik nog best wel trek
pi_61310503
Oh en een zakje m&m's
Maar als ik gezonde dingen meeneem kan dat voorkomen worden
pi_61311208
Hihi, die menulijst!

Greys, wat stond er in je notes? PM?? Ik kan me niet voorstellen, die negatieve!
pi_61311271
conleche, jij bent goed in schatten toch, kun jij schatten hoeveel mijn lijstje ong is?
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:48:46 #15
212082 Bextacy
Created By Nature.
pi_61311331
Mag ik met jullie mee posten?
pi_61311349
1 snee brood met pindakaas is ongeveer 160 cal. dus dat x 10 is 1600
Dan de banaan en druiven: zo'n 200 (90 voor de banaan en druiven ligt er heel erg aan hoeveel)
Dan 100 voor de tomatensla
muesli, geen idee hoe groot je bak is, maar zeg 200
al die yoghurtjes en optimel bij elkaar 300
sinaasappelsap 100

Dus je zit op 2500 cal. Das fors.
pi_61311362
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:48 schreef Bextacy het volgende:
Mag ik met jullie mee posten?
Tuulijk!!
pi_61311398
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef conleche het volgende:
1 snee brood met pindakaas is ongeveer 160 cal. dus dat x 10 is 1600
Dan de banaan en druiven: zo'n 200 (90 voor de banaan en druiven ligt er heel erg aan hoeveel)
Dan 100 voor de tomatensla
muesli, geen idee hoe groot je bak is, maar zeg 200
al die yoghurtjes en optimel bij elkaar 300
sinaasappelsap 100

Dus je zit op 2500 cal. Das fors.
Hm... Nou ja, ik hoef niet alles op te eten. En ik ben ziek, dus gebruik ik meer energie

Thanks
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:54:30 #19
212082 Bextacy
Created By Nature.
pi_61311406
Dat is fijn, want ik kan niet slapen. Heb ik de hele dag al gedaan..
Waarom ben jij hier nu nog?
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:58:02 #20
212082 Bextacy
Created By Nature.
pi_61311456
Ik ga trouwens maar weer proberen te slapen, verwachten jullie trouwens een verhaaltje over mezelf of merken jullie vanzelf wel wie ik ben?

Liefs.
pi_61311741
Jaaaa verhaaltje!!!
pi_61312770
Oeh, ik heb een hele McDonald's-discussie aangezwengeld met mijn opmerking.
pi_61312832
GVD, ik ben dus wel aangekomen in de vakantie. 1,5 kg zelfs. Ik ga dat niet invullen hoor. Ik ga wel weer verder met invullen als ik onder het gewicht zit dat er nu staat.

Zo vreselijk ben ik nou ook weer niet uit de band gesprongen.
pi_61312865
Nee foei, gewoon invullen
pi_61312868
Ik moet ook niet meer met m'n vriendje steeds schandalig veel en lekker eten. We zijn beide een beetje fatty geworden
pi_61312889
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 06:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee foei, gewoon invullen
Nee.
pi_61312910
Ik heb ook ingevuld dat ik 69,5 weeg
1.1 kg aangekomen
pi_61312979
Goeiemorgen. Het regent . Toch blij dat ik nu niet hoef te fietsen, maar het is nog wel 10 minuten naar de trein lopen. Zou de rest van de dag wat vrolijker worden?

@PF: nieuwe start, nieuw begin, ga je dit als je startgewicht nemen? Dan kan je zeggen dat je veeeel meer bent afgevallen over een paar weken
pi_61313081
Zo, tvp. Ik heb trouwens 0 notes.

Vandaag college in het Frans, wat heel ver is weggezakt en ik heb geen flauw benul van wat ik moet doen. Woei
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61313132
O, en ik ben gister heerlijk uit eten geweest, 3-gangen menu

Voorgerecht:
RAUW ZWAARD
Zwaardviscarpaccio met kappertjes en Amsterdams vet met een dressing van zwarte peper en lente ui
** Ugni Blanc Colombard, Tariquet, 2006, Frankrijk ¤ 4,55| Leffe blond ¤ 3,40

RODE HARING
Terrine van haring, nieuwe aardappel en zuring op een bietensalade
** Grillo, La Mura, 2005, Sicilia Italië ¤ 4,05 | De Koninck ¤ 2,45

ODE AAN REMY EN EGO(veg)
Ratatouille timbaaltje met een pastinaken flan
** Les 4 cepages, Tariquet, 2004, Frankrijk ¤ 4,55 | Chimay Bleu 9 % ¤ 4,55

Hoofdgerecht:
TIERENTEIJNTONIJN
Gegrilde tonijnfilet met een Tierenteynmosterdrisotto
* Sauvignon Blanc, Las Rocas 2006, Chili ¤ 4,00 | Leffe tripel 8,5% ¤ 4,25

SALTIMBOTER
Botervis omwikkelt met Gandaham en geserveerd met saliesaus
** Chardonnay California, Cedar Wood, 2005, U.S.A. ¤ 4,55| Deugniet 7,3% ¤ 4,00
GEPOFT EN INGEMAAKT
Poussin (kleine kip) uit de oven met ingemaakte citroenen en gepofte knoflooksaus
* Steen (Chenin Blanc), Wildebosch, 2006, Zuid Afrika ¤ 3,55|Grimbergen tripel 9% ¤ 4,30

HET DAK EROP
Biefstuk met persilee ( creme fraiche, peterselie, paneermeel en knoflook)
## Cabernet Sauvignon, Las Rocas, 2005, Chili ¤ 4,05 | Pauwel Kwak 8% ¤ 3,95

Met als bijgerecht een zakje luie wijven friet en een salade

Nagerecht:
KNETTERKNOTS(veg)
Chocolade ijslolly met knettersuiker en nootjes
Banyuls reserve, Frankrijk ¤ 5,55| Boon Kriek 4,5% ¤ 3,15
(er zat iets van citroensuiker bij de chocola, erg lekker )

HASSELTSE SKUM VAN SKETEN
Vanillemerinque met Hasseltse koffiemousse
Witte port, Messias, Portugal ¤ 2,55| Bourgogne des Flandres ¤ 3,65

IJSKOUD DE LEKKERSTE (veg)
Puur sorbetijs geserveerd op een krokant koekje. Vraag de bediening naar de smaken van vandaag
Voorspoed Hanepoot, Western Cape, Zuid-Afrika ¤ 4,80| Boon Framboise 5% ¤ 3,65

Was echt lekker
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61313357
Goedemorgen

Ik ga maar eens even kijken hoe de uni er ook alweer van binnen uitziet
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:22:32 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61313429
@P.F. - toen ik nog brood at, had ik ook áltijd honger. Net als jij at ik rustig 10 boterhammen + fruit +normaal avondeten etc. weg. SInds ik geen brood meer eet heb ik ook geen honger meer. Niet meer dat gevoel van "ik moet iets eten. NU!" Wel eet ik gewoon door de hele dag en zorg ik ervoor dat ik geen lege buik heb. Misschien is dit ook voor jou iets om uit te proberen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61313511
Ik moet weer in een eetritme zien te komen. Gister was ik om half 8 thuis, moe en hongerig.
Geen goede combinatie.
Ontbijten om kwart over 7 lukt me ook niet overigens. Krijg echt amper wat weg dan.
pi_61313974
tvp

misschien moet ik maar eens een dokter bellen want dit schiet niet op. Pijnstillers helpen ook geen moer namelijk
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:08:29 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61314022
mogguh!

kwak voelt een patroon bij zichzelf...en het heeft iets te maken met de kroeg, wijn, lieve vriendinnetjes, een beetje huilen, nog meer wijn, laat laat laat.... en dan hoofdpijn.

ik zet mn pc maar weer even uit... laterz...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:09:12 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61314038
Hoi. Ik heb de big mac weerstaan gisteravond .
Oh ja, nog iets goeds: Mark en ik hadden dus mot en toen hij thuis kwam uit de stad, had hij een zakje kruimels met stroop meegenomen .
Maarrrr... ik zei: "Ik vind het heel lief van je, maar ik kan het niet opeten, want ik ben weer serieus op mijn lijn aan het letten." . Ben ik een bikkel of wat?

(en dan vergeten we maar even dat ik zondagavond toen ik thuis kwam alsnog uit het zakje heb zitten snoepen ; het zakje is evengoed niet leeg gegaan )
Niet meer actief op Fok!
pi_61314692
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
@P.F. - toen ik nog brood at, had ik ook áltijd honger. Net als jij at ik rustig 10 boterhammen + fruit +normaal avondeten etc. weg. SInds ik geen brood meer eet heb ik ook geen honger meer. Niet meer dat gevoel van "ik moet iets eten. NU!" Wel eet ik gewoon door de hele dag en zorg ik ervoor dat ik geen lege buik heb. Misschien is dit ook voor jou iets om uit te proberen.
Mag ik vragen wat je als vervanger voor je brood eet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:31:35 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61315438
@ Tinkepink: nav je vraag in vorige topic:
Ik heb gemerkt dat ik altijd iets met mijn lichaam doe als ik voor de bekende crossroads of life sta.
Het is echt heel typisch want ik doe het niet bewust. Je vraag zette me dus wel even aan het denken.
Mijn vorige tattoo's zijn ook gezet op grote kruispunten in mijn leven...gek eigenlijk.

Ik had gisteren NUL last van mijn tong, maar vandaag heb ik een opgezwollen lap ellende in mijn snuit. Het recept voor vandaag is dus mucho ibuprofen en nog meer ijsjes.
( festini peer )
Het nieuwe staafje in mijn navel zit voor de verandering meteen lekker, geen ontstekingen

WELKOM TERUG GREYSIE!!!
Hilarisch menu
Fijn dat je hebt genoten.

Kwakkie, gaat ie wel lekker?
Mootje, ouwe snotneus, waarom ga je niet een pot B12 bestellen? Of wat goji bessen hallen bij reform?
Knap je echt van op!
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:34:48 #39
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315521
sjie! (SHE) mwah, het gaat deels. het ging heel goed, maar ik voel me sinds dit weekend ineens heel erg alleen en dik en lelijk en ongewenst. allemaal onzin natuurlijk. heb lieve vriendinnetjes die me knuffelen en lieve dngen zeggen, maar ik ben iets te vaak in de kroeg te vinden met een wit wijntje in mn handen de laatste tijd. en t is slechte wijn (want gisteren heb ik er echt maar 2 gedronken)...

t gebonk is al een beetje weg. ik wacht nu op mn was en ga dan maar eens naar kantoor. weer een ritme/to do lijstje opbouwen.
pi_61315577
B12, is dat vitamine-meuk?

geen enkele huisarts in de stad kan me vandaag ontvangen, maar heb wel een gevonden waar ik me in kan schrijven.. maargoed, daar heb ik op 't moment bar weinig aan.

Naar de eerste hulp gaan lijkt me ook geen oplossing, want: die zeggen dat ik naar de huisarts moet voor dit soort klachten en ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen met die hoofdpijn. Hij blijft maar en blijft maar en niets helpt word er echt gek van!!

qua eten heb ik geen idee, volgens mij gisteren wel goed, maar proef ook nog 's niets dus zal niet snel nog wat opscheppen omdat het 'zo lekker is', want geen idee. Heb René ook maar laten koken, want dan proef ik toch niet of 't lekker was
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:38:11 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61315585
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
sjie! (SHE) mwah, het gaat deels. het ging heel goed, maar ik voel me sinds dit weekend ineens heel erg alleen en dik en lelijk en ongewenst. allemaal onzin natuurlijk. heb lieve vriendinnetjes die me knuffelen en lieve dngen zeggen, maar ik ben iets te vaak in de kroeg te vinden met een wit wijntje in mn handen de laatste tijd. en t is slechte wijn (want gisteren heb ik er echt maar 2 gedronken)...

t gebonk is al een beetje weg. ik wacht nu op mn was en ga dan maar eens naar kantoor. weer een ritme/to do lijstje opbouwen.
Wijntjes zijn niet erg, ik heb wel moeite met slechte wijntjes en geloof me, kroegwijn is de bocht der bochten.
Zoek een nieuw kroegdrankje !
Drink je thuis wijn, koop dan een fatsoenlijke. Scheelt enorm in katers.

Hoe is het met de verwerking? Lukt het om het allemaal los te laten, of voel je je eigenlijk hondsberoerd?
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:43:41 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61315704
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
B12, is dat vitamine-meuk?

geen enkele huisarts in de stad kan me vandaag ontvangen, maar heb wel een gevonden waar ik me in kan schrijven.. maargoed, daar heb ik op 't moment bar weinig aan.

Naar de eerste hulp gaan lijkt me ook geen oplossing, want: die zeggen dat ik naar de huisarts moet voor dit soort klachten en ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen met die hoofdpijn. Hij blijft maar en blijft maar en niets helpt word er echt gek van!!

qua eten heb ik geen idee, volgens mij gisteren wel goed, maar proef ook nog 's niets dus zal niet snel nog wat opscheppen omdat het 'zo lekker is', want geen idee. Heb René ook maar laten koken, want dan proef ik toch niet of 't lekker was
B12 is de zogenaamde weerstands en energie-vitamine.
Zit helaas maar in heel weinig voeding.

Je koppie klinkt als een flinke migraine aanval/spanningshoofdpijn; misschien een resultaat van de verhuizingstress/nieuw schooljaar en bijkomende uitputting?
Ik zou als ik jou was keihard naar de EH wandelen en daar acute pijnstilling vragen.
Ik heb dat ook weleens gedaan hoor; want zelfs na 6 ibu werd ik gek van de pijn. Ik heb toen een injectie gehad en was binnen 5 minuten van alle pijn af
pi_61315773
Ibu gaat René straks halen, want dat heb ik nog niet in huis (niet meer)

Als dat niet helpt ga ik naar de EH...
en ik had écht zin in het nieuwe studiejaar, en deze twee weken zijn belangrijk, want er is een verplichte indroductie die me meteen 3 ECT oplevert.. en nu heb ik al 2 dagen gemist
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:51:25 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315864
thuis drink ik lekkere wijn, en idd. geen hoofdpijn...! in de kroeg is t cola light of wit, de rest lussiknie

tsja en verder weet ik t niet zo goed. ik heb niet zozeer dat ik veel aan m denk, maar ik heb veel meer moeite met alle ándere dingen die ik tegenkom. Eigenlijk weet ik dat van mezelf... op een iets ander niveau: bij sterfgevallen in de familie, bijvoorbeeld, jank ik niet op de begrafenis, maar een week later als ik een vork laat vallen of een vlek maak in mn trui of als ik een konijntje zie in de berm...zeg maar...

dus ik was bijvoorbeeld gisteren erg overstuur toen ik een bbq met heel veel vrienden gemist had omdat ze me vergeten waren uit te nodigen (oprecht vergeten, de een dacht dat de ander mij had gesmst en andersom), en bij t idee aan naar mn werk moeten en welke verantwoordelijkheid dan ook (en die heb ik momenteel een beetje veel) moet ik huilen enzo...

en ik ben ook nog eens aangekomen vorige week, gewoon dik 2 kilo. dus ik vind t maar stom.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:51:38 #45
212082 Bextacy
Created By Nature.
pi_61315878
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Je koppie klinkt als een flinke migraine aanval/spanningshoofdpijn; misschien een resultaat van de verhuizingstress/nieuw schooljaar en bijkomende uitputting?
Inderdaad, of omdat je ook niets proeft misschien een voorhoofdsholteontsteking?
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:56:08 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315972
oh en wat ik ook heel moeilijk vind is als ik iets tegenkom waardoor ik aan m denk. voral iets waar ik weet dat hij bij is...dat cncert op tv laatst... en een meisje dt op dr hyves www had staan dat ze met haar (en dat is ook zijn) orkest gerepeteerd en geborreld had...toen was ik even een beetje aangeslagen. stom, want ik weet dat ie repeteert, en ik heb zelf gisteren ook gerepeteerd en geborreld...

maar t idee dat ie dingen zonder mij doet (deed ie altijd al) is moeilijk omdat we nooit meer dingen samen doen. en daar wil ik nog niet helemaal aan... stom hoor, we waren helemaal niet zo lang samen nog...
pi_61316247
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef Bextacy het volgende:

[..]

Inderdaad, of omdat je ook niets proeft misschien een voorhoofdsholteontsteking?
dat had ik ook al gevonden ja.. maargoed, geen enkele huisarts wil/kan me vandaag helpen... en voor zoiets heb je antibiotica nodig
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:12:22 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61316302
wat balen moblo!

idd. ibu zou beter moeten helpen dan paracetamol, vooral als t voorhoofdsholte ontsteking is. miss helpt zout water snuiven of sprayen om wat snot op te lossen en de druk wat te verlichten? gewoon met je neus in een bakje afgekoeld gekookt water met zout erin opgelost gaan hangen en opsnuiven...
pi_61316335
heb ook al neusspray

en verder hoofdpijnpoeder, paracetamol en ehm.. Paranogiets Plus...
Ja doei.
pi_61316386
Bestaat er niet iets als spreekuur?? Ik vind het idioot dat als je naar een dokter moet, dat er dan geen dokter is!? Ik zou dan ook naar de eerste hulp gaan. Volgens mij is de ziekenzorg hier in Nederland afgedaald naar een bedenkelijk niveau.
pi_61316417
spreekuur waar ikdan grof voor moet betalen omdat ze niet mijn huisarts zijn.. en zoveel geld heb ik gewoon niet 'over'
Ja doei.
pi_61316494
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
spreekuur waar ikdan grof voor moet betalen omdat ze niet mijn huisarts zijn.. en zoveel geld heb ik gewoon niet 'over'
Ik ben vorig jaar bij een weekenddienst arts geweest wegens een angina en ik hoefde daarvoor niet te betalen. Waarom jij wel?
pi_61316514
dat vertelden ze me toen ik vroeg of ik toch niet gewoon langs kon komen
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:03 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61316696
je moet dan ter plekke contant betalen, maar de rekening kun je gewoon indienen bij je verzekeraar volgens mij... heb ik met mn avontuur bij de weekendtandarts ook gedaan...
pi_61317407
Heeft je verzekering geen informatienummer MoBlo? Ze doen vaak aan wachtlijstbemiddeling, dus hier kunnen ze misschien ook wel iets mee doen.
Sterkte iig! Hoofdpijn sucks!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:02:00 #56
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_61317502
Ik meld me ook weer even, maar niet om af te vallen. Ik ben zwanger, dus het is juist de bedoeling dat ik een beetje aankom.

Al schiet dat niet heel erg op, aangezien ik al 21 ruim weken zwanger ben, en nog maar 1,6 kilo ben aangekomen. Ik eet wel voldoende, dus dat is het niet. Ik heb ook nog nauwelijks buik, en de stemmen van de 'die buik komt nog wel' -roepers zijn inmiddels redelijk verstomd. Nu zal er best nog wel een buikje komen denk ik, maar een erg grote zal het wel niet zijn, vermoed ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:13:26 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61319034
TVP
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61319303
GWS, wat zou je dan nu aan moeten gekomen zijn? Op zich zou ik het juist wel handig vinden dat het geen enorme buik is ofzo, kan je nog redelijk wat gewone kleding aan toch?
Het mooi kotsende meisje.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 14:06:20 #59
163650 Greys
pi_61320216
Ewelina, wat klinkt jouw menu heerlijk! Het water loopt me in de mond!

MoBlo, hoop dat het snel een beetje afneemt, je kloterige ziek-gevoel!

SHE, thanks! Leuk he, het menu. Ik had eigenlijk al die toetjes de hele week moeten eten en dan aan het einde van de week gaan klagen dat ik er niet mager van geworden bent
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61320249
het lijkt *klopt af* íetsje minder te worden na twee ibu's die ik anderhalf uur geleden heb ingenomen

zodadelijk neem ik er nog twee en dan kijken of de lijn doorzet...

dankjullie wel voor het medeleven iig... en met bril op is laptoppen best te doen, het wordt iig niet erger, de hoofdpijn, en het geeft wat afleiding. De hele dag op bed/bank liggen is ook niet bevorderlijk
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:49:22 #61
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_61321093
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
GWS, wat zou je dan nu aan moeten gekomen zijn? Op zich zou ik het juist wel handig vinden dat het geen enorme buik is ofzo, kan je nog redelijk wat gewone kleding aan toch?
Volgens een schema wat ik op internet heb gevonden, zou ik nu rond de 70 kilo moeten zijn. Maar of dat ook klopt weet ik niet. In dat schema gaan ze namelijk uit van een toenamen van 14 kg in totaal, maar volgens andere bronnen is 7-10 kg voldoende. Ik weet wel dat de verloskundige een beetje bedenkelijk keek bij de vorige controle, toen ik voor de vierde keer op een rij hetzelfde gewicht had op hun weegschaal. Maar ik eet bij mijn weten echt voldoende, in ieder geval niet minder dan vóór de zwangerschap...

Ik heb nog geen extra kleding nodig, maar kan niet alles wat ik heb meer aan. Lage broeken gaan bijvoorbeeld niet meer, die zitten niet lekker over de baarmoeder heen. Alle broeken die een band boven de navel hebben gaan nog wel, gelukkig is dit mijn favoriete soort broek.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:50:22 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321116
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:

Ik moet nu ineens aan Agnes denken (Peter van Straaten) .

SHE, iew...ik heb een keer een vreselijk ontstoken tong gezien n.a.v. zo'n piercing, huu!
Mijn navel is piercing ongeschikt is mij verteld, dus daar ben ik ook vanaf .

Greys, die menukaart , wel fijn, dat banana split onder de magere gerechten valt! .

Ik heb ook eens zo'n soort menukaart gezien, daar vertaalden ze vruchtensap als "vruchtwater" YUM! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:58:38 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61321308
Zowel mijn navel als tong zijn heel makkelijk piercebaar, mijn navel omdat ik een spleetje heb ( vertikaal ) en mijn tong omdat de aderen onderop goed te zien zijn en hij lang genoeg is.
Navel is overigens waaaay pijnlijker dan tong.

Mijn wonden genezen altijd supersnel, dus ik ben niet bang voor complicaties. Ik blijf vooral van de alcohol en mondwater af, dan moet het goedkomen.
Ik moet zeggen dat ik echt een harses heb voor een tongpiercing; het staat echt leuk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:01:32 #64
163650 Greys
pi_61321384
Showwwwwwwwwwww me tha tongue!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:01:35 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321386
Does een foto dan .
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:02:13 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61321397
Overigens wel vreemd hoor, een ontstoken tongpiercing.
Die kans is zo goed als nihil, of je moet echt hele smerige dingen in je muil stoppen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:03:11 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61321427
Paar daagjes nog dames; hij's nog opgezet en ik heb nog een groot staafje in.
Maandag mag de echte erin en dan zal ik u mijn tong door de strot duwen

@ Vief: als ik het zo inschat heb jij er ook wel een tronie veur.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:06:13 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321494
Ik houd er niet zo van .
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:06:47 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321505
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Overigens wel vreemd hoor, een ontstoken tongpiercing.
Die kans is zo goed als nihil, of je moet echt hele smerige dingen in je muil stoppen.
Die vriend van d'r was dan ook niet zo'n fris type als je het mij vraagt.
pi_61321512
sssssslisssssss je ook?
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:10:00 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321573

pi_61321659
Wat een schatje

Ik heb het al haske koud. Het regent en ik heb buikpijn.

Zo, dat jullie het even weten.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:14:02 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321685
Da's Graaf Slis! Die ken je toch wel, zeker? Ik heb ook geen zin vandaag. En mannen zijn eikels. Zo. .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:15:48 #74
163650 Greys
pi_61321720
Ik heb het ook koud!
Moet natuurlijk allemaal haske nuttige klusjes gaan doen (krijg ik het warm van) zoals de koffer uitpakken en alles wassen en opruimen, maar ik zit zo lekker Oprah te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:16:31 #75
163650 Greys
pi_61321745
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:
Da's Graaf Slis! Die ken je toch wel, zeker? Ik heb ook geen zin vandaag. En mannen zijn eikels. Zo. .
Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan? )
Of gewoon in het algemeen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61321966

Dat vond ik toen ik zocht naar Graaf Tel die ik wel ken itt Graaf Slis. (Van Graaf Tel is er ook een leuk liedje, maar dat heb ik niet gevonden)

I koekiemonster.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:26:44 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61322004
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan? )
Of gewoon in het algemeen?
In het algemeen en die van mij ook, woensdag zijn motorrijbewijs gehaald en sindsdien kan ik het uitzoeken. Als ik nog een verhaal moet aanhoren over een as of een vering maak ik hem dood.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:27:16 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61322020
Koekiemonster is ook lief en Oscar natuurlijk, zo stinkie stankie .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:39:12 #79
163650 Greys
pi_61322335
Oh hou op Viev, ik ken het. Hopen dat de nieuwigheid er een beetje vanaf gaat, maar ik geef je eerlijk gezegd weinig hoop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:56:33 #80
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61322726
Graaf slis is toch van Robin Hood disney tekenfilm?
Bernie en ik zijn tof.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 16:09:37 #81
163650 Greys
pi_61323071
Ik vind die slang van Jungle Book zo leuk
Die met die hypnotiserende ogen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61323264
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef Vivi het volgende:

[ afbeelding ]
U ssssit op mijn ssssetel

Robin Hood

Disney
Ja doei.
pi_61323272
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef mordradead het volgende:
Graaf slis is toch van Robin Hood disney tekenfilm?
Ja doei.
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:29:57 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61323679
Ik slis niet!

Maar ik heb wel iets anders: een nieuwe italiaanse traitteur in de straat!

De vangst:

- Saporoso (18jr oude balsamico waar je van moet huilen!! )
- Pestato Bacon Rouge
- Pecorino DOP ( toscane )
- Lardo
- Kalfswang
- Truffelkaas
-Vijgenbrood
- Pecorino Dolce
- Ingemaakte groenten
- Pestato di carciufini
- CARCIOFOTTO ALLA LIQUIRIZIADEL SANGRO
- Salame di parma

Schade: 75 euro

En mijn snavel zit al helemaal vol
-
pi_61323741

wow

* motorbloempje springt op trein

hier gaat 't wat beter heb neusspray gehaald met Xylometazoline erin op aanraden van de doktersassistente en de ibuprofen lijkt ook aan te slaan... als het verbeteren zo doorgaat ga ik morgen voorzichtig richting college
Ja doei.
pi_61323810
tuvuhpuh
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:43:13 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61323999
Nou en SHE, ik heb zoute stokjes!
pi_61324168
SHE: had je die 65 euro van vorige week van de markt dan al op?

(ik heb hier zo'n kaasjuwelier zitten, ik ga daar zo min mogelijk naar binnen, want ik ben altijd op het randje van bankroet als ik weer buitensta )
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:01:47 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61324457
OMG SHE, ik weet van de helft niet wat het is maar het MOET wel lekker zijn

Moblo, beterschap!

Ik heb heerlijk veel groentes gegeten, nu gaan we weg, wandelvierdaagse 4 avonden 10 km wandelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:08:22 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61324611
Eeetlijst heb ik vandaag niet, want die was wat floepie.

Zometeen:

Een hele kip, met een buitenkantje van cayennepeper en gerookte paprikapoeder, pancetta en rozemarijn.
In zijn aars, wat verse knoflook, lardo en een ieniemienie truffeltje
Daarbij, sexy & sassy pommes parissienes en de zoete, zilte verrukking van witlof gesmoord in roomboter, met bruine suiker, afgeblust met mijn veel te dure balsamico.

Jesus loves me.

dinsdag 2 september 2008 @ 17:18:51 #91
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61324865
Ik wil ook een nieuwe traiteur in de straat!
Wij gaan hier goed. Ik ben de eerste week 1,5 kg afgevallen en mijn bijna 2,5. Maar wat nog belangrijker is, we voelen ons veel energieker
Lekker douchen!
pi_61324949
Top, Sjak ! Heerlijk gevoel, he ?

TevensVindplekPlezierigleestopic
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:31:25 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61325152
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
SHE: had je die 65 euro van vorige week van de markt dan al op?

(ik heb hier zo'n kaasjuwelier zitten, ik ga daar zo min mogelijk naar binnen, want ik ben altijd op het randje van bankroet als ik weer buitensta )
Ja joh, het is toch belachelijk zoveel geld hier in voer wordt gestopt. Soms schaam ik me dood.

Maar in dit geval vind ik het niet erg, mijn man heeft helemaal rode wangetjes van verrukking en heeft zelfs de kaas gesnoept ( hij haat kaas )
Dit was elke cent waard. En ik ben een vuige snob, maar hier werd ik stil van!

Sterker nog, ik overweeg een prijsvraag te organiseren in dit topic. Als in; de eerste die deze week aantoonbaar 2 kg kwijt is, metend vanaf nu, krijgt een mandje met lekkers van deze traitteur
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:33:04 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61325186
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:43 schreef Vivi het volgende:
Nou en SHE, ik heb zoute stokjes!
Mooie ben jij. Als je het niet kan winnen gooi je de zoute sticks in de strijd he???
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:46:00 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61325427
nou vooruit. de stand vanochtend was 83.1, maar ik kan ook morgenochtend een fotootje maken voor je als bewijs
pi_61325472
Vanmorgen op de weegschaal weer een halve kilo minder. Het moet niet gekker worden...
En gewoon geen honger en heul lekker eten (vind ik ;-))

Lijstje van vandaag:
O: magere kwark, handje noten-muesli zonder suiker, aardbeien, blauwe bessen
T: paar plakjes gegrilde kip (moest op... )
L: 2 cracottes met ham, schaaltje komkommersalade
T. handje pecannoten

Straks:
D: Zelfgemaakte goedgevulde kippensoep (past wel bij het weer) en eventueel Vitalinea-yoghurtje/stukje pure chocolade.
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:49:07 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_61325488
She , waar zit het? Dan ga ik morgen even langs
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_61325945

Lijstje:

O: yoghurt & gojimuesli met zoetstof
T: VitaLinea
L: twee zuurdesemboterhammen met gerookte kip
T: ananas
T: VitraLinea

Avondeten wordt een roerbakschotel met paprika, peultjes en bleekselderij + runderchipolata's. En natuurlijk een stukkie chocola. Als avondsnack zal het wel gerookte kip worden.
pi_61326154
Lijstje:

BR: rauwkost, stuk gehaktbrood.
T: cracker eiersalade
T: wodka

D: weet nog niet. Ik denk gegrilde gemarineerde kipfilet, met gewokte Chinese kool met daarbij basmati rijst voor meneer C.
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:50:52 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61326827
*zwaaaaaaaiii*

kom ook ff binnenvallen. Drukke dagen, dus weinig gepost... ben nu ook heeeeel moe

mijn lijstje:
O: optimel met allbran
T: ontbijtkoekreepje (wel eentje van maar 90 cal)
Lunch: 2 krentebollen en chocomelk light
T: 100 gr worteltjes
D: omelet (eieren, tauge, courgette, gerookte kipfilet en knoflook)

en ben nu helemaal verzadigd...

en o ja, spierpijn in mijn kont van het volleyballen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:54:45 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61326932
ik had ineens stijve pootjes vandaag van t rennen gisteren. denk omdat ik t anderhalve week niet had gedaan.

oh en ik ben blut. zwaar blut. bah. *pruilt want t is deels mn eigen schuld en deels van mensen die bedenken alles in de maand september af te schrijven wat je gemachtigd hebt tussen april en nu...*
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:19:15 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61327651
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:49 schreef Ymke het volgende:
She , waar zit het? Dan ga ik morgen even langs
Twijnstraat;

Je loopt voorbij die bakker t.o de AH, dan zit het zo'n 20 meter verder aan je rechterhand
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:39:30 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_61328245
Naast de taartjeswinkel?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 19:44:36 #104
163650 Greys
pi_61328388
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
Eeetlijst heb ik vandaag niet, want die was wat floepie.

"Closer" komt vanavond op tv!
Kennen jullie die film? Ik vond hem geweldig, maar raar, en ik ken verder niemand die het ook een goede film vond. Iedereen vond hem afschuwelijk Met Jude Law, ( ), Clive Owen ( ), Nathalie Portman en Julia Roberts.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61328668
Ik was een weekje weg, maar ik heb me keurig gedragen. Weer ruim een kilo kwijt. Ik kreeg weer een maat 40 kledingstuk over mijn derriere. Nog even en ik krijg het nog weer dicht ook.
De stand: 84-en-een-beetje. Op naar de zoveelenzeventig!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61328679
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Kennen jullie die film? Ik vond hem geweldig, maar raar, en ik ken verder niemand die het ook een goede film vond. Iedereen vond hem afschuwelijk Met Jude Law, ( ), Clive Owen ( ), Nathalie Portman en Julia Roberts.
Nou nou afschuwelijk, hij is nogal vaag
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:15:06 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61329294
1 keer raden waar ik vanavond gegeten heb .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:15:51 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61329313
Mijn eetlijst:

O: ei
T: 250 gram bananenkwark
T: 10 dropjes én een stukje chocolade
L: zuurkool met een beetje spekjes, rundergehakt, kaas en appel
D: ovenpannetje met een stukje kipfilet, varkensfilet en biefstuk met een beetje saus, een salade en twee opscheplepels gemengde groente. Daarbij een halve liter molenbier (uit eten geweest)
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:16:10 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61329321
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden waar ik vanavond gegeten heb .
De McDrek
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:32:30 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61329805
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef Ymke het volgende:
Naast de taartjeswinkel?
klein stukje verder!
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:48:40 #111
79550 Ymke
your ghost
pi_61330278
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:32 schreef SHE het volgende:

[..]

klein stukje verder!
Ik loop daar elke dag maar ga nooit de winkels in

Ik ga morgen even kijken , denk wel dat ik weet welke zaak je bedoelt
pi_61331001
he blergh, het ging wat beter, maar nu weer slechter dus ga nu zo lekker naar bed

eetlijstje van vandaag:

O: twee boterhammen hagelslag
L: -
T: halve balisto
D: 3 wraps met zelf gekruid gehakt met groentes en wat zure room en sla

niet om over naar huis te schrijven

maar als ik me morgen ook maar IETS beter voel ga ik spinnen
Ja doei.
pi_61331651
Dropfruit duo's. Zucht.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61331813
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet nooit brood eigenlijk! Alleen vandaag omdat het makkelijk mee te nemen is!
Lijstje van vandaag:
- 1 banaan
- 2 optimel yoghurtjes
- 2 capri sonne
- 1/4e tros druiven
- 2 tomaten (tomatensalade)
- 10-15 wilhelmina pepermuntjes. of 20. of 30. of 40. geen idee, tel ze nooit.
- 1 blikje cola light
- 1 blikje aquarius
- 2 glazen light coolbest sinaasappelsap
- 2 boterhammen met pindakaas
- grote bak turkse yoghurt + muesli

en nu zou ik nog avond kunnen eten maar ik heb niet zo een trek..
pi_61331988
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Het regent . Toch blij dat ik nu niet hoef te fietsen, maar het is nog wel 10 minuten naar de trein lopen. Zou de rest van de dag wat vrolijker worden?

@PF: nieuwe start, nieuw begin, ga je dit als je startgewicht nemen? Dan kan je zeggen dat je veeeel meer bent afgevallen over een paar weken
Nee ik neem mijn huidige gewicht steeds als startgewicht. Dan lijk ik altijd al dun
(Niemand ziet ook dat ik 8-9 kg ben aangekomen )

Ik wou een hertje voor m'n verjaardag, maar die hadden een groter park nodig of zo Toen zei m'n mama een biggetje! En dat vond ik eigenlijk best leuk, maar toen was het opeens een grapje..
M'n vader vond het wel een goed idee, maar alleen als we hem op gingen eten. En toen dacht ik aan het verhaal van SHE en toen dacht ik.. Hmmmmmmm
pi_61332119
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja joh, het is toch belachelijk zoveel geld hier in voer wordt gestopt. Soms schaam ik me dood.

Maar in dit geval vind ik het niet erg, mijn man heeft helemaal rode wangetjes van verrukking en heeft zelfs de kaas gesnoept ( hij haat kaas )
Dit was elke cent waard. En ik ben een vuige snob, maar hier werd ik stil van!

Sterker nog, ik overweeg een prijsvraag te organiseren in dit topic. Als in; de eerste die deze week aantoonbaar 2 kg kwijt is, metend vanaf nu, krijgt een mandje met lekkers van deze traitteur
Oh dan doe ik wel even mee met de ramadan
pi_61332184
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
he blergh, het ging wat beter, maar nu weer slechter dus ga nu zo lekker naar bed

eetlijstje van vandaag:

O: twee boterhammen hagelslag
L: -
T: halve balisto
D: 3 wraps met zelf gekruid gehakt met groentes en wat zure room en sla

niet om over naar huis te schrijven

maar als ik me morgen ook maar IETS beter voel ga ik spinnen
Kneus
zorg nu eerst dat je lijf helemaal beter is
pi_61332257
ik doe ook mee!

maar nu eerst slapen

truste allen!
Ja doei.
pi_61333244
Moblo ben je er nog Ga je mee eten donderdag als je weer beter bent?
Irishbastard gaat wel mee
pi_61333982
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb hem net gezien en hij is briljant.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 22:44:07 #121
163650 Greys
pi_61334041
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb hem net gezien en hij is briljant.
Serieus? Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
Heb hem zelfs op DVD Kom van het kijken er naar altijd in een weird state of mind haha! Echt heel gek. Maar zo indrukwekkend alles, terwijl er eigenlijk weinig gebeurt qua sensatie. Vond je Julia Roberts (die ik in andere films vaak irritant vind) ook zo anders dan anders in deze film? En dat liedje, The Blowers Daughter! And so it is...

OT: Heb mezelf nog niet gewogen na de vakantie, ga ik morgenochtend doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61334180
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus? Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
Nee dat was al ff geleden.

Over de film: erg intelligent gemaakte film met mooie dialogen. Het enige wat ik niet snapte: waarom noemde ze zichzelf Alice?

Ja, Julia was hier veel beter te doen dan anders!
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:19:56 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61335179
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn eetlijst:

D: ovenpannetje
Ik las overspannetje .

Ik heb geen Closer gekeken, maar een DVD met de motorhomo.

Ik doe mee met de prijsvraag .
pi_61335248
Ik ga maar een beginfoto maken . Verloren zaak, nooit dat ik 2 kg verlies. Hoewel, ochtend/avond is al 1 kg .
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:38:00 #125
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61335700
ja, niet valsspelen en vanavond wegen hé?
pi_61336177
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef kwakveense het volgende:
ja, niet valsspelen en vanavond wegen hé?
Ik woog, 64. Halfuur (en een groot glas water) later nog een keer 65,5 . Maar ... batterijen zijn op . Ik had morgen 1,5 kwijt kunnen zijn .
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:55:45 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61336218

Nighty nite, kitties!
pi_61338742
@Yashi: puik! ik ga mee!

*klopt af* hoofdpijn is weg!

weet alleen niet waarom ik wakker ben nu
Ja doei.
pi_61339478
weet wel waarom ik nu wakker ben onderweg naar college

eetplanlijst:

O: 2x boterham, T: banaan, L: 2x boterham, T: appel, D: ?
Ja doei.
  woensdag 3 september 2008 @ 08:40:45 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61339672
Mijn plan voor vandaag:

O: ei + handje walnoten +Lc1
T: magere yoghurt
L: salade met tonijn, ansjovis, artisjok, zaden, tomaat en komkommer + venkel gestoofd in witte wijn
T: kiwi
A: weet ik nog niet. Misschien een hele chocoladereep ofzo. Ben vandaag niet zo blij. Moe, beetje ziek, ziek kindje thuis (al een week).... Niet leuk.
  woensdag 3 september 2008 @ 08:56:18 #131
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61339947
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:53 schreef Webkim het volgende:
Ik was een weekje weg, maar ik heb me keurig gedragen. Weer ruim een kilo kwijt. Ik kreeg weer een maat 40 kledingstuk over mijn derriere. Nog even en ik krijg het nog weer dicht ook.
De stand: 84-en-een-beetje. Op naar de zoveelenzeventig!
Goed zeg!
Ik heb vandaag niet eens spierpijn van het sporten Misschien moet ik beter mijn best doen op de sportschool.
Lekker douchen!
  woensdag 3 september 2008 @ 09:02:34 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61340039
helleu...

zo Evy 8 zit er weer op. Tempo nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar ik vond t ook wel n zware les: voor t eerst telkens 2 minuten rennen, 1 minuutje rusten. zo naar kantoor, en deze keer echt...

nog even voor de record SHE: ik woog vanochtend 83.7 die wil ik graag als start gebruiken (gisteren was een gokje)

het wordt alleen maar mee terwijl ik keihard mn best doe, snap er niks van. ik val vast geen 2 kilo af deze week, maar ik ga t wel proberen want dan zit ik weer een beetje in de buurt van wat ik een week geleden gewoon nog woog. t is echt te gek voor woorden

*edit* foto van weegschaal weggehaald, want ik zie mn eigen lijf ineens weerspiegeld in t glas. ieuw! per PM opvraagbaar als je me niet gelooft

(ja ik pak dit grapje serieus aan he... ik baal zo van mn gewicht momenteel bah!)

[ Bericht 11% gewijzigd door kwakveense op 03-09-2008 09:15:20 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 09:23:02 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61340397
Balen kwakveense. Ik heb niet goed voor ogen wat je eet, maar eet je misschien niet te weinig? Of verkeerd?

Overigens weeg ik nu al een week 63,5 kg, dus nu ben ik officieel onder de 64 kg Gek genoeg voel ik me niet slank. Wel is mijn buikje bijna weg. Als ik een "bol" gevoel heb, dan raak ik even mijn knieen aan voor de spiegel en dan ben ik weer helemaal blij. Geen uitpuilende buik meer
Nu nog een mooie strakke rug krijgen.
pi_61340450
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:14 schreef motorbloempje het volgende:
@Yashi: puik! ik ga mee!

*klopt af* hoofdpijn is weg!

weet alleen niet waarom ik wakker ben nu
Mooi zo
Ow haha zie nu het tijdstip pas malle meid
  woensdag 3 september 2008 @ 10:02:38 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61341097
Iedereen die wil afvallen: ga naar McDonalds . Net pas wakker, zo even douchen en dan even boodschappen doen, zodat ik kan gaan ontbijten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 september 2008 @ 10:23:48 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61341479
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef kwakveense het volgende:
helleu...

zo Evy 8 zit er weer op. Tempo nog steeds niet om over naar huis te schrijven, maar ik vond t ook wel n zware les: voor t eerst telkens 2 minuten rennen, 1 minuutje rusten. zo naar kantoor, en deze keer echt...

nog even voor de record SHE: ik woog vanochtend 83.7 die wil ik graag als start gebruiken (gisteren was een gokje)

het wordt alleen maar mee terwijl ik keihard mn best doe, snap er niks van. ik val vast geen 2 kilo af deze week, maar ik ga t wel proberen want dan zit ik weer een beetje in de buurt van wat ik een week geleden gewoon nog woog. t is echt te gek voor woorden

*edit* foto van weegschaal weggehaald, want ik zie mn eigen lijf ineens weerspiegeld in t glas. ieuw! per PM opvraagbaar als je me niet gelooft

(ja ik pak dit grapje serieus aan he... ik baal zo van mn gewicht momenteel bah!)

Ik weet wel waarom je geen gram afvalt, vergeet niet dat je al weken bezig bent met gestress, gezeik en liefdesperikelen.
Jouw cortisolspiegel gaat waarschijnlijk door het dak en hoe oneerlijk het ook klinkt, je gaat dan niks afvallen.
Al zou je op water en brood leven.
Ik zou als ik jou was nu de focus op ontspanning en reduceren van stress leggen en even lekker helemaal niet aan je gewicht denken!
pi_61341727
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom je geen gram afvalt, vergeet niet dat je al weken bezig bent met gestress, gezeik en liefdesperikelen.
Jouw cortisolspiegel gaat waarschijnlijk door het dak en hoe oneerlijk het ook klinkt, je gaat dan niks afvallen.
Al zou je op water en brood leven.
Ik zou als ik jou was nu de focus op ontspanning en reduceren van stress leggen en even lekker helemaal niet aan je gewicht denken!
Ja, fijn zo'n excuus enzo, maar het is juist in tijden van stress moeilijk om te ontspannen!
Onderzoek weer nog niet af
  woensdag 3 september 2008 @ 10:42:34 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61341868
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef Tinkepink het volgende:

Nu nog een mooie strakke rug krijgen.
Oeh ja, dat wil ik ook. Zal zo even wegen voor het startgewicht .
pi_61341896
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Mooi zo
Ow haha zie nu het tijdstip pas malle meid
ik ga eerst kickboksen morgen en ben dan om 6 uur klaar. even douchen dus kan vanaf kwart voor 7 ofzo in de stad zijn
Ja doei.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:45:04 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61341922
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ja, fijn zo'n excuus enzo, maar het is juist in tijden van stress moeilijk om te ontspannen!
Onderzoek weer nog niet af
Ga naar de sauna, maak een wandeling, doe tai chi, plan een paar uur in waarin je móet werken en een paar uur in waarin je vrij bent (net als met een normale baan), ga naar de bioscoop of lees een écht goed boek, neem valeriaan, doe ontspanningsoefeningen, laat je masseren door een echte masseur...

Ik merk het aan mijn lijf en koppie dat ik ook gespannen ben (zeer veel stress op het werk i.c.m. met een ziek kindje voor wie ik thuisblijf, maar wat gezien de werksituatie eigenlijk niet kan etc.). Ik neem heel bewust vrijaf van alle stressgedachten. Het is even oefenen, maar als je het trucje eenmaal doorhebt lukt het echt. Totdan is valeriaan een goede hulp.
pi_61341942
SHE, dat cortisolgedoe dat heb ik niet hoor, in tijden van acute stress: ik val dan af als een tierelier, omdat m'n eetlust totaal weg is. Kan dan een uur doen over een cracker. Adrenaline of weet ik wat giert door het lijf. De laatste x dat ik dat had is wel een hele tijd geleden, maar toen woog ik nog maar 49 kilo!! (ik begon toen op 53, dus zo gek was het niet; wel vies dun en echt niet mooi.)

(ik heb het niet over een béétje stress, want dan heb ik ook de neiging aan te komen.)
  woensdag 3 september 2008 @ 10:53:05 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61342089
Ohja, ik doe niet mee met de wedstrijd van SHE. Naast dat ik het niet haal vind ik 2 kg in een week afvallen ook niet echt eh...gezond (ofzo). Het is voor mij in ieder geval niet haalbaar als ik ook nog normaal wil eten en voldoende voedingsstoffen wil binnenkrijgen.
pi_61342120
ik heb geen idee of ik wel of niet aankom of afval van stress eigenlijk

nooit zo bijgehouden..

wel ga ik straks heel rustig spinnen en als ik het niet trek stop ik er mee of fiets ik rustig uit. Wil gewoon heel graag even iets gezonds doen, even bewegen, heb ik al zó lang niet meer gedaan

Wel verplaatst van 18.00uur naar 12.00uur, dus daarna lekker naar huis en (weer) douchen en dan kijken hoe ik me voel. Ik hoop fit! Want dan ga ik lekker door met uitpakken enzo
Ja doei.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:00:25 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61342261
Ja, wat wil je nu eigenlijk zeggen Co?

Het stresshormoon cortisol heeft iedereen; het verschilt hoe mensen er op reageren, maar vaak is het zo dat langdurige spanning of depressieve klachten ervoor zorgen dat het hormoon chronisch hoog blijft. In dat geval kun je op je kop gaan staan, maar gaat er geen grammetje meer af.

Incidentele stress, zoals bv nieuwe baan, verhuizing, nieuwe liefde e.d. kan juist voor gewichtsverlies zorgen, maar dat hefet dan meer te maken met andere (geluks) stofjes die je gewoon je eetlust afnemen.

Speaking of hormones; met dank aan het stoppen met de pil attendeerde mijn lief me er gisteren op dat ik toch echt PMS heb.
Er zijn wat kwartjes gevallen.
Ik heb de diagnose IBS , maar gek genoeg heb ik daar maar *soms* last van. Nu is IBS ook een flutdiagnose, want niemand weet wat het precies is.
Ik ben dus even een dagboekje gaan bijhouden en heel bizar, hangen mijn darmklachten samen met mijn menstruele cyclus
Kortom > als ik iemand wil slaan, agressief wordt en jankerig, dan heb ik ook darmklachten.
Dat verklaart waarom ik zo vaak buikpijn had, want rond de ovulatie en voor de menstruatie is het feest.

Voor mijn lief viel het kwartje toen hij het pakje OB weer zag liggen; de afgelopen week had ik hem voor alles wat lelijk is uitgemaakt, was ik onhandelbaar, onaardig en ronduit manisch.
Hij herinnerde zich een zelfde voorval 3 jr geleden toen ik ook tijdedlijk met de pil was gestopt en ik dus blijkbaar ook zo ernstig van de kaart was.
En hij heeft me verdeurie gelijk ook..alles klopt. En ik heb helemaal geen vage darmaandoening, ik heb PMS

Nu heb ik wel een probleem, want ik ga toch echt de pil niet meer slikken. Op zoek naar een vangnet voor die 2 weken dus, want ik denk niet dat een pilletje teunisbloemolie mij ervan gaat weerhouden compleet uit mijn dak te gaan
Mocht iemand hier een tip hebben, hollar.
Mijn huisarts wil AD voorschrijven voor 2 weken per maand, maar ik heb al gezegd dat ze dat daar kan stoppen waar de zon niet schijnt.

woensdag 3 september 2008 @ 11:04:47 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61342339
Dat heb ik dus ook, altijd als ik ongesteld word/ben heb ik darm ehmm..problemen .

Ik bespaar jullie de details..Pffrrtt...

Edit: Gruwelijke DT fout.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:08:03 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61342412
Dong Quai misschien?

(Wel uitkijken als je echt zwanger wilt gaan worden, dan mag je het niet gebruiken).
pi_61342430
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ga naar de sauna, maak een wandeling, doe tai chi, plan een paar uur in waarin je móet werken en een paar uur in waarin je vrij bent (net als met een normale baan), ga naar de bioscoop of lees een écht goed boek, neem valeriaan, doe ontspanningsoefeningen, laat je masseren door een echte masseur...
Dat soort dingen zouden mij serieus niet helpen eigenlijk Naar de sauna of een masseur zou ik echt niet gaan en een paar uur achter elkaar niet-nuttige dingen doen zouden me stress geven dat ik niet goed bezig ben, omdat ik die tijd aan andere dingen kan besteden...
Tot nu toe hou ik me ermee vol dat het bijna klaar is.
pi_61342493
Hoi allemaal.
In december ben ik waarschijnlijk klaar met mijn huidige opleiding. \o/ Ik verheug me er nu al op.
Gister rijst gemaakt met sperziebonen, bosuit en kibbeling. Voor de verandering na een lange dag dus geen friet ofzo *trots*.

Ik blijf overigens steken rond de 81kg. Ik weet dat ik soms verkeerd eet, maar vergeleken met eerst valt het echt heel erg mee. En ik beweeg een stuk meer, beetje raar enzo. Ik doe dus ook niet mee met de wedstrijd.

Beterschap voor de mensen die zich niet zo lekker voelen.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:17:25 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61342646
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Vivi het volgende:
Dong Quai misschien?

(Wel uitkijken als je echt zwanger wilt gaan worden, dan mag je het niet gebruiken).
Ik heb gegoogled.
Ik kan het allicht proberen; alleen staat er dat het wel 3 maanden nodig kan hebben om iets te doen.
Je wil niet weten wat een lijst aan supplementen zogenaamd je klachten zouden moeten verbeteren
B vitaminen, teunisbloem, magnesium..

En nog erger vind ik dat mijn huisarts dit gemist heeft. Ok, ik kom er maar zelden, maar ze had zelf die optelsom ook wel kunnen maken.
Ze weet dondersgoed dat een spastische darm een flauwe diagnose is en er doorgaans een heel ander probleem aan ten grondslag ligt.
Daar moet ik dan op mijn 30e achterkomen

Ze had me een hoop ruzies kunnen besparen in elk geval. Net mensen, die artsen
  woensdag 3 september 2008 @ 11:17:36 #150
331 Merel
Be here now.
pi_61342653
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')