Ik ben vorig jaar bij een weekenddienst arts geweest wegens een angina en ik hoefde daarvoor niet te betalen. Waarom jij wel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
spreekuur waar ikdan grof voor moet betalen omdat ze niet mijn huisarts zijn.. en zoveel geld heb ik gewoon niet 'over'
Volgens een schema wat ik op internet heb gevonden, zou ik nu rond de 70 kilo moeten zijn. Maar of dat ook klopt weet ik niet. In dat schema gaan ze namelijk uit van een toenamen van 14 kg in totaal, maar volgens andere bronnen is 7-10 kg voldoende. Ik weet wel dat de verloskundige een beetje bedenkelijk keek bij de vorige controle, toen ik voor de vierde keer op een rij hetzelfde gewicht had op hun weegschaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
GWS, wat zou je dan nu aan moeten gekomen zijn? Op zich zou ik het juist wel handig vinden dat het geen enorme buik is ofzo, kan je nog redelijk wat gewone kleding aan toch?
Ik moet nu ineens aan Agnes denken (Peter van Straaten)quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
sjie! (SHE) mwah, het gaat deels. het ging heel goed, maar ik voel me sinds dit weekend ineens heel erg alleen en dik en lelijk en ongewenst. allemaal onzin natuurlijk. heb lieve vriendinnetjes die me knuffelen en lieve dngen zeggen, maar ik ben iets te vaak in de kroeg te vinden met een wit wijntje in mn handen de laatste tijd. en t is slechte wijn (want gisteren heb ik er echt maar 2 gedronken)...
Die vriend van d'r was dan ook niet zo'n fris type als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Overigens wel vreemd hoor, een ontstoken tongpiercing.
Die kans is zo goed als nihil, of je moet echt hele smerige dingen in je muil stoppen.
Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef Vivi het volgende:
Da's Graaf Slis! Die ken je toch wel, zeker? Ik heb ook geen zin vandaag. En mannen zijn eikels. Zo..
In het algemeen en die van mij ook, woensdag zijn motorrijbewijs gehaald en sindsdien kan ik het uitzoeken. Als ik nog een verhaal moet aanhoren over een as of een vering maak ik hem dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou? Wat hebtie gedaan (of niet gedaan?)
Of gewoon in het algemeen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef mordradead het volgende:
Graaf slis is toch van Robin Hood disney tekenfilm?
Ja joh, het is toch belachelijk zoveel geld hier in voer wordt gestopt. Soms schaam ik me dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
SHE: had je die 65 euro van vorige week van de markt dan al op?![]()
(ik heb hier zo'n kaasjuwelier zitten, ik ga daar zo min mogelijk naar binnen, want ik ben altijd op het randje van bankroet als ik weer buitensta)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |