Nou, ik lach eigenlijk niet eens om zijn hoofd ofzo, maar gewoon die hele historie erachter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee het zegt mij idd bitter weinig, maar vind prachtig hoe zijn hoofd gewoon fotovullend is!+
was denk voor mijn tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik lach eigenlijk niet eens om zijn hoofd ofzo, maar gewoon die hele historie erachter.
Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik doe een poging enigzins anoniem te blijven, omdat ik andere activiteiten op het internet ontplooi onder een soortgelijke nicknameIk heb mijn foto naar BT gemaild en ze vond het een lieve foto
quote:Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
Tja ik ben ook lelijk, maar ik bats als een koning jeweetzquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerd![]()
![]()
Maar je kent de betekenis achter het woord "lief" toch?
[..]Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.
Ik heb geen 1 jaar oude nichtjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Tja ik ben ook lelijk, maar ik bats als een koning jeweetz
BT heeft daar verstand van, dus komt alles goed!
nee ze vond het een lieve foto omdat ik er samen met mijn 1 jaar oude nichtje op sta
Gnagna. Nu heb ik jouwe lekker ook lief genoemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerd![]()
![]()
Maar je kent de betekenis achter het woord "lief" toch?
[..]Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.
1 paar tietjes maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens deze sc is niet sfw :p hou keurig.
Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is datquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens deze sc is niet sfw :p hou keurig.
Was maar garpje hoor BTquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gnagna. Nu heb ik jouwe lekker ook lief genoemd!
En ik was even naar school, sorry hoor
Plus er staat in OP duidelijk:quote:
"afdelingshoofd"?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is dat?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat
en afdelingshoofd doet gewoon leuk mee, meesterlijk!
![]()
enne thanks
Wat is een garp?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is dat?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat
en afdelingshoofd doet gewoon leuk mee, meesterlijk!
![]()
[..]
Was maar garpje hoor BT
enne thanks
Ik werk wel bij een callcenterquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"afdelingshoofd"?
Werk je dan bij een callcenter ofzo?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"afdelingshoofd"?
Werk je dan bij een callcenter ofzo?
Met opzet fout gespelde "grap".quote:
Garp is echt 1 van de meest irritante woorden ooit vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De officiele term is Technical Director, hij geeft dus leiding aan de technische afdeling waar ik deel van uit maak.
Sinds wanneer heeft een afdelingshoofd met een callcenter te maken
Is gewoon hoofd/leiding/manager van de afdeling.
[..]
Met opzet fout gespelde "grap".
Nou, dat vind ik wel meevallen. Die echte nazi's hebben op iedere post wel wat aan te merken, heb ik bij jou nog niet echt gemerkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Garp is echt 1 van de meest irritante woorden ooit vind ik persoonlijkmaar ik ben sowieso een spellings nazi.
Ik ben een lieve naziquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Die echte nazi's hebben op iedere post wel wat aan te merken, heb ik bij jou nog niet echt gemerkt.
Das geen Haydenquote:
Hoe moet ik nou weten wie je maar haar bedoeldquote:
Uhu, Bobby, hij smeekte weer om een note.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?
Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?
Hayden zuigt het bestquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.
Oja, Bonus 2 in 1 pics.
Wie zuigt er het beste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamelenteen
[ afbeelding ]
Nope. Hilary.quote:
Hayden, zeker wetenquote:
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hayden, zeker weten! Ik heb er verstand van
HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:18 schreef gers het volgende:
je mag wel jezelf posten hoor
damm wat is het pauper om de HAN
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.
eigenlijk zou zoiets getest moeten wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.
Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nijmegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.
Even googlenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.
Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Je ziet het gewoon aan dr hoofd.
Ik stuur ze wel even een PM op MySpace!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef gers het volgende:
[..]
eigenlijk zou zoiets getest moeten worden
quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?Voor jou is die info toch helemaal niet relevant.
Ja, zij staat in die ene pic tussen Hayden en Hilaryquote:
...maar zij eerder jouquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zij staat in die ene pic tussen Hayden en Hilaryik vind haar niet echt knap of zo, maar zou d'r mijn bed niet uit schoppen.
Ik vind dr totaal niet knap. Ik zou dr mijn bed wel uitschoppenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zij staat in die ene pic tussen Hayden en Hilaryik vind haar niet echt knap of zo, maar zou d'r mijn bed niet uit schoppen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dr totaal niet knap. Ik zou dr mijn bed wel uitschoppen
Zij trapt mij mijn bed uit, wat doet ze in mijn bed dan?quote:
Ik zeg toch niet dat ze lelijk isquote:
owokequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij trapt mij mijn bed uit, wat doet ze in mijn bed dan?
[..]
Ik zeg toch niet dat ze lelijk isik vind haar alleen niet zo knap als de rest van mijn heldinnen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dr totaal niet knap. Ik zou dr mijn bed wel uitschoppen
Alleen Hayden en Kristin dan. Ali Larter vind ik niet echt fapbaar tbh en dat meisje dat Molly speelt is een beetje te jongquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
[..]
owoke![]()
in heroes zitten volgens best veel fapbare vrouwen ?
Ik trap iedereen mijn bed uitquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:28 schreef gers het volgende:
[..]
wie zou jij dan niet uit je bed trappen ?
owokequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen Hayden en Kristin dan. Ali Larter vind ik niet echt fapbaar tbh en dat meisje dat Molly speelt is een beetje te jong
Ali Larter:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik trap iedereen mijn bed uitwant ik hou van ruimte
waar blijven de pics van jou btw?
Heb je een eenpersoonsbed?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2, maar ik wil niet dat er meer mensen bij ons inliggenquote:
Vanaf daar snap ik ineens niks meer van het topic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PM BT je pic eens, hebben TI_2008 en ik ook gedaanquote:
is nep dat ben ik nietquote:
Lol en dan krijg je op een gegeven moment zo'n vleeskeuring van BTquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM BT je pic eens, hebben TI_2008 en ik ook gedaan
durf ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM BT je pic eens, hebben TI_2008 en ik ook gedaan
Flauw zegquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
2, maar ik wil niet dat er meer mensen bij ons inliggen![]()
Op haar zusje na dan
dan zullen we wel extra knus liggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flauw zegnee ik heb een 1persoons ja
Ze bijt niet hoor. Ze is heel lief!quote:
De volgende keer dat ik bij je blijf slapen mag je me er weer na een uurtje uit trappen, de rest slaap ik wel op mijn luchtbedquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flauw zegnee ik heb een 1persoons ja
Zoek zelf maar opquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Hoe ziet BT er nou uit dan?
jaja dat zeggen jullie nu welquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bijt niet hoor. Ze is heel lief!
Zo is BT niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef gers het volgende:
[..]
jaja dat zeggen jullie nu wel![]()
maar straks ben ik de nieuwe onur
nouquote:
Ik dacht dat je breathtaking wasss...quote:
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit mijn pics naar anderen hoor.quote:
ik durf het toch nietquote:
die had je toch ook gepostquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit pics naar anderen hoor.
Nee, alleen BT weet het dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik durf het toch nietweet iedereen hoe deze baggeruser eruit ziet
![]()
bovendien op de meeste foto's die ik heb sta ik zwaar bezopen erop
103 om precies te zijnquote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het PK, die heeft er meer dan honderd geloof ik
Nee, PM!quote:
Haha, wie zou het dan weten behalve ik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Ach dan had ze dat hoofd van mij ook al lang online gezetquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
hoiquote:
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit mijn pics naar anderen hoor.
LUL!quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ach dan had ze dat hoofd van mij ook al lang online gezet
HOMO!quote:
Dat ben ik niet, was het maar waar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |