Uhu, Bobby, hij smeekte weer om een note.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?
Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?
Hayden zuigt het bestquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.
Oja, Bonus 2 in 1 pics.
Wie zuigt er het beste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamelenteen
[ afbeelding ]
Nope. Hilary.quote:
Hayden, zeker wetenquote:
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hayden, zeker weten! Ik heb er verstand van
HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:18 schreef gers het volgende:
je mag wel jezelf posten hoor
damm wat is het pauper om de HAN
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.
eigenlijk zou zoiets getest moeten wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.
Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nijmegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.
Even googlenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.
Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Je ziet het gewoon aan dr hoofd.
Ik stuur ze wel even een PM op MySpace!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef gers het volgende:
[..]
eigenlijk zou zoiets getest moeten worden
quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?Voor jou is die info toch helemaal niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |