Nou, ik lach eigenlijk niet eens om zijn hoofd ofzo, maar gewoon die hele historie erachter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee het zegt mij idd bitter weinig, maar vind prachtig hoe zijn hoofd gewoon fotovullend is!+

was denk voor mijn tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik lach eigenlijk niet eens om zijn hoofd ofzo, maar gewoon die hele historie erachter.

Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik doe een poging enigzins anoniem te blijven, omdat ik andere activiteiten op het internet ontplooi onder een soortgelijke nicknameIk heb mijn foto naar BT gemaild en ze vond het een lieve foto

quote:Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
 Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.
 Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.

Tja ik ben ook lelijk, maar ik bats als een koning jeweetzquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerd

Maar je kent de betekenis achter het woord "lief" toch?
[..]Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.

Ik heb geen 1 jaar oude nichtjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Tja ik ben ook lelijk, maar ik bats als een koning jeweetz
BT heeft daar verstand van, dus komt alles goed!
nee ze vond het een lieve foto omdat ik er samen met mijn 1 jaar oude nichtje op sta
 mijn nichtjes hebben allemaal al gezinnetjes enzo, ik faal jammerlijk.
 mijn nichtjes hebben allemaal al gezinnetjes enzo, ik faal jammerlijk.

Gnagna. Nu heb ik jouwe lekker ook lief genoemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op die van mij heeft ze helemaal niet gereageerd

Maar je kent de betekenis achter het woord "lief" toch?
[..]Ik heb ook een heeeeeeeeeeeele lieve foto opgestuurd.
 !
! 

1 paar tietjes maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens deze sc is niet sfw :p hou keurig.
 joh!
 joh!

Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is datquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens deze sc is niet sfw :p hou keurig.
 ?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat
 ?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat  en afdelingshoofd doet gewoon leuk mee, meesterlijk!
 en afdelingshoofd doet gewoon leuk mee, meesterlijk!   
 Was maar garpje hoor BTquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gnagna. Nu heb ik jouwe lekker ook lief genoemd!
En ik was even naar school, sorry hoor

Plus er staat in OP duidelijk:quote:
 `Ik heb in het vorige deel ranzigere zooi langs zien komen.
 `Ik heb in het vorige deel ranzigere zooi langs zien komen.  

"afdelingshoofd"?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is dat?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat

enne thanks

Wat is een garp?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muhahaha ik scroll er net langs, zegt een collega "Wie is dat?!??!" 3 x raden wat er nu bij bijna de hele afdeling op hun desktop staat

[..]
Was maar garpje hoor BT
enne thanks

Ik werk wel bij een callcenterquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"afdelingshoofd"?
Werk je dan bij een callcenter ofzo?
 en mn teamleidster heet Truus
 en mn teamleidster heet Truus  

quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
"afdelingshoofd"?
Werk je dan bij een callcenter ofzo?
 De officiele term is Technical Director, hij geeft dus leiding aan de technische afdeling waar ik deel van uit maak.
 De officiele term is Technical Director, hij geeft dus leiding aan de technische afdeling waar ik deel van uit maak.  Sinds wanneer heeft een afdelingshoofd met een callcenter te maken
 Sinds wanneer heeft een afdelingshoofd met een callcenter te maken  Is gewoon hoofd/leiding/manager van de afdeling.
 Is gewoon hoofd/leiding/manager van de afdeling. Met opzet fout gespelde "grap".quote:

Garp is echt 1 van de meest irritante woorden ooit vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De officiele term is Technical Director, hij geeft dus leiding aan de technische afdeling waar ik deel van uit maak.
Sinds wanneer heeft een afdelingshoofd met een callcenter te maken
Is gewoon hoofd/leiding/manager van de afdeling.
[..]
Met opzet fout gespelde "grap".
 maar ik ben sowieso een spellings nazi.
 maar ik ben sowieso een spellings nazi.

Nou, dat vind ik wel meevallen. Die echte nazi's hebben op iedere post wel wat aan te merken, heb ik bij jou nog niet echt gemerkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Garp is echt 1 van de meest irritante woorden ooit vind ik persoonlijkmaar ik ben sowieso een spellings nazi.

Ik ben een lieve naziquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Die echte nazi's hebben op iedere post wel wat aan te merken, heb ik bij jou nog niet echt gemerkt.
 en nu ga ik een tosti deluxe maken met ei. Tot zo
 en nu ga ik een tosti deluxe maken met ei. Tot zo  

Das geen Haydenquote:

Hoe moet ik nou weten wie je maar haar bedoeldquote:
 En Hayden staat al op de eerste pagina ergens in een aantal posts.
 En Hayden staat al op de eerste pagina ergens in een aantal posts.

Uhu, Bobby, hij smeekte weer om een note.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?

Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef TI_2008 het volgende:
Maar zei er nu gister iemand dat ie de sextape van Miley nog ging posten in SC?

Hayden zuigt het bestquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en daarna zei ik dat ik hem zou posten zodra die er was.
Oja, Bonus 2 in 1 pics.
Wie zuigt er het beste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamelenteen
[ afbeelding ]

Nope. Hilary.quote:

Hayden, zeker wetenquote:
 ! Ik heb er verstand van
! Ik heb er verstand van 

Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hayden, zeker weten! Ik heb er verstand van

HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:18 schreef gers het volgende:
je mag wel jezelf posten hoor
damm wat is het pauper om de HAN

quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.
 Je ziet het gewoon aan dr hoofd.
 Je ziet het gewoon aan dr hoofd.

eigenlijk zou zoiets getest moeten wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Hilary zal het niet slecht doen, maar Hayden is denk ik beter.

Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Nijmegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN in Arnhem of in Nijmegen? In Arnhem ben ik na een half jaar weggegaan en maar gaan werken, wat een doffe ellende daar.

Even googlenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en Kristin Bell mag het ook wel een keer uitproberen bij me.

Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Je ziet het gewoon aan dr hoofd.
 Voor jou is die info toch helemaal niet relevant.
 Voor jou is die info toch helemaal niet relevant. 
Ik stuur ze wel even een PM op MySpace!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef gers het volgende:
[..]
eigenlijk zou zoiets getest moeten worden

quote:

Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan het aan iemands hoofd zien?Voor jou is die info toch helemaal niet relevant.
 en nee, ik heb er ook weinig aan
 en nee, ik heb er ook weinig aan  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |