Ze bijt niet hoor. Ze is heel lief!quote:
De volgende keer dat ik bij je blijf slapen mag je me er weer na een uurtje uit trappen, de rest slaap ik wel op mijn luchtbedquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flauw zegnee ik heb een 1persoons ja
Zoek zelf maar opquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Hoe ziet BT er nou uit dan?
jaja dat zeggen jullie nu welquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bijt niet hoor. Ze is heel lief!
Zo is BT niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef gers het volgende:
[..]
jaja dat zeggen jullie nu wel![]()
maar straks ben ik de nieuwe onur
nouquote:
Ik dacht dat je breathtaking wasss...quote:
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit mijn pics naar anderen hoor.quote:
ik durf het toch nietquote:
die had je toch ook gepostquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit pics naar anderen hoor.
Nee, alleen BT weet het dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik durf het toch nietweet iedereen hoe deze baggeruser eruit ziet
![]()
bovendien op de meeste foto's die ik heb sta ik zwaar bezopen erop
103 om precies te zijnquote:Op maandag 1 september 2008 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het PK, die heeft er meer dan honderd geloof ik
Nee, PM!quote:
Haha, wie zou het dan weten behalve ik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
Ach dan had ze dat hoofd van mij ook al lang online gezetquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
hoiquote:
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach nee. Ik vertrouw haar wel, anders had ik mijn pic ook niet gestuurd. Ik stuur echt nooit mijn pics naar anderen hoor.
LUL!quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ach dan had ze dat hoofd van mij ook al lang online gezet
HOMO!quote:
Dat ben ik niet, was het maar waar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
[KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |